- ultimu_neuron
- OP
- 19 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2006 Z14XEP 1.4 16v 90 CP
- Bucuresti
ultimu_neuron
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z14XEP 1.4 16v 90 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
Cu masina se merge normal, niciodata nu s-au depasit 4000-5000 de ture, mai mult de 160 km/h nu am mers si de foarte putine ori am scartait cauciucurile. Fiind inca incepator (mai am 2 luni 😕 ) ma mai uit si la turometru cand schimb si nu ma duc cu ea la mai mult de 2500 de ture. Hai 3000 in cazuri exceptionale.
Mentionez ca masina a fost la revizia de un an in Iulie. Avea 6200 km la bord. Acum are undeva pe la 7000. Revizia facuta la Opel GTT de unde am si cumparat masina. Operaatiunea era normata la 2 ore jumate si ei mi-au facut-o intr-o ora si 15 minute.
Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi si pareri. Sper sa nu fie chiar asa de grava problema masinutei, mai ales ca tin f mult la ea si mi-ar parea rau sa-mi schimb parerea despre ea si tehnologia motorului. 😢
Pe cand urmatoarea inalnire a clubului?
- ultimu_neuron
- OP
- 19 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2006 Z14XEP 1.4 16v 90 CP
- Bucuresti
ultimu_neuron
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z14XEP 1.4 16v 90 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- ultimu_neuron
- OP
- 19 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2006 Z14XEP 1.4 16v 90 CP
- Bucuresti
ultimu_neuron
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z14XEP 1.4 16v 90 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- ultimu_neuron
- OP
- 19 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2006 Z14XEP 1.4 16v 90 CP
- Bucuresti
ultimu_neuron
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z14XEP 1.4 16v 90 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Am uitat sa intreb: mergi cumva batraneste? Adica schimbi devreme (2000-2500RPM), nu tragi de masina mai niciodata, accelerezi lent?
- ultimu_neuron
- OP
- 19 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2006 Z14XEP 1.4 16v 90 CP
- Bucuresti
ultimu_neuron
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z14XEP 1.4 16v 90 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
Chestia cu plinurile sa zicem ca e rezolvata, la fel si cea cu turatia, pentru ca la 130 are mai mult de 3500rpm, undeva intre 3500 si 4000 asa cum zici tu sa o tin, insa sunt curios daca mai face si cand se intorc ei. O sa vina sezonul rece, iar dimineata e ideal sa o incerc.
Iarna nu a facut niciodata, insa cand o pornesc pe frig (-2 pana la +5 grade turatia sta pe la 1500rpm pana se incalzeste motorul)...probabil de la socul automat.
- ultimu_neuron
- OP
- 19 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2006 Z14XEP 1.4 16v 90 CP
- Bucuresti
ultimu_neuron
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z14XEP 1.4 16v 90 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- ultimu_neuron
- OP
- 19 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2006 Z14XEP 1.4 16v 90 CP
- Bucuresti
ultimu_neuron
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z14XEP 1.4 16v 90 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
Eu stiam ca fuctia TwinPort reintroduce gazele nearse din nou in motor si astfel tot ce iese din esapament sunt gaze complet arse. Si facand treaba asta mai economiseste si ceva carburant.
Voi daca sunteti mai experimentati in ale condusului probabil ca schimbati vitezele dupa sunetu motorului si dupa cat de tare trage, dar vreau sa stiu si eu cam la cate ture schimbati voi intr-o treapta superioara?
- Mihay
- **
- 194 mesaje
- din 23 Mar 2007
- Astra 2002 Z18XE
- Bucuresti
Mihay
- Mesaje scrise: 194
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2007
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- ultimu_neuron
- OP
- 19 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2006 Z14XEP 1.4 16v 90 CP
- Bucuresti
ultimu_neuron
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z14XEP 1.4 16v 90 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Mihay
- **
- 194 mesaje
- din 23 Mar 2007
- Astra 2002 Z18XE
- Bucuresti
Mihay
- Mesaje scrise: 194
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2007
- Mesaj Privat
- alxgudea
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Cluj Napoca
alxgudea
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
pentru problemuta ta, poate fi si benzina mai proasta, poate fi si filtrul de benzina, filtrul de aer, clapeta de acceleratie mai murdara (destul de posibil in conditiile condusului subturat), egr (dar aici cred ca ti-ar aprinde martorul exhaust) si ar mai fi multe dar deja mai grave probleme.
cel mai probabil dupa drumul forjat se mai linistesc simptomele si daca nu, ia-le pe rand, cauta un mecanic cu simt si care nu e pus pe jecmaneala si poti sa scapi nesperat de ieftin!
- ultimu_neuron
- OP
- 19 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2006 Z14XEP 1.4 16v 90 CP
- Bucuresti
ultimu_neuron
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z14XEP 1.4 16v 90 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
@dodo_13 Au fost facute 4 plinuri si s-a mers destul de tare cu ea. (are multe musculite in radiator 😃 ) Cand a pelcat de acasa avea aproape 7000km. Acum are 8860. Probabil s-a curatat orice urma de mizerie, bacterie, virusi sau ce-o mai fi avut ea in motor sau in evacuare. Merci!
Sunt foarte fericit ca nu mi-a mai facut probleme si sper sa nici nu imi mai faca, mai ales ca acum o sa adopt stilul nou de condus, adica mai turat.
Merci mult de sfaturi baieti. Tinem legatura si ne vedem cat mai des la intalniri. Cu toate ca am stat putin, mi-a placut mult aseara atmosfera. De data viitoare vin si cu masinuta.
Special thanks to Victor pentru sfaturi. 😊
c14nz
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2007
- Mesaj Privat
Ce imi recomadati?
- naniacostin
- ****
- 1,265 mesaje
- din 01 Mar 2007
- Astra 2000 x20dtl
- Prahova
naniacostin
- Mesaje scrise: 1,265
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2007
- Mesaj Privat
2.la drum intins si mers constant nu inseamna ca e mers subturat la 2200.problema intervine daca accelerezi brusc la turatii mici!atunci intervine un mers subturat.
3.noi avem motoare de 8v care nu sunt motoare de turatie cum sunt cele 16v.e o diferenta majora si de aceea avem si cutia f lunga!pt a nu suprasolicita motorul.motorul nostru se simte k la turatii intre 2500-4000max.cuplul incepe la 2800.pe cand la 16v incepe pe la 3500.
4.consumul cel mai mic e la 65km in treapta a 5.mers CONSTANT fara accelerari mari sau bruste.consum de 4.1l la 100km.la 90km ai consum de 4.6.iar la 120 ai consum de 5.7.testat de mine
5.referitor la problema cu pornirea.nu e vina bujiilor.ele s-au udat datorita faptului ca ai dat de x ori la automat!pe ploaia se face condens in mufa de la delcou catre ecu,in capacul de delcou,sau in mufa de la aprindere electronica.incearca sa le izolezi mai bine si o sa vezi ca dispare fenomenul!