- deleted-103283
- OP
- 6 mesaje
- din 24 Jul 2015
deleted-103283
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2015
- Mesaj Privat
Salut!
Ma numesc Cosmin!
Am un opel corsa b si l-am imprumutat unui prieten pentru cateva zile...are urmatoarea problema...cand o pornesc acul de la temperatura apa creste foarte mult iar cand merg cu ea nu sta intr-un loc...de exemplu ,cand fac curba se misca in sus si in jos...cand dau semnal tot la fel(si luminile din bord licaresc)...m-am uitat la sigurantele din interior si sunt ok...mi s-a resetat si ceasul din bord...am deschis capota si am observat o mufa care este iesita...nu stiu unde trebuie bagata si daca are legatura cu problema mentionata...am atasat poza mai sus...va multumesc anticipat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Am avut aceeasi problema la ultimul benzinar ( alta marca ) dar cu timpul m-am invatat. Periodic trebuia sa curat punctul de masa de la borna ''--'' la caroserie. Mergi pe firul minus si vezi unde e cuplat la caroserie. Verifica de asemenea ca si motorul sa fie conectat cum trebuie la caroserie printr-o banda impletita din lite cupru. Daca nu mai exista din cauza vechimii masinii , trage tu un fir de masa intre motor si caroserie.
Nu zic ca asta e rezolvarea dar e o verificare minimala.
Nu zic ca asta e rezolvarea dar e o verificare minimala.
- mihaidarie
- ***
- 525 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Bucuresti
mihaidarie
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
- deleted-103283
- OP
- 6 mesaje
- din 24 Jul 2015
deleted-103283
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2015
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
In cazul asta doar socializam. Bun si asa !
Mufa nu prea se vede bine. Incearca inca vreo 2-3 poze din lateral sau mai evidente.
Daca nu gasesti in zona mufei orfane nici un loc de cuplare atunci presupun ca intra intr-o "piesa" ce acum nu mai este pe masina. Poate mufa era si inainte acolo orfana dar n-ai remarcat-o tu.
Blocul de lumini dupa cum ai fost intrebat, functioneaza ok si corect ? Se aprind/se sting pozitii/ faruri cf comutarii lui ?
Ziceam de fir masa. Identifici borna minus de la baterie si vezi unde duce cel mai gros conductor ce pleaca de la ea. La un moment dat se va conecta undeva la caroserie printr-un surub. Il desfaci, cureti bine rugina si mizeria, ungi cu putina vaselina si il strangi ferm inapoi.
Si nu mai imprumuta masina !
Mufa nu prea se vede bine. Incearca inca vreo 2-3 poze din lateral sau mai evidente.
Daca nu gasesti in zona mufei orfane nici un loc de cuplare atunci presupun ca intra intr-o "piesa" ce acum nu mai este pe masina. Poate mufa era si inainte acolo orfana dar n-ai remarcat-o tu.
Blocul de lumini dupa cum ai fost intrebat, functioneaza ok si corect ? Se aprind/se sting pozitii/ faruri cf comutarii lui ?
Ziceam de fir masa. Identifici borna minus de la baterie si vezi unde duce cel mai gros conductor ce pleaca de la ea. La un moment dat se va conecta undeva la caroserie printr-un surub. Il desfaci, cureti bine rugina si mizeria, ungi cu putina vaselina si il strangi ferm inapoi.
Si nu mai imprumuta masina !
- deleted-103283
- OP
- 6 mesaje
- din 24 Jul 2015
deleted-103283
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2015
- Mesaj Privat
Da,pozițiile/farurile merg ok...ce am mai observat este ca atunci când retrogradez din a 2 a în a 1 a îmi trepideaza motorul (nu asta este problema pt ca sunt situații când nu am viteza necesara sau nu ți suficient piciorul pe ambreaj)și de la trepidații îmi fac luminile din interior precum pomul de crãciun. ..prietenul mi-a spus ca a bãgat o prin toate hârtoape le și tind sa cred ca s a mișcat ceva de la locul lui.
- mihaidarie
- ***
- 525 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Bucuresti
mihaidarie
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
- deleted-103283
- OP
- 6 mesaje
- din 24 Jul 2015
deleted-103283
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2015
- Mesaj Privat
- deleted-103283
- OP
- 6 mesaje
- din 24 Jul 2015
deleted-103283
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2015
- Mesaj Privat
Am mers cu ea astazi si am observat ca acul de la temperatura se misca aleatoriu si atunci cand nu pun pozitiile...atunci cand le pun urca foarte tare...cand trec peste denivelari imi sare casetofonul si nu se mai aprinde iar cand iau de volan dreapta intrerupe curentul pe masina dar isi revine...am oprit o si cand am dat iar sa pornesc nu o ia si se aprinde intermitent simbolul cu check engine...am umplat pe la niste mufe(nu stiu cu ce se ocupa fiecare)si a luat o dar simptomele sunt aceleasi...am mai observat ca unde se afla bateria este mult lichid din ea...la fel si pe masa cu caroseria...am pus si niste poze cu mufa aceia
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Dupa cum se vede dupa mufa , 'gaurile'' sint oxidate semn ca acolo n-a fost cuplat ceva recent.
Desfaci borna minus a bateriei , apoi cea plus , vezi daca ai suport-sustinere baterie , il demontezi , scoti bateria afara si speli cu apa multa locul in care ti-a curs acid fara sa-i faci baie la motor ca apoi ajungi la alte probleme. Mai ales mare atentie sa nu ajunga apa pe delco si capacul lui ala rosu ( inveleste-l intr-o punga sau carpa )
Repet a 3-a oara - apoi cureti si legatura bornei minus la masa , stergi surplusul de apa ramasa cu o carpa , montezi bateria inapoi si suportul ce o tine ( daca ai) , borna plus mai intai si ultima, borna minus.
Vezi ca si contactorii ce vin prinsi pe bornele bateriei sa fie curati , fara oxizi albi-verzui si la montare unge-i cu un strat fin de vaselina.
Ai sanse sa scapi cu atat dar nu-i sigur.
Bafta.
Desfaci borna minus a bateriei , apoi cea plus , vezi daca ai suport-sustinere baterie , il demontezi , scoti bateria afara si speli cu apa multa locul in care ti-a curs acid fara sa-i faci baie la motor ca apoi ajungi la alte probleme. Mai ales mare atentie sa nu ajunga apa pe delco si capacul lui ala rosu ( inveleste-l intr-o punga sau carpa )
Repet a 3-a oara - apoi cureti si legatura bornei minus la masa , stergi surplusul de apa ramasa cu o carpa , montezi bateria inapoi si suportul ce o tine ( daca ai) , borna plus mai intai si ultima, borna minus.
Vezi ca si contactorii ce vin prinsi pe bornele bateriei sa fie curati , fara oxizi albi-verzui si la montare unge-i cu un strat fin de vaselina.
Ai sanse sa scapi cu atat dar nu-i sigur.
Bafta.
- deleted-103283
- OP
- 6 mesaje
- din 24 Jul 2015
deleted-103283
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2015
- Mesaj Privat