manole76
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2015
- Mesaj Privat
Am citit mai multe subiecte deschise dar nu am gasit exact problema mea. Am un astra 1.2 Z12XE din 2001.
Masina o am de 6 luni si asa a facut de cand am luat-o. Dimineata la prima cheie cand o pornesc da sa se opreasca, tremura, ca si cum nu s-ar alimenta, 3-5 secunde dupa care urca turatia la 1200 si nu mai am treaba cu ea toata ziua. Cateodata se si opreste dar la a doua cheie porneste perfect. Bineinteles ca ramane la 1200 atat cat este nevoie sa se incalzeasca putin motorul, (socul automat stiu despre ce este vorba) si revine la 800. Asa a facut si asta vara pe caldura si asa face si acum pe timp mai rece. Ca sa nu mai am problema aceasta o mint practic la prima cheie, adica ii dau decat o secunda la automat sa nu apuce sa porneasca motorul dupa care la a doua cheie dupa cum am mai spus porneste perfect. Repet, toata ziua dupa aceea porneste cum trebuie. Am scimbat bujiile, am scimbat debitmetrul de aer cu unul original Bosch, nou, 500 ron am dat pe el, distributia o are schimbata de 2000km ca aveam probleme cu "tacanitul" si eroarea 0340 senzor ax cu came, nu are nici un martor aprins,nici o eroare, nici la testul cu pedala si nici pe tester, OP-COM. Pompa se aude cand pun contactul cateva secunde, de tras merge perfect, nu intrerupe, i-am dat pe DN 1 de la Bucuresti la Ploiesti numai 100-140 si nu a intrerupt deloc. De aceia zic ca nu stiu daca o fi pompa de benzina. Mai citisem pe undeva pe un forum dar de alta marca de masina cu aceleasi simtome ca ar fi un oring la alimentarea injectorului.
Masina o am de 6 luni si asa a facut de cand am luat-o. Dimineata la prima cheie cand o pornesc da sa se opreasca, tremura, ca si cum nu s-ar alimenta, 3-5 secunde dupa care urca turatia la 1200 si nu mai am treaba cu ea toata ziua. Cateodata se si opreste dar la a doua cheie porneste perfect. Bineinteles ca ramane la 1200 atat cat este nevoie sa se incalzeasca putin motorul, (socul automat stiu despre ce este vorba) si revine la 800. Asa a facut si asta vara pe caldura si asa face si acum pe timp mai rece. Ca sa nu mai am problema aceasta o mint practic la prima cheie, adica ii dau decat o secunda la automat sa nu apuce sa porneasca motorul dupa care la a doua cheie dupa cum am mai spus porneste perfect. Repet, toata ziua dupa aceea porneste cum trebuie. Am scimbat bujiile, am scimbat debitmetrul de aer cu unul original Bosch, nou, 500 ron am dat pe el, distributia o are schimbata de 2000km ca aveam probleme cu "tacanitul" si eroarea 0340 senzor ax cu came, nu are nici un martor aprins,nici o eroare, nici la testul cu pedala si nici pe tester, OP-COM. Pompa se aude cand pun contactul cateva secunde, de tras merge perfect, nu intrerupe, i-am dat pe DN 1 de la Bucuresti la Ploiesti numai 100-140 si nu a intrerupt deloc. De aceia zic ca nu stiu daca o fi pompa de benzina. Mai citisem pe undeva pe un forum dar de alta marca de masina cu aceleasi simtome ca ar fi un oring la alimentarea injectorului.
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Deci intrebarea ar fi -
" de ce nu porneste dimineata la prima cheie asa cum o face la a doua ? "-
Pai daca zici ca masina merge atat de impecabil in rest, chiar asa tare te supara ca trebuie dimineata sa dai o cheie si jumatate ?
Eu zic sa nu mai cauti defecte cu lumanarea, fi fericit ca merge bine toata ziua si cu timpul problema cu pornitul va deveni tot mai evidenta. Sau nu.
Ultima modificare făcută de Aries la Mar 13 Oct, 2015 8:50 pm
" de ce nu porneste dimineata la prima cheie asa cum o face la a doua ? "-
Pai daca zici ca masina merge atat de impecabil in rest, chiar asa tare te supara ca trebuie dimineata sa dai o cheie si jumatate ?
Eu zic sa nu mai cauti defecte cu lumanarea, fi fericit ca merge bine toata ziua si cu timpul problema cu pornitul va deveni tot mai evidenta. Sau nu.
Ultima modificare făcută de Aries la Mar 13 Oct, 2015 8:50 pm
manole76
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2015
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
manole76
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2015
- Mesaj Privat
Parerea mea ca acesta nu este un raspuns, "las-o asa ca merge asa". Asa am patit si cu distributia cand tacane motorul ca toti dracii, am fost la cativa asa zisi "meseriasi" si ziceau ca asa fac motoarele astea, ca au distributia pe lant si tacheti hidraulici si sunt ma zgomotoase si cand a desfacut mecanicul la service distributia s-a luat cu mainile de par, umblase niste prosti acolo si schimbase un surub care strange pinionul pe axul cu came care era un surub special cu un guler (poti sa vezi postarile mele anterioare) cu un surub normal si distributia era sarita de la punct, se invartise pinionul pe axul cu came respectiv. Acum fara exagerare daca stau la 2 metri de masina nu se aude motorul la relantiu. Multumesc oricum pt sfat dar eu astept poate a patit cineva la fel sau stie despre ce este vorba la problema mea.
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Este un raspuns dar nu pe care il asteptai!
Nici eu nu sint adeptul " las ca merge si asa" dar uneori ne confruntam cu cite o chichita enervanta dar minora pt care demontam jumate de masina, cheltuim nervi, timp si bani, poate in timpul asta mai stricam si alte piese si la final constati plin de frustrare ca masina merge in cel mai fericit caz la fel !
Despre problema asta ce sa zic. Faptul ca pompa bazaie nu inseamna automat ca e in parametrii. Poate la prima cheie nu baga suficienta presiune intr-o instalatie dezamorsata, poate ai filtrul colmatat, injectoarele cu depuneri - oricum, ceva din sistemul alimentare/aprindere are nevoie de o gadalire suplimentara dupa o stationare de cateva ore.
Poti s-o mai lasi asa o vreme sa vezi daca fenomenul evolueaza sau poti incepe cu verificatul de la sorbul pompei pana la bobina inductie, inclusiv oringuri si alte etanseitati.
Bafta.
Nici eu nu sint adeptul " las ca merge si asa" dar uneori ne confruntam cu cite o chichita enervanta dar minora pt care demontam jumate de masina, cheltuim nervi, timp si bani, poate in timpul asta mai stricam si alte piese si la final constati plin de frustrare ca masina merge in cel mai fericit caz la fel !
Despre problema asta ce sa zic. Faptul ca pompa bazaie nu inseamna automat ca e in parametrii. Poate la prima cheie nu baga suficienta presiune intr-o instalatie dezamorsata, poate ai filtrul colmatat, injectoarele cu depuneri - oricum, ceva din sistemul alimentare/aprindere are nevoie de o gadalire suplimentara dupa o stationare de cateva ore.
Poti s-o mai lasi asa o vreme sa vezi daca fenomenul evolueaza sau poti incepe cu verificatul de la sorbul pompei pana la bobina inductie, inclusiv oringuri si alte etanseitati.
Bafta.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Presiune nu se masoara oricind,n-are rost,aceasta se verifica obligatoriu,in momentele manifestarii problemei. In situatia in care supapa regulatorului de presiune,nu etanseaza corect,instalatia se dezamorseaza(peste noapte,timp de ordinul orelor),si benzina din instalatia de alimentare se scurge in rezervor.Timpul necesar refacerii umplerii si presiunii,poate genera efecte de genul celor expuse mai sus... De multe ori experienta si flerul,rezolva probleme de acest fel...
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
manole76
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2015
- Mesaj Privat
- Vancea Gheorghe
- *
- 3 mesaje
- din 31 Mai 2017
- Astra 2001 Z12XE
- Hunedoara
Vancea Gheorghe
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2017
- Mesaj Privat
manole76
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2015
- Mesaj Privat
MLungu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2018
- Mesaj Privat
allecs
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2013
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
allecs
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2013
- Mesaj Privat