Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • mariuss93

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am un Opel astra g cu motor z14xep, km 190000. De ceva vreme prezinta o problema care se manifesta in urmatorul mod: in plaja de turatii 1500-2500 prezinta fluctuatii, astfel incat daca incerc sa merg constant nu se poate deoarece incepe sa se "balbaie" si turometrul nu sta fix, iar in jurul a 2000 rpm se aude si un fluierat pe care pana sa apara problema nu il sesizam. De cateva zile observ ca problema se accentueaza.Egr si throttle body au fost curatate prin iulie anul asta, throttle avea ceva depuneri in schimb egr era chiar curat, la testul agrafa nu da nici o eroare.
Daca a intampinat cineva aceasta problema il rog sa imi raspunda, orice sfat e bine venit.
Va multumesc!
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu poti urmari asemenea probleme cu testul "agrafa".Un motor se "bilbie" cind nu are cantitatea corecta de aer,benzina sau are scinteie,cu intreruperi.
  • mariuss93

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca ar trebui sa o monitorizez cu o interfata opcom.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Poti vedea toate valorile in timp real cu Op-Com.
Verifica sa nu traga aer fals admisia...clapeta...tubulatura dintre ele...debitmetrul sau MAP ( depinde ce ai )
  • mariuss93

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Asa zic si eu, am ceva cunostinte de mecanica si dupa cum se manifesta am zis ca ar trage aer fals. Ma gandesc ca ar putea fi garnitura de la clapeta care nu am schimbat-o la curatarea acesteia. Daca e vreme buna in weekend stau sa rezolv, ca ma sacaie.
  • mariuss93

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Inca nu am reusit sa ajung cu masina la un tester, dar intre timp s-a aprins martorul cu cheita si am eroarea p1405. Egr-ul a fost curatat in vara, nu era murdar si l-am si testat, functiona perfect.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cum l-ai testat...?
  • mariuss93

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2011

  • Mesaj Privat
L-am testat asa cum a explicat domnul Dan Cuciureanu in topicul dedicat de la sectiunea agila.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cind faci o operatiune,sigur stii sa o explici in citeva cuvinte...,ceea ce nu-i valabil si in cazul de fata!
  • mariuss93

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Am reusit sa sterg eroarea de egr si am facut si un log.
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC

Data ºi ora 27/12/2015. 13:533

Date atelier>

Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.


Modelul ales> 2007 Astra-G Motor Z 14 XEP

Modul de comandã:

Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F

Setare timpi de parametri normali

Numãr ºasiu VIN: W0L0TGF697G161960
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 55556629 YX
systemSupplierECUHardwareNumber: BOS 01260261208394
systemSupplierECUSoftwareNumber: 1037383540
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0C52
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B05024
NumeSistemSauTipMotor: Z14XEP
CodAtelierSauNumarTester: 19MR4721
Data de programare: 20070503

Identificare: 2650

Data de fabricatie: 38120502
Numar aparat de calibrare: Nu este programat
Data initializare ECU: 0000000000
Specific marcii: 3512E1
Specific marcii: 0261208669

Valori reale:

Tensiune baterie 14.4 V
Releu principal Activ
Releu pompã combustibil Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie 0.97 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.49 V
Poziþie pedalã calculatã 0%
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe) 0.68 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe) 4.33 V
Poziþie clapetã - calculatã 3%
Poziþie clapetã Ralanti
Turaþie motor 777 RPM
Turaþie prescrisã 780 RPM
Senzor masã aer 1.33 V
Senzor masã aer 7 kg/h
Temperaturã lichid rãcire 1.50 V
Temperaturã lichid rãcire 70 °C
Temperatura aer admisie 3.47 V
Temperatura aer admisie 22
Senzor de poziþie de dezactivare a portului 4.5 V
Comutator info climã Inactiv
Presiune sistem climã 0.25 V
Presiune sistem climã 100 kPa
Senzor rezervor 2.69 V
Senzor rezervor 14 L
Contact 1 fârnã Inactiv
Contact 2 frânã Inactiv
Contact ambreiaj Inactiv
Vitezã vehicul 0 km/h
Ventil AGR Inactiv
Poziþie actualã AGR 0.92 V
Ventil pentru aerisire rezervor Inactiv
Control detonaþie Inactiv
Încãlzitore senzor de oxigen (B1 S1) Inactiv
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1) 98 mV
Raport aer/carburant la senzorul 1 (B1) Sãrac
Încãlzire senzor de oxigen ( B1 S2) Inactiv
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2) 451 mV
Raport aer/carburant l (B1 S2) Bogat
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1) 8%
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1) 0%
Buclã senzor O2 Închis
Releu climã Activ
Clima în regim blocat Temperatura motor -ridicatã
Sistem de menþinere vitezã Nu este programat
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã Nu este programat
Indicator defecte(MI) Deconectat
Indicator servisare(SVS) Deconectat
Stare aprindere Conectat 12V
Poziþie clapetã - semnal servo PWM 5%
Poziþie inferioarã memoratã pe senzorul 1 TP (poziþie clapetã acc.) 0.58 V
Turaþie motor 1.554 RPM
Timp de injecþie 3.2 ms
Unghi Dwell 1.6 ms
Unghi de aprindere 8.7 grade
Senzor detonaþie (Bank 1) 0.8 mV
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii 0 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii 0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii 0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii 0 grade
Temperaturã motor normalã Inactiv
Releu 1 ventilator Inactiv
Releu 2 ventilator Inactiv
Releu ventilator 3 Inactiv
Tãiere combustibil în frânã de motor Inactiv
Accerelaþie vehicul 0 m/s2
Îmbogãþire amestec în sarcina maximã Inactiv
Îmbogãþire amestec aer/carburant pentru protejarea catalizatorului (grup 1) Inactiv
Clapeta electronicã în regim de avarie Inactiv
Numãrãtor pentru cicluri de adaptare clapetã 11
  • mariuss93

