- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
Am 45 de ani, deja nu mai vad asa de bine ca unul tanar, am cumparat masina cu halogene si cu halogene o sa o vand cand va fi timpul.
Chiar nu am absolut nici o problema cu drumurile pe timp de noapte, iluminat cu halogene (si halogene de-alea ieftine de 15 lei, nu de-alea pretentioase). Ma mira din ce in ce mai mult cand vad baieti tineri, cu vederea foarte buna cu csenoane de-astea. Fratilor, aveti si respect fata de ceilalti participanti la trafic.
kill3r000
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2011
- Mesaj Privat
Pe/la masina:
- filtre ulei, benzina, habitaclu/polen carbon, aer, ulei DEXOS2, bujii, manopera mecanic (77.000km) - 300Ron;
- "csenon" 35W, cum zicea un coleg mai sus suspendat temporar, H7R (doar becurile, instalatia a fost transformata din H4 bi-xenon) - 70Ron;
- led pozitie/semnalizare - 75Ron;
- anvelope iarna - 4 iarna/200Ron (2 mi-au fost "donate");
"Pe langa" masina:
- eleron tip M (nemontat) - 90Ron;
- pleoape (nemontate, nevopsite) - 45Ron;
- DRL (deocamdata montat pe pozitie) - 45Ron;
- asigurare: ~170Ron a cate 5=850Ron;
- polish evazaj roata dreapta spate - 40Ron (agatata in parcare de un BMW din TX 😛 );
- loc parcare (trebuie) - 150Ron;
- ITP - 150Ron.
In curand revizia de la 87.000+placute, acumulator si folie spate (omologata), anvelope, dar sa vina salariul.
- mircea v
- **
- 162 mesaje
- din 01 Mai 2010
- Vectra 1998 x20dth
- Brasov
mircea v
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2010
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
-senzor ABS 200 lei
-anvelope vara noi + cele de iarna cu jante 3100 lei
-placute frana fata + spate 360 lei
-engine flush, ulei + filtre de 2 ori, urmeaza sa fac schimbul din nou peste 3-4 zile 1200 lei
-baterie Rombat EFB Start/Stop 420 lei
-folie geamuri Llumar 400 lei
-aditiv Techron pt diesel 70 lei
-ulei cutie (fiind automata) 400 lei
-multa motorina 😊 ...............
Bafta.
- uskt2005
- ****
- 2,079 mesaje
- din 04 Sep 2008
- Astra 2008 Z16XEP
- Anglia
uskt2005
- Mesaje scrise: 2,079
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2008
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
- filtre, ulei
- distributie
- rola intinzator curea accesorii
- curatari admisie si vreo 6 diagnoze la service ( confruntat cu 2 erori - 1125 si 0105 )
- toti suportii motor
- telescoape fata
- arcuri spate si reazamul lor
- termostat, antigel, senzor temp lichid, ulei cutie, un capat de bara, reglat geometrie, jenti iarna tabla
- remap
- toba finala
- al 2-lea player (USB)
- sistem GPS
Deci nimic deosebit. Per total sint mai mult decat multumit.
Km rulati vreo 40.000.
- Red_dog
- ****
- 1,112 mesaje
- din 10 Mai 2009
- Vectra 2003 z18Xe
- Arges
Red_dog
- Mesaje scrise: 1,112
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 z18Xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2009
- Mesaj Privat
- distributie si pompa de apa, curea accesorii(cand am luat-o aproximativ 1000 de lei)
- placute si discuri de frana, cablu frana de mana tot cam 1000 de lei
- schimburi ulei si filtre la fiecare 10.000, 6 schimburi si doua randuri de bujii, deci undeva la 2.500 lei.
- instalatie GPL 2.600 cu tot cu RAR (dar pe astia i-am recuperat din diferenta de pret din ultimii 20.000 km)
- telescoape fata/spate, bielete antiruliu, bucsi bara stabilizatoare fata/spate, bielete de directie si capete de bara. undeva la 1.500 lei
- garnitura capac culbutori vreo 40 de lei.
- jante aliaj 800 de lei.
= baterie si carbunii de la electromotor undeva la 400 de lei parca.
-faruri angeleyes undeva la 700 de lei.
- rezolvarea unei probleme cu apa care imi intra pe sub parbriz si imi pica pe o mufa undeva la 1.000 de lei din cauza multor work around-uri ca nu se gasea problema.(se credea ca e o problema electrica/electronica. asta este de fapt singura problema pe care i-o reprosez masinii, asta a fost problema ascuna). La aceasta suma mai adaug 120 de lei un display GID.
- bratele fata stg dr, pe astea le-am schimbat mai degeaba, dar asa aveam eu atunci nebuneala sa fie tipla d.p.d.v. tehnic. astea nu mai sctiu cat au fost, parca undeva la 1000 amandoua.
- hai sa mai zic ;a capitolul altele...de 2 ori directia, termostatul, player jvc si bluetooth pentru handsfree vreo 6-700 de lei
N-am de ce sa mint astia sunt toti banii bagati de-a lungul timpului in masina. Majoritatea sunt de intretinere si consumabile, dar au costat ceva.
Nu m-a lasat niciodata in drum si e o placere sa imi conduc vectra 😊.
- mihaidarie
- ***
- 510 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Bucuresti
mihaidarie
- Mesaje scrise: 510
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
Distributie X 2,placute fata+spate, termostat,egr,jante aliaj,3butuci cu abs, anvelope iarna,discuri fațã sh, segmentare motor, eșapament complet, anvelope vara, înlocuit motor(95000km reali), amortizoare+flanse,bloc lumini,etc(mãruntaie). Urmeazã schimb ulei și filtre și cred ca sigur o verificare tacheți( doar am un motor stationat) în afarã de motor, toate piesele schimbate au fost noi. Nu vreau sã adun costurile ca mã doare capul 😊 baftã și drumuri bune fãrã probleme!
insider
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2010
- Mesaj Privat
La urmatoarea masina chiar o sa fac un xls in care sa notez fiecare piesa schimbata. Chiar sunt curios cat ma costa masina. Pana la urma masina nu reprezinta doar pretul achizitiei, ci pretul de achizitie + pret combustibil + piese, revizii pt numarul de ani in care vrei sa o pastrezi
Masina mea are 12ani jumate, 175.000 km, luata de noua.
Schimbat la ea ambreiajul dupa ~50.000 km, bendix, reparat modul aer conditionat (problema cu rotita care sarea de pe viteza 1-7), termostat de 2x pe original (Behr il produce si nu recomand, sunt alti producatori mai buni gen Wahler), bobina de inductie pe original la 120.000km(Siemens parca), reparat alternatorul la Nicu pe Baicului (recomand), amortizoare sachs, arcuri fata, rulment roata dreapta fata, bieletele schimbate de 2x, ventilator habitaclu Valeo, brate suspensie fata Lemforder, amortizoare portbagaj, un etrier, bucsi ... probabil multe altele + montat instalatie GPL BRC.