Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • insider

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2010

  • Mesaj Privat


Salutare. Am un Vectra C 2003 - 175000km si de ceva timp papa ulei. Cam 4L/10.000km. In general se intampla asta la mers pe autostrada, deci probabil papa ulei la turatii mari (desi nu prea depasesc 3000 max 3500 ture). Din cate am inteles de pe forum, segmentii ar fi de vina.
Asa ca daca tot desfac motorul sa schimb segmentii, vreau sa schimb si supapele, si toate garniturile/simeringurile care pot cauza probleme. Nu conteaza ca in momentul de fata sunt ok. Ideal e sa nu desfac motorul pentru orice simering, si daca tot il desfac pentru segmenti, vreau sa schimb tot ce trebuie. Din ce am citit pe forum (ms dancuciureanu si celorlalti pentru info utile) si m-am sfatuit cu un mecanic, am inteles ca piesele din atasament ar trebui schimbate.
Ce piese ar trebui sa mai am in vedere?
Cine a mai facut segmentare (in Bucuresti) si a fost multumit? La ce service?
Multam
Skip ads

  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
nu ai nimic atasat
  • gyenes

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira z1.8xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Parerea mea e ca ar trebui si un plan la chiulasa si verificate daca nu chiar schimbate ghidurile de supape.plus verificata asezarea lor
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Bujii recomandate de fabricant! Dupa segmentare nu mai folosi in veci 10W40!
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
nu-mi spune ca ai luat de pe autokarma? ca doar acolo am vazut preturile astea.
sau nu au trecut TVA-ul.
  • insider

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2010

  • Mesaj Privat
gyenes a scris:Parerea mea e ca ar trebui si un plan la chiulasa si verificate daca nu chiar schimbate ghidurile de supape.plus verificata asezarea lor

Da, clar.
mihaidarie a scris:Bujii recomandate de fabricant! Dupa segmentare nu mai folosi in veci 10W40!

Am in vedere si alte bujii. Nici ca ulei de sacrificiu? Pentru primii 2000km. Apoi il schimb cu 0W40

cristiruginescu a scris:nu ai nimic atasat

Apare inainte mesajului ca atasament.

rhydin a scris:nu-mi spune ca ai luat de pe autokarma? ca doar acolo am vazut preturile astea.
sau nu au trecut TVA-ul.

Din alta parte. De la epiesa.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
sincer imi par foarte suspecte preturile.
Eu am achizitionat piesele prin autonet si nu am avut adaos deloc. Adica pretul de importator si tot nu le-am luat chiar asa.
Ai grija sa nu fie turcisme
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Cea mai mare greseala posibila ca uleiul de rodaj sa fie unul prost pt ca oricum il aruncam si apoi punem unul bun !
Dimpotriva, in rodaj trebuie pus un ulei cat mai bun calitativ posibil. Ce folos ca ulterior pui " fineturi" daca uzurile premature deja s-au realizat ?
  • insider

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Din cate am vazut au cam cele mai mici preturi. Si eu am preferat de multe ori sa iau de la ei, decat de la un prieten care lucreaza la importator si ar fi luat piesele pt el. Aveam nevoie de factura etc.. Despre calitatea pieselor nu stiu ce sa zic, fie ca le iei de aici, fie ca le iei din alta parte sunt aceleasi piese. Poate pe original sa fie mai bune, dar si asa - nu toate. Caz concret: termostat pe original e mai prost decat termostat aftermarket. Dar asta e cu totul alta discutie.

Aries: pare logic ceea ce zici dar fiind vorba de 2000km ma gandeam ca nu prea conteaza.
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Pt 2000 km orice 5w , fara -50 si fara 10w. Deci 5w30 full sau 5w40 full. Bafta si nu uita de bujii Smile stiu eu de ce zic..
  • insider

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Stiu. Am citit ce ai patit.. Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR