mi3k
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2015
- Mesaj Privat
Salut club opel sunt posesor al unui opel astra g fab in anul 2000 la 180k km. Au inceput recent o gramada de probleme sunt muncitor de romania am luat masinuta cu rate de la banca dar sunt deja cu datorii peste cap am salar mic si rate mari dar cu toate astea am reusit sa scimb cate ceva la masinuta mea necesarele adica ulei filtre pompa apa curea distribitie sincer mi se par extrem de scumpe piesele. Tot baiul a inceput acu o luna cand am fost la service autorizat opel am schimbat un cacat de furtun retur incalzire sau ceva de genu ala cu cupla rapida la un capat si un t la celalalt capat ma costat cam 250 ron. bun am circulat cam 100 km si am observat ca am vasul de apa din nou gol ok am mers la service din nou ce sa zic pompa apa pffff din nou ok am schimbat si pe asta pe urma iar circul o saptamana iar nam antigel grrrrrrrr incep sa o iau razna ce sa mai fac la ea am nivelul de ulei ridicat am si in vasul de antigel ulei o fii termoflotul sau garnitura de chiuloasa ca de ambele nu am finante sunt curios ce se antampla daca anulez termoflot si schimb garnitura chiuloasa ce probleme mai apar mentionez mai am si de schimbat rulment presiune ambreaj pt ca pierd foarte putin lichid de frana dar am zis ca pana la anu tot complectez cu lichid de frana ceva sugestii ce sa fac ?
- radutzzu18
- **
- 203 mesaje
- din 22 Oct 2012
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
radutzzu18
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2012
- Mesaj Privat
Daca iti intra si ulei in antigel si invers cu siguranta este garnitura de chiuloasa. Cu cat o schimbi mai repede cu atat scapi mai ieftin.
Eu am asteptat pana in ultimul moment si am avut chiuloasa ciufulita tare.A trebuit rectificata, am schimbat si tecile de la injectoare iar toata operatiunea m-a costat 2800 lei la service.(700 lei numai rectificare chiuloasa)
Inarmeaza-te cu rabdare si ia-ti gandul de la 2 salarii ca alta scapare nu ai.
Uniii colegi pe forum spun ca nu trebuie rectificata daca nu ti-a fiert motorul. Da un search si o sa gasesti mai multe pareri
Eu am asteptat pana in ultimul moment si am avut chiuloasa ciufulita tare.A trebuit rectificata, am schimbat si tecile de la injectoare iar toata operatiunea m-a costat 2800 lei la service.(700 lei numai rectificare chiuloasa)
Inarmeaza-te cu rabdare si ia-ti gandul de la 2 salarii ca alta scapare nu ai.
Uniii colegi pe forum spun ca nu trebuie rectificata daca nu ti-a fiert motorul. Da un search si o sa gasesti mai multe pareri
mi3k
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2015
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
mi3k:
1- nu ti-e nimeni de vina ca ai luat masina cu ochii inchisi. De principiu intretinerea e destul de ieftina, si nici reparatiile nu sunt o avere, da' daca masina a fost violata in toate felurile inainte...
2- nu stiu la ce service autorizat OPEL ai fost, da' imi suna a carpaci. Sau ceva de genu'
3- incearca sa scrii mai coerent, ca nimeni nu are rabdare sa citeasca o insiruire de cuvinte agramata. Asta daca vrei sa primesti si raspunsuri.
4- incearca sa folosesti functia de cautare. Scopul forumului e sa te ajute sa efectuezi, in principiu, reparatii singur la masina. Sau macar sa stii la ce sa te uiti si ce sa bagi in seama la mecanic, ca altfel te conving mesterii mioritici sa segmentezi motorul din cauza ca ti se tot arde un bec...
Spor si sa vezi masina pusa la punct cat mai repede (si ieftin)
1- nu ti-e nimeni de vina ca ai luat masina cu ochii inchisi. De principiu intretinerea e destul de ieftina, si nici reparatiile nu sunt o avere, da' daca masina a fost violata in toate felurile inainte...
2- nu stiu la ce service autorizat OPEL ai fost, da' imi suna a carpaci. Sau ceva de genu'
3- incearca sa scrii mai coerent, ca nimeni nu are rabdare sa citeasca o insiruire de cuvinte agramata. Asta daca vrei sa primesti si raspunsuri.
4- incearca sa folosesti functia de cautare. Scopul forumului e sa te ajute sa efectuezi, in principiu, reparatii singur la masina. Sau macar sa stii la ce sa te uiti si ce sa bagi in seama la mecanic, ca altfel te conving mesterii mioritici sa segmentezi motorul din cauza ca ti se tot arde un bec...
Spor si sa vezi masina pusa la punct cat mai repede (si ieftin)
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
mi3k
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2015
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Sa te mai cicalesc si eu ? Spui de banca , rate si muncitor de Romania - un motiv in plus sa fi belit ochii cand ai cumparat masina si sa fi dus cu tine o armata de mecanici, mai ales cand e vorba de un diesel recunoscut pt sensibilitatile lui.
Nu voi intelege niciodata de ce ClubOpel e gasit pe net numai dupa achizitionarea masinii !
Nu cu rautate dar sa te pregatesc din timp sa sti cum sa vorbesti cu nevasta.
y17dt
- termoflot - amestec antigel-ulei
- motorina in ECU - senzor pompa inj
- teci injector - sensibile coroziune
- oringuri calorifer incalzire- antigel sub presuri
- clapeta recirculare aer habitaclu - adio
- EDU (calc pompa inj) si ECU ( calc deasupra motor) obicei sa dea ochii peste cap - lipituri reci, infiltratii de motorina
- alternator - slabut
- AC/ clima - cu sensibilitati
- suporti motor - poate ai norocul si au fost schimbati
- te vei confrunta din plin cu erori gen 1125 / 0100 / 0400.
-in rest motor galagios, fara putere ( necesita remap) , trepidatii cat cuprinde.
Daca nu pui mana pe cheie sa te gospodaresti din cat poti singur, rata de banca va ajunge la service.
Bafta.
PS - si un licar de speranta ! Pus pe linia de plutire e un motor de nadejde.
PS2 - nu te amagi cu cei 180 mii km bord. Sa fi fericit daca sint usor sub 400 mii. Nu-i problema, motorul duce - cu "accesorile" e mai greu. ( ex termoflot)
Nu voi intelege niciodata de ce ClubOpel e gasit pe net numai dupa achizitionarea masinii !
Nu cu rautate dar sa te pregatesc din timp sa sti cum sa vorbesti cu nevasta.
y17dt
- termoflot - amestec antigel-ulei
- motorina in ECU - senzor pompa inj
- teci injector - sensibile coroziune
- oringuri calorifer incalzire- antigel sub presuri
- clapeta recirculare aer habitaclu - adio
- EDU (calc pompa inj) si ECU ( calc deasupra motor) obicei sa dea ochii peste cap - lipituri reci, infiltratii de motorina
- alternator - slabut
- AC/ clima - cu sensibilitati
- suporti motor - poate ai norocul si au fost schimbati
- te vei confrunta din plin cu erori gen 1125 / 0100 / 0400.
-in rest motor galagios, fara putere ( necesita remap) , trepidatii cat cuprinde.
Daca nu pui mana pe cheie sa te gospodaresti din cat poti singur, rata de banca va ajunge la service.
Bafta.
PS - si un licar de speranta ! Pus pe linia de plutire e un motor de nadejde.
PS2 - nu te amagi cu cei 180 mii km bord. Sa fi fericit daca sint usor sub 400 mii. Nu-i problema, motorul duce - cu "accesorile" e mai greu. ( ex termoflot)