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Am reusit sa sterg eroarea de egr si am facut si un log.
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC

Data ºi ora 27/12/2015. 13:533

Date atelier>

Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.


Modelul ales> 2007 Astra-G Motor Z 14 XEP

Modul de comandã:

Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F

Setare timpi de parametri normali

Numãr ºasiu VIN: W0L0TGF697G161960
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 55556629 YX
systemSupplierECUHardwareNumber: BOS 01260261208394
systemSupplierECUSoftwareNumber: 1037383540
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0C52
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B05024
NumeSistemSauTipMotor: Z14XEP
CodAtelierSauNumarTester: 19MR4721
Data de programare: 20070503

Identificare: 2650

Data de fabricatie: 38120502
Numar aparat de calibrare: Nu este programat
Data initializare ECU: 0000000000
Specific marcii: 3512E1
Specific marcii: 0261208669

Valori reale:

Tensiune baterie 14.4 V
Releu principal Activ
Releu pompã combustibil Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie 0.97 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.49 V
Poziþie pedalã calculatã 0%
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe) 0.68 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe) 4.33 V
Poziþie clapetã - calculatã 3%
Poziþie clapetã Ralanti
Turaþie motor 777 RPM
Turaþie prescrisã 780 RPM
Senzor masã aer 1.33 V
Senzor masã aer 7 kg/h
Temperaturã lichid rãcire 1.50 V
Temperaturã lichid rãcire 70 °C
Temperatura aer admisie 3.47 V
Temperatura aer admisie 22
Senzor de poziþie de dezactivare a portului 4.5 V
Comutator info climã Inactiv
Presiune sistem climã 0.25 V
Presiune sistem climã 100 kPa
Senzor rezervor 2.69 V
Senzor rezervor 14 L
Contact 1 fârnã Inactiv
Contact 2 frânã Inactiv
Contact ambreiaj Inactiv
Vitezã vehicul 0 km/h
Ventil AGR Inactiv
Poziþie actualã AGR 0.92 V
Ventil pentru aerisire rezervor Inactiv
Control detonaþie Inactiv
Încãlzitore senzor de oxigen (B1 S1) Inactiv
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1) 98 mV
Raport aer/carburant la senzorul 1 (B1) Sãrac
Încãlzire senzor de oxigen ( B1 S2) Inactiv
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2) 451 mV
Raport aer/carburant l (B1 S2) Bogat
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1) 8%
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1) 0%
Buclã senzor O2 Închis
Releu climã Activ
Clima în regim blocat Temperatura motor -ridicatã
Sistem de menþinere vitezã Nu este programat
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã Nu este programat
Indicator defecte(MI) Deconectat
Indicator servisare(SVS) Deconectat
Stare aprindere Conectat 12V
Poziþie clapetã - semnal servo PWM 5%
Poziþie inferioarã memoratã pe senzorul 1 TP (poziþie clapetã acc.) 0.58 V
Turaþie motor 1.554 RPM
Timp de injecþie 3.2 ms
Unghi Dwell 1.6 ms
Unghi de aprindere 8.7 grade
Senzor detonaþie (Bank 1) 0.8 mV
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii 0 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii 0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii 0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii 0 grade
Temperaturã motor normalã Inactiv
Releu 1 ventilator Inactiv
Releu 2 ventilator Inactiv
Releu ventilator 3 Inactiv
Tãiere combustibil în frânã de motor Inactiv
Accerelaþie vehicul 0 m/s2
Îmbogãþire amestec în sarcina maximã Inactiv
Îmbogãþire amestec aer/carburant pentru protejarea catalizatorului (grup 1) Inactiv
Clapeta electronicã în regim de avarie Inactiv
Numãrãtor pentru cicluri de adaptare clapetã 11
  • stely

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 1.4 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2008

  • Mesaj Privat
La mine a fost bobina cam aceleasi sintome cod eroare mis fire cilindru 3 sucess sa rezolvi repede si poate postezi si rezolvarea
  • mariuss93

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Problema s-a rezolvat. A fost egr defect(bobina acestuia)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR