- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- diablo46
- **
- 174 mesaje
- din 09 Jan 2015
- Astra 2011 A14XER
- Bucuresti
diablo46
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2015
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Pe scurt exista masini cu pompa in rezervor, cu pompa la motor si inca o varianta cu pompe atat la motor cat si in rezervor. Motorul 1.7 de la Opel avea intitial o pompa electrica in rezervor si una de injectie la motor. Odata cu trecerea la common rail s-a renuntat la pompa din rezervor, iar suctiunea este realizata de pompa de inalte montata la motor.
Discutia de mai sus era legata de faptul ca pe z17dtl/dth montat pe astra g si astra h nu mai exista pompa in rezervor ci doar pompa de inalte la motor. Colegul de mai sus spunea ca pe astra j(modelul nou), z17dtr sau alte coduri au reintrodus si o pompa in rezervor.
Acum suntem intelesi?
Discutia de mai sus era legata de faptul ca pe z17dtl/dth montat pe astra g si astra h nu mai exista pompa in rezervor ci doar pompa de inalte la motor. Colegul de mai sus spunea ca pe astra j(modelul nou), z17dtr sau alte coduri au reintrodus si o pompa in rezervor.
Acum suntem intelesi?
- diablo46
- **
- 174 mesaje
- din 09 Jan 2015
- Astra 2011 A14XER
- Bucuresti
diablo46
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2015
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- diablo46
- **
- 174 mesaje
- din 09 Jan 2015
- Astra 2011 A14XER
- Bucuresti
diablo46
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2015
- Mesaj Privat
Masina mea are 7000 km. Si a aparut un sunet nou la motor, in zona injectoarelor (mai exact injectorul nr. 1) E un tacanit ascutit. Nu stiu daca sa dau vina pe benzina. Probabil la service imi va spune ca e un sunet normal. Insa acesta nu exista pana acum cateva sute de km. Plus ca uneori dispare neregulat (fie cand e cald motoru, fie cand e rece).
- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
alre a scris:Pe scurt exista masini cu pompa in rezervor, cu pompa la motor si inca o varianta cu pompe atat la motor cat si in rezervor. Motorul 1.7 de la Opel avea intitial o pompa electrica in rezervor si una de injectie la motor. Odata cu trecerea la common rail s-a renuntat la pompa din rezervor, iar suctiunea este realizata de pompa de inalte montata la motor.
Discutia de mai sus era legata de faptul ca pe z17dtl/dth montat pe astra g si astra h nu mai exista pompa in rezervor ci doar pompa de inalte la motor. Colegul de mai sus spunea ca pe astra j(modelul nou), z17dtr sau alte coduri au reintrodus si o pompa in rezervor.
Acum suntem intelesi?
Discutia de mai sus era legata de faptul ca pe z17dtl/dth montat pe astra g si astra h nu mai exista pompa in rezervor ci doar pompa de inalte la motor. Colegul de mai sus spunea ca pe astra j(modelul nou), z17dtr sau alte coduri au reintrodus si o pompa in rezervor.
Acum suntem intelesi?
cine ti-a spus tie ca de cand cu common rail s-a renuntat la pompa din rezervor la astra g si h?pe motoarele diesel ea exista si la g si la h si la j
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
en_mih
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2013
- Mesaj Privat
salut , eu am un astra h si am patit o groaza de probleme cu motorul de 1.7 cdti eu avand 1.7 DTH 74kw, am montat pompita am pus supapa si la fel pateam totul a inceput de la a nu vrea sa mai porneasca dimineata si dupa ce o opream numai reuseam decat cu spray pana nu a mai vrut am verificat injectoarele si 2 dadeau pe retur , le-am schimbat totul okey masina a inceput sa porneasca dupa 2 saptamani aceeasi problema , ce este de facut? . am aflat supapa mecanica de pe rampa sa dus naibii , injectoarele iar alea 2 sau trantit tot pe retur , pompa emana un span foarte fin de nu il vedeai si in vas nu erau decat 3 puncte argintii , am schimbat supapa ( 700 ron , injectoarele le-am reconditionat 350 ron buc , pompa am reconditionato adica am schimbat pompa de joasa presiune din ce am inteles sper sa zic corect , masina merge brici si urmeaza sa ii pun o pompa in rezervor ca la modelele de 1.9 cdti care nu prea au probleme de genul acesta ca la motorizarea de 1.7 , ca sa evit deteriorarea pompei , asa am inteles de la mecanic si din ce am mai citit pompa din rezervor are un rol foarte mare pentru a nu chinuii pompa si ce se mai intampla pe acolo
Ultima modificare făcută de en_mih la Vin 23 Oct, 2015 8:52 pm
Ultima modificare făcută de en_mih la Vin 23 Oct, 2015 8:52 pm
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
en_mih
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2013
- Mesaj Privat
en_mih
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2013
- Mesaj Privat
en_mih
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2013
- Mesaj Privat
- nelutzu_832000
- *
- 49 mesaje
- din 07 Oct 2016
- Astra 2011 A17DTJ
- Buzau
nelutzu_832000
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2016
- Mesaj Privat
Va salut. Vreau sa spun si o problema intalnita azi la opel astra j 1.7 tdci 110cp a17 dtj...cand am vrut sa pornesc mi a aparut avertizarea cu' fuel empty, please refuel" ,eu avand cel putin vreo 22 l de motorina in rezervor si nu a pornit motorul...de remarcat faptul ca acele din bord nu au mai avut acea cursa de rotatie, iar cel de la rezervor a ramas pe 0 si cu becul aprins...am scos borna de la baterie, am asteptat cc 1min dupa care a pus borna si am dat un automat...a pornit , dar tot pe rosu eram la motorina...intre tp dupa 1km de mers a revenit si indicatorul la cat trebuia...ciudat toata treaba...dacã a mai intalnit cineva asa ceva, rog sa mi spuna si mie cauza...multumesc si scuze de lungimea postului
soso1130
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2013 a17dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2016
- Mesaj Privat