Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • roby2008

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Corsa 1998 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Va salut sunt nou pe forum si as vrea sa ma ajutați cu o problema am un corsar b motor x12xe si când pornesc masina se tureazã singura cu toate ca las motorul sa se ancalzeasca face la fel an mers nu se simte nimic bu stiu ce sai fac precizez ca oscilatiile nu sunt mari undeva la 1200 dar se aude deranjant sa se tureze singura va rog sa ma ajutati multumesc
Skip ads

  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
motoras de relanti,clapeta de acceleratie murdara..
  • roby2008

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Corsa 1998 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Ok mersi frumos,poate sa fie si din cauza bujiilor?
  • AngelGuard

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salut,

Intrebare de novice: motorul meu are oscilatii la relanti, dar mici de tot: acul de la turometru nu sta perfect nemiscat ci se misca usor aprox 1-2 mm in sus si in jos (as spune ca in marja a 750-850 turatii). Este ceva normal sau pot fi simptomele unei probleme?
  • AngelGuard

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salut,

Revin cu un video pt situatia descrisa anterior: https://youtube.com/watch?v=c7K4sQeE7jc
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Despre acul turație eu zic ca e bn. Cel de la temperaturã parcã trece de 90 și dupã ce a pornit ventilatorul, probabil, a scãzut cam mult. Despre termostat ce știi? La mine acul f rar ajunge fix pe gradația de 90° și nu coboarã mai jos de 88°. Deci la 89° sta, conform acului.
  • AngelGuard

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Despre acul turatie eu zic ca e bn. Cel de la temperaturã parcã trece de 90 si dupã ce a pornit ventilatorul, probabil, a scãzut cam mult. Despre termostat ce stii? La mine acul f rar ajunge fix pe gradatia de 90° si nu coboarã mai jos de 88°. Deci la 89° sta, conform acului.


Dupa ce mi-ai atras atentia am fost mai atent la acul de temperatura. La drumuri lungi temperatura scade si pana pe la vreo 82 grade. In schimb cand stau in trafic, cum era si in cazul filmuletului, atunci sare un pic de tot de 90 grade asa cum ai observat. Crezi ca e o problema?
  • remus-gabriel

  • Mesaje scrise: 319
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Si la mine mai creste in trafic. Si am radiator nou, sonda de temp apa noua. Nu cred sa fie o problema. Dar e adevarat ca porneste ventilatorul si cred ca scade. Nu am avut oczia sa vad ce se intampla pt ce dupa ce pornea ventilatorul, imi venea si mie randul sa plec de pe loc si apoi se racea imediat apa.
  • C.Stefan

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Pentru fluctuatiile de relanti, cauta si curata clapeta de acceleratie si EGR-ul (daca are), iar problema cu apa e ceva normal la opel mie imi ajunge uneori si aproape de 100 dar scade imediat
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
AngelGuard a scris:
Despre acul turatie eu zic ca e bn. Cel de la temperaturã parcã trece de 90 si dupã ce a pornit ventilatorul, probabil, a scãzut cam mult. Despre termostat ce stii? La mine acul f rar ajunge fix pe gradatia de 90° si nu coboarã mai jos de 88°. Deci la 89° sta, conform acului.


Dupa ce mi-ai atras atentia am fost mai atent la acul de temperatura. La drumuri lungi temperatura scade si pana pe la vreo 82 grade. In schimb cand stau in trafic, cum era si in cazul filmuletului, atunci sare un pic de tot de 90 grade asa cum ai observat. Crezi ca e o problema?

Termostatul. Dacã nu mai închide bn motorul se încãlzește greu. La viteze mari(extern) se ventileazã și scade prea mult temperaturã și nu mai funcționeazã la temperatura lui , care trebuie sã fie cât mai constantã( cu termostat ok/nou). Vine frigul și va scãdea și mai mult acul... Așa a fost la mine, eram și eu la început și nu știam prea multe.. Baftã!
  • schneider369

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2014

  • Mesaj Privat
la treaba cu oscilatii verifica si bobina de inductie ....am avut si eu problema asta si a fost de la bobina de inductie
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR