Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • adrian.antohi

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2015

  • Mesaj Privat
salut!
Am schimbat de vreo 2 luni vechiul vectra b 1.6 16v_x16xel hatchback din 1995 cu un vectra b 1.6 16v_x16xe din 2001.Toate bune si frumoase,dar problema mare e ca in momentul in care motorul se incalzeste,la accelerari bruste pare ca merge in 3 pistoane,tremura,si trebuie sa o iau cu binisorul.Adika sa o iau cu acceleratia treptat si sa nu bag piciorul in ea,ca altfel nu vrea.Am schimbat azi bujii si filtru de benzina si pare ca ceva minor s-a petrecut,dar tot nu e asa cum trebuie.Ulei nu papa.Am fost la tester si mi_a dat sonda lamda 2 decedata.Totusi asta nu explica aceste sucombari de putere.Din nou sper ca ajutorul sa vina din partea voastra stimati colegi,drept pt.care va multumesc anticipat.
Skip ads

  • StoneK

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2015

  • Mesaj Privat
bobina de inductie, fise, delcou, egr, debitmetru de aer. verifica astea ca pe tester nu o sa iti dea eroare exacta ca probabil nu e destul de defect.
  • adrian.antohi

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Nu exista fise,bobine,etc.la acest tip de motor
  • StoneK

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2015

  • Mesaj Privat
si cum se face aprinderea? de la bricheta?
  • adrian.antohi

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Are modul capsulat cu pipe incorporate pt bujii dle bricheta.....
  • sandu_race

  • Mesaje scrise: 459
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Z16xe ,parerea mea este ca cel mai probabil e problema la modulul de la bujii , daca imi amintesc bine ECU la motorul asta e prins pe motor , e posibil ( dar costisitor ) sa ai ceva probleme cu el din cauza temperaturilor ridicate care apar acolo mai ales ca face figuri numai la cald , Inainte de toate cred ca cel mai bine verifici toate furtunasele de vacum de pe la motor sa nu ai un furtunas iesit de undeva si sa cheltui bani pe modul bujii sau reparatie ecu degeaba . Cu respect !
  • adrian.antohi

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Ms.mult sandu_race,o sa caut un modul de imprumut sa verific.
  • tomariscom

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2013

  • Mesaj Privat
posibil lipituri nasoale la ecu
acesta fiind pe motor se incalazeste fff tare
se desfac suruburile si daca nu este de la el preventive sa pui o bucata subtire de azbest intr el si motor

stima
  • adrian.antohi

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc mult tomariscom,o sa tin cont.
  • adrian.antohi

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Revin cu o noua intrebare,fara sa fi gasit inca rezolvarea la vechea problema.Dat fiind anotimpul in care ne aflam,am constatat ca dimineata pornirea se face mai greu,adika motorul este invartit de 3,4 ori pana sa porneasca,iar cand o face o face cu un balbait,dupa care atunci cand este cald porneste la sfert.Ma nedumereste acea problema cu mersul ca uns cand este rece,dupa care,in momentul in care se incalzeste incepe sa dea in nas la accelerari mai bruste.Curios pt.mine este faptul va nu se aprinde nici un martor in bord,calculatorul nu da nici o eroare,iar problema cu sonda lamda este de fapt inexacta,intrucat am descoperit ca este o sonda universala si de aceea a aparut ca fiind moarta la tester.Daca a mai intampinat cineva o astfel de problema,il rog sa ma ajute in decoperirea defectiunii.Cu stima pt.toti colegii.
  • zamfi97

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu un opel vectra b 1.8 16v ecotec din'97.. si a mea face la fel . La rece porneste greu si merge binisor ,in schimb la cald porneste la sfert ,dar are momente in care nu sta nici la relanti,trebuie sa accelerez treptat,de multe ori nici nu ma bag in depasiri pentru ca mi-e frica. Problema este ca mie mi se aprinde martorul de la motor doar atunci cand merg tare ,la drum lung.Daca opresc si repornesc motorul se stinge. Nu am apucat sa o pun pe tester ,dar mi-a spus un vechi posesor de vectra b sa imprumut un debitmetru,sa curat egr, pompa de benzina si dupa sa vad diferenta .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR