- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
danyyi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Maramures
- Masina: Corsa 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2015
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
lowe
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 1996 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2015
- Mesaj Privat
danyyi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Maramures
- Masina: Corsa 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2015
- Mesaj Privat
Azi am scos debimetru de aer si masina nu mai tremura, doar ca a murit motorul repede la prima pornire. La a 2-a pornire nu a tremurat deloc si a murit motorul dupa vreo 10 sec. La a 3-a pornire a mers rotund dar la acceleratii bruste tinde sa se inece. Am pus mufa de la debimetru inapoi si a inceput sa se inece si sa oscileze relantiul , dar dupa ce s-a incalzit a inceput sa mearga rotund , cu mici oscilatii de relantiu din cand in cand. Dupa ce se incalzeate merge dar nu are putere . Un mecanic a zis ca e debimetru chiar daca la tester aparea sonda. Debimetru afecteaza puterea motorului si in mers? Deoarece daca ii dau "talpa " se ineaca , iar daca apas acceleratia liniar merge ok, pana ce apare eroarea in bord "check engine" si ramane fara putere. Valva egr e curatata + garnitura noua si functioneaza .
Vreau sa iau un debimetru nou, de la ce firma si cam cat e unu bun.
Vreau sa iau un debimetru nou, de la ce firma si cam cat e unu bun.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
danyyi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Maramures
- Masina: Corsa 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2015
- Mesaj Privat
Salutare. Revin cu vesti. Am rezolvat problema , toate neregulile au fost cauzate datorita debimetrului de aer. Am luat unul Bosch din dezmbembrari ( pret 150 lei ) exact ca cel de pe masina cu codul 031 la final. Funcioneaza perfect , nu se mai ineaca la "talpa" , trage bine si porneste bine cand motorul e rece fara a se mai oprii. Va multumesc pentru ajutorul acordat . Datorita lipsei de experienta cu masinile opel , cumparam sonde si debimetre noi iar sumele ajungeau destul de mari pt a rezolva problema. O zi buna
danyyi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Maramures
- Masina: Corsa 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2015
- Mesaj Privat
Update: am facut un drum iar acuma a aparut eroare in bord cu check engine. Nu are asa mari pierderi de putere dar tot se simte la talpa...nu stiu ce sa mai fac cu ea....cedez nervos. Sa se fi defectat de pe o zi pe alta debimetrul? Ieri a mers bine azi a pornit bine dimineata iar acuma seara a aparut eroarea in mers cu mici pierderi de putere...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
danyyi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Maramures
- Masina: Corsa 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2015
- Mesaj Privat
Ieri seara am facut acelasi drum inapoi , dar inainte sa pornesc m-am uitat la mufe si un cablu mai subtire ce se imparte din ala ce merge la debimetru, acea mufa vine in fata motorului, e mufa subtire si lunguiata , avea ulei pe ea. Am incercat sa sterg mufa si am suflato si am curatato cum am putut. Surpriza a fost sa nu se mai aprinda eroarea in bord chiar daca am fortato un pic. A doua la fel dupa vreo 4 km a aparut iar eroarea. O sa mai fac un test scurt si o sa pun o poza cu mufa/senzorul ce il banuiesc a fi defect.
danyyi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Maramures
- Masina: Corsa 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2015
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
Senzorul de ulei nu poate da aceste probleme. Sigur,este defect si el daca pierde ulei prin mufa dar nu creaza asemenea probleme. De vina pot fi alte componente chiar cablaj sau mufe(mufa de la debitmetru chiar,sa tot umblat la ea si poate sa slabit,asa poate se explica de ce cand ati miscat linia aceia de cablaj ,masina sa comportat bine). Apoi, nu inseamna ca acum, dupa ce sa schimbat debitmetru ,este aceiasi eroare ,o diagnoza profesionala va arata asta.Bafta.
danyyi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Maramures
- Masina: Corsa 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2015
- Mesaj Privat
- 20CMRECORDS
- *
- 31 mesaje
- din 01 Feb 2015
- Corsa 1994 c12nz
- Hunedoara
20CMRECORDS
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 1994 c12nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2015
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Dragos Capatina
- *
- 18 mesaje
- din 27 Sep 2015
- Corsa 1997 X12SZ
- Buzau
Dragos Capatina
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 1997 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2015
- Mesaj Privat
Ai rezolvat problema danyyi ?
La mine e opusul tau ... o pornesc si ramane turata in 1000 rpm (cred...fiindca nu am turomentru), dar e jenant rau deja m-a termina psihic.Am shimbat motoras relanti, sonda temperatura, baterie noua...si tot sta turata .... nu stiu ce sa fie va rog sa ma lamuriti cum sta treaba.Tot ce pot sa va spun este ca o pornesc prima data si porneste mai intarziata cu 1,2 secunde .. si dupa parerea mea daca e ceva in neregula cu aprinderea isi ia alte valori si ramane cu ele si sta turata nu stiu ce sa zic ... dupa ce merg asa cu ea o mai opresc si pornesc iar si( nu mereu) isi revine parca porneste sfert , iar in momentu cand porneste sfert revine si relantiul .. dar nu dureaza mult .. daca o opresc si sta ceva timp iar porneste greut si isi ia alte valori . Ce sa fie colegilor ?
La mine e opusul tau ... o pornesc si ramane turata in 1000 rpm (cred...fiindca nu am turomentru), dar e jenant rau deja m-a termina psihic.Am shimbat motoras relanti, sonda temperatura, baterie noua...si tot sta turata .... nu stiu ce sa fie va rog sa ma lamuriti cum sta treaba.Tot ce pot sa va spun este ca o pornesc prima data si porneste mai intarziata cu 1,2 secunde .. si dupa parerea mea daca e ceva in neregula cu aprinderea isi ia alte valori si ramane cu ele si sta turata nu stiu ce sa zic ... dupa ce merg asa cu ea o mai opresc si pornesc iar si( nu mereu) isi revine parca porneste sfert , iar in momentu cand porneste sfert revine si relantiul .. dar nu dureaza mult .. daca o opresc si sta ceva timp iar porneste greut si isi ia alte valori . Ce sa fie colegilor ?
- 20CMRECORDS
- *
- 31 mesaje
- din 01 Feb 2015
- Corsa 1994 c12nz
- Hunedoara
20CMRECORDS
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 1994 c12nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2015
- Mesaj Privat
- Dragos Capatina
- *
- 18 mesaje
- din 27 Sep 2015
- Corsa 1997 X12SZ
- Buzau
Dragos Capatina
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 1997 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2015
- Mesaj Privat
- 20CMRECORDS
- *
- 31 mesaje
- din 01 Feb 2015
- Corsa 1994 c12nz
- Hunedoara
20CMRECORDS
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 1994 c12nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2015
- Mesaj Privat
verifica temeinic furtunasele subtiri care pleaca din capacul clapetei de acceleratie si unul duce pe la o clapeta din filtru de aer (sunt vreo 3 furtunase subtiri) sa nu fie fisurate.ale mele erau fisurate exact de unde ieseau si unde intrau(adica acele racorduri de 90 grade de unde pleaca furtunasele).
Legat de motoras pas-cu-pas exista o procedura care trebuie sa o urmezi (ca sa poata Computerul sa invete noii parametrii ai motorasului)
i-ai urmat?
Legat de motoras pas-cu-pas exista o procedura care trebuie sa o urmezi (ca sa poata Computerul sa invete noii parametrii ai motorasului)
i-ai urmat?
- Dragos Capatina
- *
- 18 mesaje
- din 27 Sep 2015
- Corsa 1997 X12SZ
- Buzau
Dragos Capatina
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 1997 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2015
- Mesaj Privat
Au mai fost schimbate furtunasele, am sa ma uit din nou. Legat de parametrii am scos borna toata seara , dimineata am pus contact 1 min ( se auzea o miscare acolo) apoi am dat contact ( unii spuneau ca dupa acel minut sa iau iar contactu si sa-l pun normal si te rog sa-mi spui tu mai bine) dupa ce am pornit-o sta accelerata ca nebuna are o fluctuatie de reglaj dar tot turata sta . Ce sa mai fac off ca e jenant rau .