Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • 29cris92

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Am uitat sa spun ca acum imi sta la 600 de rotatii la relanti iar inainte imi statea la 800. Si nu mai trage ca inainte...Am vazut k unii au curatat sita . Mersi frumos de sfat !
Skip ads

  • 29cris92

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Ce marca de pompa ar fi mai buna ?In afara de cea originala . Meat&Doria , Hoffer, etc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Meat&Doria , Hoffer, etc. sunt pistol cu apa.
Cumpara de firma serioasa, dai un ban dar mergi linistit.
  • Roshket

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Se justifica diferenta de pret intre Topran (252 lei) si Bosch (388) ? A avut cineva probleme cu cea de la Topran?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sunt foarte bune Topran.
  • Roshket

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Va multumesc!
  • Roshket

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Am o problema cu alimentarea pompei de benzina, imi ajung doar 3.5V pe pinii 3,4.

Din aceste doua poze (Schema relee si Rol relee) rezulta ca releul cu nr. 14 este cel pt pompa de benzina. Nedumerirea mea este urmatoarea, daca scot releul 14 din soclu raman cu tensiune pe pinii 3,4 de la pompa. Aceasta dispare doar daca scot releul 6 care in poze este trecuta cu "Klemme 15" (nu stiu ce inseamna).

Am avut aceeasi problema acum o saptamana, am fost in service cu ea si mecanicul a zis ca releul tot 6 e cel pentru pompa de benzina, l-a interschimbat cu 4 si a pornit. Dupa 2 zile insa, aceeasi problema. Am incercat si eu sa interschimb releele 4, 5 si 6 intre ele (sunt de acelasi tip), dar tot doar 3.5V am pe cei doi pini.

Am verificat prin metoda "agrafa" si nu am erori in bord, clipaie incontinuu martorul acela.

Intrebarea ar fi, sunt gresite pozele? Mai trebuie verificate si alte relee in afara de cele mentionate?

De asemenea, in privinta sigurantelor, trebuie sa mai verific alta decat siguranta 9?

Va multumesc anticipat!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Verifica si F9 20A, F46 20A si releul K26 de la ECU.
Clema 15 ( "Klemme 15" ) este +12V dupa punerea contactului.




  • Roshket

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Releele si sigurantele erau in regula. Am aflat pana la urma ca era problema la ECU din cauza ca pompa tragea prea mult curent. Am schimbat pompa si reparat ECU.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ECU nu avea nimic, ai fost pacalit. Calculatorul doar comanda releul, in caz de scurt la pompa se arde siguranta, daca pompa consuma mai mult (peste 20A) siguranta nu se arde dar se decalibreaza si pe ea ai cadere de tensiune ...
  • Roshket

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Nu sunt prea priceput, dar aveam si eu o banuiala ca nu au facut cei de la Opel ECU ala sa se arda asa oricum si ca sigurantele alea sunt cu un rost puse acolo. S-au bazat pe faptul ca sunt singurul service aproape de mine si ca nu porneste masina. Imi pare rau ca nu am pus-o pe platforma sa o duc la EDS, dar data viitoare nu ma mai incurc.

Daca o duc in alt service poate spune un mecanic daca s-a umblat sau nu la ECU?

Va multumesc!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da, te costa ceva si nu rezolvi nimic.
  • Catalin Gurau

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Salutare, a murit pompa de benzina. M-a lasat in parcare la Kaufland si am adus masina (Corsa C 2001 Z12XE) in fata blocului pe platforma. Recomandati-mi pe cineva care sa o schimbe fara sa mai fiu nevoit sa o urc pe platforma sa o duc la service. Multumesc!

L.e. In Bucuresti Smile zona Tineretului
  • draku

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2016

  • Mesaj Privat
salutare
topicul este vechi, dar problema pompei de benzina continua sa fie noua pentru unii
Corsa C 2003 Z12XE s-a intamplat sa ma lase undeva nu foarte departe de casa
Motorul a pornit cateva secunde apoi s-a oprit... dinspre pompa nu se auzea zgomot...
Ca sa ajung acasa am pus 2 fire direct de la baterie la pompa si a mers fara probleme....
Acasa am pus opcom-ul pe ea... nicio eroare
M-am jucat cu modulul de testare a releului pompei, pornit-oprit, pompa raspundea la comenzi....
Pana cand, dupa vreo 10 incercari, n-a mai raspuns...
Am verificat atunci daca ajunge tensiune la mufa pompei (eliminand astfel suspciunile asupra releului) si erau 12V...
Pus mufa la loc, 2 pumni de control in zona pompei si minune! porneste pompa.....
Am facut treaba asta de 2 ori (testarea si "convingerea" sa porneasca) ceea ca ma duce la concluzia ca e o problema cu pompa (carbuni uzati/blocati), o problema de contact electric
Masina are 172000 km (cine stie cati o avea in realitate...), probabil ca atat i-a fost pompei....

Stie cineva, mai poate fi altceva de vina pentru comportamentul asta in ansamblul pompei?
Asta inainte sa comand alta pompa si sa ma apuc de desfacut capacul ala...
Multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Comanda pompa, asa fac ele, mai da ceva suturi dupa care la revedere.
  • draku

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc
  • Laurentiu84

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Salutare colegi!
Am si eu o problema. Am schimbat pompa de benzina si acum motorul la relanti are turatii variabile! Plus ca ajunge la 92,93 de grade dupa care scade la 90 cand porneste ventilatorul! Multumesc
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 301
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Nu am probleme, dar dupa 100.000 de km merita sa curat preventiv sita pompei de benzina? Credeti ca gasesc mizerie suficienta sau e pierdere de timp? Rezervorul e din fibra sau plastic, deci rugina nu prea are de unde sa fie.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR