Sh4rX
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2015
- Mesaj Privat
Salutare, azi am constatat ca inchiderea centralizata, aftermarket, nu mai merge. Masina este o Vectra B2 din 2000. Problema este cauzata de faptul ca am un mic fir legat la borna - de la baterie, si probabil a iesit de acolo, lasand toata masina fara curent. Am patit-o deja, dar am avut noroc fiindca a sarit firul in timp ce dadeam la automat...
Astazi am constatat ca masina este muta, bateriile la ambele chei sunt bune, telecomanda chiar lumineaza ca de obicei, dar masina nu da niciun semn de viata. O iau in suturi la roti si nici alarma nu suna, a sarit iar firul mai mult ca sigur. Problema este ca nu merge NICIUN butuc la chei, intra cheia dar nu se roteste absolut deloc.
Am doua sanse: deschid capota si pun firul la loc, de data aceasta gasind o metoda mai buna de fixare, ori deschid o usa „cumva”.
Nu stiu cum sa deschid capota, nu am nicio idee... In ceea ce priveste usile, am incercat cu un snur de la papuc facand un nod din ala care se strange „manual”, dar mereu aluneca pe butonas... Poate nu am eu dexteritate sau faptul ca este intuneric + am 5000 de draci in mine...
Intrebarea este: cum deschid capota/usa fara niciun fel de spart de geam sa indoit tabla sau mai stiu ce... Maine nu mai vreau la servici cu taxiul...
Astazi am constatat ca masina este muta, bateriile la ambele chei sunt bune, telecomanda chiar lumineaza ca de obicei, dar masina nu da niciun semn de viata. O iau in suturi la roti si nici alarma nu suna, a sarit iar firul mai mult ca sigur. Problema este ca nu merge NICIUN butuc la chei, intra cheia dar nu se roteste absolut deloc.
Am doua sanse: deschid capota si pun firul la loc, de data aceasta gasind o metoda mai buna de fixare, ori deschid o usa „cumva”.
Nu stiu cum sa deschid capota, nu am nicio idee... In ceea ce priveste usile, am incercat cu un snur de la papuc facand un nod din ala care se strange „manual”, dar mereu aluneca pe butonas... Poate nu am eu dexteritate sau faptul ca este intuneric + am 5000 de draci in mine...
Intrebarea este: cum deschid capota/usa fara niciun fel de spart de geam sa indoit tabla sau mai stiu ce... Maine nu mai vreau la servici cu taxiul...
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
- pai de-aia s-a pus centralizata after ca solutie de lene pt inlocuit butucurile defecte
- daca esti convins ca firul MINUS e sarit atunci e nasol.. Pt fir -plus- aveam solutii.
- a fost chiar asa greu fixat firul cu papuc-inel si prins cu un surub ori la borna ori la caroserie sau macar legat ciobaneste ?
- la masina anterioara aveam prostul obicei sa-mi blochez cheile in masina dar exersand am ajuns la performante de 7 secunde sa-mi deschid usa fara chei. Nu stiu insa daca la tine merge. Iti trimit un PM desi metoda e cunoscuta.
- fara sa indoi tabla NU POTI deschide nimic cu forta cu atat mai putin capota care e prinsa zdravan sa reziste la vant fata viteza.
- nu stiu daca ai scut dar ar fi cam singura varianta sa ajungi cumva la firul cazut si sa-l ti atins de orice metalic al caroseriei pana actionezi telecomanda. Daca e fir de masa (minus) nu e neaparat nevoie sa fie pus fix pe borna.
Totusi am o suspiciune ca nu de la acel fir ti se trage. Ori e vorba totusi de firul "plus" ori s-a defectat centralizata after.
Ps - stai totusi ca nu sint sigur ca am inteles bine.
De la borna minus ti-a sarit un singur fir care ar fi probabil de la centralizata ( montata prost dealtfel) sau ti-a sarit firul de masa al masinii lasand borna goala pe baterie ?
Pt ultimul caz trebuie pus inapoi firul de masa al masinii strict pe borna.
Ti-am trimis PM (mesaj privat).
- daca esti convins ca firul MINUS e sarit atunci e nasol.. Pt fir -plus- aveam solutii.
- a fost chiar asa greu fixat firul cu papuc-inel si prins cu un surub ori la borna ori la caroserie sau macar legat ciobaneste ?
- la masina anterioara aveam prostul obicei sa-mi blochez cheile in masina dar exersand am ajuns la performante de 7 secunde sa-mi deschid usa fara chei. Nu stiu insa daca la tine merge. Iti trimit un PM desi metoda e cunoscuta.
- fara sa indoi tabla NU POTI deschide nimic cu forta cu atat mai putin capota care e prinsa zdravan sa reziste la vant fata viteza.
- nu stiu daca ai scut dar ar fi cam singura varianta sa ajungi cumva la firul cazut si sa-l ti atins de orice metalic al caroseriei pana actionezi telecomanda. Daca e fir de masa (minus) nu e neaparat nevoie sa fie pus fix pe borna.
Totusi am o suspiciune ca nu de la acel fir ti se trage. Ori e vorba totusi de firul "plus" ori s-a defectat centralizata after.
Ps - stai totusi ca nu sint sigur ca am inteles bine.
De la borna minus ti-a sarit un singur fir care ar fi probabil de la centralizata ( montata prost dealtfel) sau ti-a sarit firul de masa al masinii lasand borna goala pe baterie ?
Pt ultimul caz trebuie pus inapoi firul de masa al masinii strict pe borna.
Ti-am trimis PM (mesaj privat).
Sh4rX
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2015
- Mesaj Privat
Mulțumesc mult pentru rãspuns. Atunci când am avut problema pentru prima oarã, sãrise un fir mic cu capãtul gen inel, fixat cu șurubul care ține masa mașinii pe borna. Frumos este ca atunci, deși cred ca este firul centralizatei, nu avea curent toatã mașina, ca in cazul asta. Atunci am fost norocos ca eram înãuntru.. Ei bun, încerc metoda din PM si eventual caut o sfoara mai buna si încerc ambele metode pana reușesc.
Sh4rX
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2015
- Mesaj Privat
Am intrat in mașina, într-adevãr masa de la alarma era ieșitã. Problema este ca nu am deloc curent. Nici mãcar un beculeț nu se aprinde. Dacã leg masa alarmei la baterie, alarma scoate un sunet "de alarma" mai rușinos. Dacã leg masa alarmei SI minusul mașinii la borna, alarma tace. In ambele cazuri, NU am curent nici mãcar de o luminita in bord. Problema este ca pierd ziua de munca fiindcã pentru a intra am fost nevoit sa sparg geamul, in urma tentativelor disperate de a intra mai ortodox si nu am curent ca sa duc sa pun altul! Toate siguranțele mici sunt ok, ce sa fie? Oare am uitat muzica pornita (Am stații, subwoofer etc) si a murit bateria TOTAL?
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
AI SPART GEAMUL ? Mah frate , incredibil ! Puteai veni cu o alta baterie sa alimentezi instalatia masinii cat sa functioneze centralizata - in fine , tardiv acum ce puteai face .
Fa rost de o baterie buna sau incarc-o pe cea care o ai si seara la parcare scoate borna sa vezi daca dimineata poti porni. Poate pur si simplu bateria ta nu mai tine curentu sau totusi ai o scurgere de curent aiurea.
DE FAPT STAI ! Cum sa iei borna jos peste noapte daca nu-ti poti inchide/deschide masina avand butucurile mecanice defecte ! Tare sint si eu !
Singura solutie e sa repari macar un butuc din cheie + o baterie cu viata.
Vezi daca n-ai la ,,muzici,, setarea sa se stinga in x minute. Eu am 2 playere in masina ( original + inca unul ) dar ambele au setarea asta.
Fa rost de o baterie buna sau incarc-o pe cea care o ai si seara la parcare scoate borna sa vezi daca dimineata poti porni. Poate pur si simplu bateria ta nu mai tine curentu sau totusi ai o scurgere de curent aiurea.
DE FAPT STAI ! Cum sa iei borna jos peste noapte daca nu-ti poti inchide/deschide masina avand butucurile mecanice defecte ! Tare sint si eu !
Singura solutie e sa repari macar un butuc din cheie + o baterie cu viata.
Vezi daca n-ai la ,,muzici,, setarea sa se stinga in x minute. Eu am 2 playere in masina ( original + inca unul ) dar ambele au setarea asta.