Nicolaici
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Moldova
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2015
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Corpul clapeta il poti curata o data la 2 ani ca sa nu mai prinda chiar in halul asta calamina,eu cel putin asa procedez, galeria de admisia se demonteaza pe din 2 si are o garnitura,daca cumva reusesti sa strici garnitura aia,e grava pentru ca nu se gaseste separat,trebuie cumparata toata galeria. Cauta pe forum ca exista informatii destule
Nicolaici
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Moldova
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Cele 4 garnituri de la gurile de admisie pot fi in stare buna.
Precum ti-a scris colegul @vallyyy dupa demontare de pe masina galeria se desface in 2 jumatati. Grija foarte mare sa nu rupi clemele de plastic.
Cu rabdare si progresiv se desface fara probleme.
Ca sa cureti ce vei gasi in ea foloseste cu incredere solutie de curatat aragaze Triumf. Foarte eficienta ...va iesi totul luna!. Foloseste manusi chirurgicale ataca foarte tare pielea si unghiile.
Precum ti-a scris colegul @vallyyy dupa demontare de pe masina galeria se desface in 2 jumatati. Grija foarte mare sa nu rupi clemele de plastic.
Cu rabdare si progresiv se desface fara probleme.
Ca sa cureti ce vei gasi in ea foloseste cu incredere solutie de curatat aragaze Triumf. Foarte eficienta ...va iesi totul luna!. Foloseste manusi chirurgicale ataca foarte tare pielea si unghiile.
Nicolaici
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Moldova
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2015
- Mesaj Privat
Popu
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salutari,
Am curatat si eu clapeta, cand ii dadeam talpa dupa 3500 rpm auzeam un suierat, care s-a devedit a veni de la depunerile de pe clapeta. Cu ocazia asta insa am observat ca am depuneri mari si pe galeria de admisie, ceva de genul depunerilor din pozele puse de Nicolaici.
Cate suruburi sunt de dat jos ca sa pot demonta / curata galeria, cat sunt de accesibile acestea?
E un thread vechi, dar e singurul pe care l-am gasit despre cum s-ar demonta galeria de admisie.
Va multumesc!
Am curatat si eu clapeta, cand ii dadeam talpa dupa 3500 rpm auzeam un suierat, care s-a devedit a veni de la depunerile de pe clapeta. Cu ocazia asta insa am observat ca am depuneri mari si pe galeria de admisie, ceva de genul depunerilor din pozele puse de Nicolaici.
Cate suruburi sunt de dat jos ca sa pot demonta / curata galeria, cat sunt de accesibile acestea?
E un thread vechi, dar e singurul pe care l-am gasit despre cum s-ar demonta galeria de admisie.
Va multumesc!
Nicolaici
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Moldova
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2015
- Mesaj Privat
Salut, scriu de pe alt account ca am uitat parola,
Atunci am demontat galeria de admisie, dar nu am desfacut-o, ci doar am cumpãrat niste soluție puternica de curãțat Sano Forte si inca un Turbo Cleaner ceva de genu, si am spãlat de vreo 20 de ori, am scos foarte multã murdãrie, si dupã aia la uscat si montat inapoi, dar uite atent la ce solutie vei folosi la curãțat sa nu distrugi garniturile,
Dupã aceastã procedurã sa schimbat un pic comportamentul la turații mici mergea mai bine, dupã 270 000 km sau inceput problemele cu consum de ulei ( 1 litru/1000km) la kilometraj de 200k bagam maxim 1 litru la 10 mii km si am schimbat multe in motor dupã aia, la vreo 700 euro am bãgat, și dupã am vândut-o,
Problema sa constatat ca am circulat cu o benzina de o calitate foarte proasta si datoritã acestui fapt am uzat mult mai repede.
De atunci circul doar cu diesel,
Atunci am demontat galeria de admisie, dar nu am desfacut-o, ci doar am cumpãrat niste soluție puternica de curãțat Sano Forte si inca un Turbo Cleaner ceva de genu, si am spãlat de vreo 20 de ori, am scos foarte multã murdãrie, si dupã aia la uscat si montat inapoi, dar uite atent la ce solutie vei folosi la curãțat sa nu distrugi garniturile,
Dupã aceastã procedurã sa schimbat un pic comportamentul la turații mici mergea mai bine, dupã 270 000 km sau inceput problemele cu consum de ulei ( 1 litru/1000km) la kilometraj de 200k bagam maxim 1 litru la 10 mii km si am schimbat multe in motor dupã aia, la vreo 700 euro am bãgat, și dupã am vândut-o,
Problema sa constatat ca am circulat cu o benzina de o calitate foarte proasta si datoritã acestui fapt am uzat mult mai repede.
De atunci circul doar cu diesel,
Nicolaici
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Moldova
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2015
- Mesaj Privat
Popu
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat