- aquagen
- **
- 498 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Insignia 2014
- Timis
aquagen
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Atex
- **
- 143 mesaje
- din 21 Feb 2010
- Mures
Atex
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
ca sa inchei si eu...,citeste putin in link despre calculator auto (este vorba de unul de injectie), d-ar rolul memoriilor este descris clar.
http://www.e-automobile.ro/...tor-injectie.html
bafta!
http://www.e-automobile.ro/...tor-injectie.html
bafta!
Nicu Z
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
FloGsm
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2011
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Edduard
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 BB11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2015
- Mesaj Privat
Salut. Am cumparat recent un Opel Astra H 1.6 benzina, twinport, 77Kw.
Dupa vreo 15km vad ca masina incepe sa se tureze in gol in viteza a 4-a si mi-a aparut pe bord semnul F si masina cu o cheita pe ea (era inca in viteza a 4-a, nu sarise pe neutru). Nu facea asta mereu, doar sub ~3000 de turatii. Dupa ~3000, se cupla 100% si mergea in standarde normale. Am oprit, a disparut semnul F si cand am pornit aceeasi problema, in toate trepetele, pe orice modul, motorul se tura dar nu cupla complet, (ca si cum ambreieajul ar fi patinat). Am verificat ambreieajul dar nu mirosea deloc.
Am ajuns intr-un final acasa, am lasat-o vreo 2 ore si dupa am vrut sa ii arat problema cuiva. Problema disparuse daca cuplam pe modulul manual, totul era perfect. Dupa inca 15 minute problema a reaparut si pe modulul manual. Din nou, daca masina era turata peste 3000 totul mergea normal, sub ~3000 aparea acel "patinaj".
Am facut testul cu acceleratia si frana in acelasi timp, si am urmatorul rezultat:
10 5 10 1 ------ P0501
1 6 1 4 ------P1614
1 6 1 6 ------ P1616
1 7 10 10 ------ P1700
Va rog, daca puteti, sa-mi dati niste sfaturi de unde sa abordez problemele. Eventual si un service prin pitesti care s-ar baga la asa ceva.
P.S. Nu ma pricep deloc la acest tip de cutii
Poveste:
Era adusa din Belgia cu cateva luni in urma si intre timp ii expirase al doilea set de numere provizorii asa ca nu am avut prea mult spatiu unde sa o testez bine. Am mers aprox 5 km pe un drum mai laturalnic (cam 10 minute). Totul parea ok, niciun zgomot ciudat, nu am stimtit nimic ciudat in mers, cutia schimba bine pe automat. I-am cerut proprietarului sa o trec pe manual dar mi-a indicat sa nu fac asta din mers (nu ma pricep prea bine la tipul asta de cutii, stiam ca la automata originala se poate din mers dar din cate am inteles motorul e de fapt manual si doar a fost pusa o cutie de tipul acela, ca nu am bagat asta in seama). Am trecut pe modul manual, toate bune si frumoase. Am cumparat masina, am facut actele, si am plecat acasa.
In drum spre casa, am observat ca pe modul automat masina merge destul de supraturat chiar si la acceleratii mici(nu patina).(din cate intelesesem computerul de la cutie se adapteaza si in functie de stilul anterior de mers. Cum inainte mersesem destul de tare am crezut ca asta e cauza). Asa ca am decis sa schimb manual viteza din mers (desi mi se recomandase sa nu).
Era adusa din Belgia cu cateva luni in urma si intre timp ii expirase al doilea set de numere provizorii asa ca nu am avut prea mult spatiu unde sa o testez bine. Am mers aprox 5 km pe un drum mai laturalnic (cam 10 minute). Totul parea ok, niciun zgomot ciudat, nu am stimtit nimic ciudat in mers, cutia schimba bine pe automat. I-am cerut proprietarului sa o trec pe manual dar mi-a indicat sa nu fac asta din mers (nu ma pricep prea bine la tipul asta de cutii, stiam ca la automata originala se poate din mers dar din cate am inteles motorul e de fapt manual si doar a fost pusa o cutie de tipul acela, ca nu am bagat asta in seama). Am trecut pe modul manual, toate bune si frumoase. Am cumparat masina, am facut actele, si am plecat acasa.
In drum spre casa, am observat ca pe modul automat masina merge destul de supraturat chiar si la acceleratii mici(nu patina).(din cate intelesesem computerul de la cutie se adapteaza si in functie de stilul anterior de mers. Cum inainte mersesem destul de tare am crezut ca asta e cauza). Asa ca am decis sa schimb manual viteza din mers (desi mi se recomandase sa nu).
Dupa vreo 15km vad ca masina incepe sa se tureze in gol in viteza a 4-a si mi-a aparut pe bord semnul F si masina cu o cheita pe ea (era inca in viteza a 4-a, nu sarise pe neutru). Nu facea asta mereu, doar sub ~3000 de turatii. Dupa ~3000, se cupla 100% si mergea in standarde normale. Am oprit, a disparut semnul F si cand am pornit aceeasi problema, in toate trepetele, pe orice modul, motorul se tura dar nu cupla complet, (ca si cum ambreieajul ar fi patinat). Am verificat ambreieajul dar nu mirosea deloc.
Am ajuns intr-un final acasa, am lasat-o vreo 2 ore si dupa am vrut sa ii arat problema cuiva. Problema disparuse daca cuplam pe modulul manual, totul era perfect. Dupa inca 15 minute problema a reaparut si pe modulul manual. Din nou, daca masina era turata peste 3000 totul mergea normal, sub ~3000 aparea acel "patinaj".
Am facut testul cu acceleratia si frana in acelasi timp, si am urmatorul rezultat:
10 5 10 1 ------ P0501
1 6 1 4 ------P1614
1 6 1 6 ------ P1616
1 7 10 10 ------ P1700
Va rog, daca puteti, sa-mi dati niste sfaturi de unde sa abordez problemele. Eventual si un service prin pitesti care s-ar baga la asa ceva.
P.S. Nu ma pricep deloc la acest tip de cutii
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Nicu Z
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- deleted-11511
- **
- 115 mesaje
- din 07 Nov 2007
deleted-11511
- Mesaje scrise: 115
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2007
- Mesaj Privat
recent am achizitionat al doilea opel astra h, de data aceasta 1.4 cu easytronic. am citit (recunosc, un pic pe sarite) topicul si v-as ruga ca cei cu experienta cu aceasta cutie sa imi recomande ceva sfaturi si chiar un mecanic cu experienta:
Masina are 109.000 km reali, cumparata din romania, am tot istoricul, tot.
Simptome:
- nu schimba foarte "smooth" (nu stiu care este standardul avand in vedere ca nu e o cutie total automata);
- la plecarea de pe loc, daca nu intervin cu acceleratia sau chiar daca intervin uneori, tremura un pic ca si cum ar fi ambreiajul uzat.
Am verificat cu OP-COM - nu are nicio eroare.
Cine ma poate ajuta cu o verificare, sincronizare (daca este cazul) si recomandare schimbare ambreiaj (iar, daca este cazul), in Bucuresti.
Masina are 109.000 km reali, cumparata din romania, am tot istoricul, tot.
Simptome:
- nu schimba foarte "smooth" (nu stiu care este standardul avand in vedere ca nu e o cutie total automata);
- la plecarea de pe loc, daca nu intervin cu acceleratia sau chiar daca intervin uneori, tremura un pic ca si cum ar fi ambreiajul uzat.
Am verificat cu OP-COM - nu are nicio eroare.
Cine ma poate ajuta cu o verificare, sincronizare (daca este cazul) si recomandare schimbare ambreiaj (iar, daca este cazul), in Bucuresti.
- john_doe200616
- **
- 447 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Vectra 1996 X16SZR
- Brasov
john_doe200616
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
- deleted-11511
- **
- 115 mesaje
- din 07 Nov 2007
deleted-11511
- Mesaje scrise: 115
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2007
- Mesaj Privat
multumesc, dar am fost la ei cu cealalta masina si singurele recomandari au fost sa schimb distributia si lichidul de frana,
in cateva luni a trebuit sa schimb volanda + ambreiaj si mai nou si turbina.
nu zic ca nu sunt buni, dar este un efort prea mare ptr mine (venind din drumul taberii) sa primesc un raspuns "este ok masina"
in cateva luni a trebuit sa schimb volanda + ambreiaj si mai nou si turbina.
nu zic ca nu sunt buni, dar este un efort prea mare ptr mine (venind din drumul taberii) sa primesc un raspuns "este ok masina"
- john_doe200616
- **
- 447 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Vectra 1996 X16SZR
- Brasov
john_doe200616
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
Sincer, atunci pentru Bucuresti nu ramane decat sa citesti https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20 si cu https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=45157, asta daca nu ai facut-o; Daca experienta anterioara cu ei a fost cam amara, nu stiu unde ai mai putea; Iar pentru diagnoza vezi sa fie maiandrei, daca totusi nu gasesti in alta parte si mergi la ei. Am mai citit de experiente nesoale pe aici pe forum, dar s-au rezolvat, iar acum nu tin partea nimanui, dar cu volanta puteau sa iti zica ca o sa pice ca sa te pregatesti material, dar in rest rezultatul era acelasi, tot pica. Cu turbina, nu stiu ce sa zic, se pare ca si aia o poti diagnostica...
Ai fost de multisor pe acolo?
LE. Cumnatul meu are un VW Golf cu DSG II pe ea, si asa cum zici si tu doar cand schimba din 1 in 2 are un tremur usor, a fost la reprezentata,a facut sincronizarea, drive test-ul si concluzia a fost ambreiaj nou.
Nu stiu cum functioneaza cutia de la Opel, ce principiu are, dar nu stiu daca e la fel de smooth ca cea de pe VAG.
Cauta un coleg din Bucuresti care are Opel cu easy-tronic pe ea si da o tura sa vezi cum schimba ca sa iti faci o impresie. Poate trebuie doar verificat uleiul si completat sau cine stie...
Ia legatura cu GabiB77, moderator Club Opel, a avut o Corsa din 2001 cu easytronic si acum are una din 2011 si poate da si el o tura cu masina ta si isi da cu parerea.
Ai fost de multisor pe acolo?
LE. Cumnatul meu are un VW Golf cu DSG II pe ea, si asa cum zici si tu doar cand schimba din 1 in 2 are un tremur usor, a fost la reprezentata,a facut sincronizarea, drive test-ul si concluzia a fost ambreiaj nou.
Nu stiu cum functioneaza cutia de la Opel, ce principiu are, dar nu stiu daca e la fel de smooth ca cea de pe VAG.
Cauta un coleg din Bucuresti care are Opel cu easy-tronic pe ea si da o tura sa vezi cum schimba ca sa iti faci o impresie. Poate trebuie doar verificat uleiul si completat sau cine stie...
Ia legatura cu GabiB77, moderator Club Opel, a avut o Corsa din 2001 cu easytronic si acum are una din 2011 si poate da si el o tura cu masina ta si isi da cu parerea.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
De verificat si inlocuit lichidul de frana DOT4 din borcanasul easytronic. Se scoate cu seringa daca e murdar si se pune curat. Se mai merge cativa km si se verifica iar. Daca s-a murdarit se mai schimba inca o data.
Aerisire ambreiaj si cu testerul pe cutie se da Touchpoint Adaptation cu motorul pornit. ( In meniul Programare )
Urca in ture si in viteza nu?
Deasemena de verificat nivelul uleiului din cutie pe la dopul deasupra planetarei stanga. Eventual completat pana curge pe gaura dopului . Numai ulei GM 19 42 180.
Aerisire ambreiaj si cu testerul pe cutie se da Touchpoint Adaptation cu motorul pornit. ( In meniul Programare )
Urca in ture si in viteza nu?
Deasemena de verificat nivelul uleiului din cutie pe la dopul deasupra planetarei stanga. Eventual completat pana curge pe gaura dopului . Numai ulei GM 19 42 180.
- deleted-11511
- **
- 115 mesaje
- din 07 Nov 2007
deleted-11511
- Mesaje scrise: 115
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2007
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Se poate si manual dar trebuie doua persoane.
Una in cabina cu piciorul pe frana si schimba din A in N si invers si una la aerisitor....pana iese lichid fara bule. Un ochi va sta si pe nivel in borcan sa nu scada prea tare.
Din tester e mai complicat....astepti mult pana incepe pasul in care auzi cum pompa de ambreiaj este actionata.
Una in cabina cu piciorul pe frana si schimba din A in N si invers si una la aerisitor....pana iese lichid fara bule. Un ochi va sta si pe nivel in borcan sa nu scada prea tare.
Din tester e mai complicat....astepti mult pana incepe pasul in care auzi cum pompa de ambreiaj este actionata.
- deleted-11511
- **
- 115 mesaje
- din 07 Nov 2007
deleted-11511
- Mesaje scrise: 115
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2007
- Mesaj Privat
superb....azi dimineata nu a mai pornit. dupa doar o zi jumate....
nu invarte, nu face nimic. baterie are ca pornesc toti consumatorii. pe afisajul cutiei scrie R si ma lasa sa comut in R si in A (scrie doar A, nu A1).
ce-i drept, aseara cand am oprit-o parca imi amintesc ca a ramas in R, nu am trecut-o in N sau A.
Any ideas?...
nu invarte, nu face nimic. baterie are ca pornesc toti consumatorii. pe afisajul cutiei scrie R si ma lasa sa comut in R si in A (scrie doar A, nu A1).
ce-i drept, aseara cand am oprit-o parca imi amintesc ca a ramas in R, nu am trecut-o in N sau A.
Any ideas?...
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat