Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
Soluție
  • sweetpayn

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,

Se da una bucata Astra H 1.9DTH 150cai, an 2008, cutie manuala.

Cu motorul pornit nu mai intra deloc in viteza. Cand dau in oricare dintre viteze masina da sa plece incet.

Pedala ambreaj e "moarta" total, nu tine deloc.

Cu motorul oprit pot baga in orice viteza fara probleme. Daca bag in viteza si dau sa porneasca masina da sa porneasca si motoru moare.

Momentan is in masina si astept sa vina asistenta sa ma ridice. Ce ar putea fi? Ati mai patit careva asa ceva?

Masinile..te lasa cand ti lumea mai draga.

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Cam seamana cu ce am patit eu - doar oprita puteam sa schimb viteza in a-2-a (etc..) asa am dus-o la service usurel in a-2-a. - Pregatit pentru franare si atent sa opresc motorul in caz de ceva - si cu avarile pornite.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=137253 - chiar daca sunt masini diferite poate te ajuta.

Balta de lichid de frana sub masina nu ai gasit - intre motor si cutie, sau la pedale la masina.

Trebuie verificat tot traseul:
Nivel lichid frana => Pompa ambreiaj => Conducte + furtunas => Teu + niplu aerisire => conducta (rulment presiune) => rulment presiune.
http://www.youtube.com/watch?v=vOiHgP33CM4
http://www.youtube.com/watch?v=c-m5F0zEvyo

Pompa ambreiaj - vezi daca are scurgeri la pedala.
Este greu pana desfaci, o sa te minunezi cand o sa afli ca mai trebuie schimbat si altceva... sper sa nu fie cazul aici.

Vezi ce mai spun colegi.
  • sweetpayn

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Problema a fost ceva pompa care lucreaza impreuna cu ambreaju. Nu ii stiu denumirea exacta.

Schimbat kit ambreaj + volanta + ulei cutie.

Acuma functioneaza ok.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Se vede ca aveai in plan si operatia aceasta.
Altfel nu erai asa vesel.

- si cat te-a costat toata piesele + manopera - vor mai fi colegi in aceasta situatie poate.
- Volanta a fost cu masa dubla?
Si la ce este bine sa fie mai atenti colegi - gen piese etc.... ce nu sa potrivit... etc...

Din ce am citit pe forum motorul acesta | Z19DT | cam are probleme cu volanta sau cu ambreiajul
https://www.clubopel.com/vie...p=1808988#1808988 - forma placi de presiune original la Z19DT
  • sweetpayn

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2011

  • Mesaj Privat
O venit chiar pe nepusa masa 😊

Nu stiu daca ii relevant sa vb de costuri tinand cont ca am luat piesele din UK unde se afa si masina.

Kit ambreaj (format din 3piese) -189£ LUK
Volanta -289£
Ulei -20£
Manopera -160£ facuta la un roman pe care l-as recomanda oricui care sta prin Londra cu placere.
Totalu.. 658£

Dupa cum ziceam nu ii relevant sa calculez in lei.

Una peste alta daca eram acasa faceam asa--> schimbam doar pompa de la ambreaj.. Daca "oala" aia arata bine si volanta nu misca de la locu ei atunci nu prea are rost sa le schimbi tinand cont ca si manopera e mai ieftina si poti relua operatiunea in caz de necaz. Lasati asta pe mana unui om care stie totusi.

Le-am facut toate de frica sa nu ma lase pe undeva departe de casa ca astia cand se apuca de luat bani asa o fac de parca nu i-ar mai fi vazut niciodata.

Bafta tuturor
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR