- vectra-nos
- OP
- 198 mesaje
- din 12 Oct 2004
- Bucuresti
vectra-nos
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2004
- Mesaj Privat
- vectra-nos
- OP
- 198 mesaje
- din 12 Oct 2004
- Bucuresti
vectra-nos
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2004
- Mesaj Privat
Personal nu eram foarte suparat pe di-bas dar de cand cu drive-testul din promotie am ramas perplex cat de putin se implica in implementarea acestuia.
1. Nu au astra h caravan
2. La astra h cu hayon nu au decat cu motor de 1.6
3.La vectra au oferit doar 2.2 DTi cu 120 cai
Pe cand union am observat din discutii ca au si vectra Cdti de 150 cai pentru promotie...
b90nos
1. Nu au astra h caravan
2. La astra h cu hayon nu au decat cu motor de 1.6
3.La vectra au oferit doar 2.2 DTi cu 120 cai
Pe cand union am observat din discutii ca au si vectra Cdti de 150 cai pentru promotie...
b90nos
- vectra-nos
- OP
- 198 mesaje
- din 12 Oct 2004
- Bucuresti
vectra-nos
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2004
- Mesaj Privat
florin
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 B X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2004
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Cu Erebus am o experienta speciala legata de faptul ca am cumparat Vectra sh de la ei. In primul rand te mint in legatura cu "istoria" masinii. In al doilea rand ii suspectez de "umblat" pe la kilometraj (am incercat atunci o Vectra care la 55.000 km facea efectiv ca toti dracii iar ei spuneau ca e OK). Vand (sau vindeau) si Ford sh preluate de la Hertz am impresia, majoritatea lovite si reparate prost. Nu au buy-back. Etc., etc.
GTT- Am fost la ei pt. prospectare de piata (cand am luat la firma Ford-ul). Tipul de la vanzari (prototipul taranului bucurestenizat de curand) m-a luat de parca eram calator in viitor si imi prezenta cine stie ce culme a tehnologiei Pamantene (Astra H). Cand l-am intrebat niste chestii mai de substrat, si-a facut de lucru brusc, foarte preocupat, ca la scoala cand te asculta si mai arunci un ochi prin carte.
La Union Motors am reparat o masina si mi-a fost de ajuns cand am vazut cat de "romaneste" se lucreaza.
Din toate relele am ales Di-Bas pt. ca sunt totusi cei mai mari, iar atunci cand am avut problema cu limitatorul de presiune in rampa, au fost singurii care au identificat piesa, le-am comandat-o si au adus-o in timpul promis (o saptamana).
GTT- Am fost la ei pt. prospectare de piata (cand am luat la firma Ford-ul). Tipul de la vanzari (prototipul taranului bucurestenizat de curand) m-a luat de parca eram calator in viitor si imi prezenta cine stie ce culme a tehnologiei Pamantene (Astra H). Cand l-am intrebat niste chestii mai de substrat, si-a facut de lucru brusc, foarte preocupat, ca la scoala cand te asculta si mai arunci un ochi prin carte.
La Union Motors am reparat o masina si mi-a fost de ajuns cand am vazut cat de "romaneste" se lucreaza.
Din toate relele am ales Di-Bas pt. ca sunt totusi cei mai mari, iar atunci cand am avut problema cu limitatorul de presiune in rampa, au fost singurii care au identificat piesa, le-am comandat-o si au adus-o in timpul promis (o saptamana).
- Johnny Bravo
- **
- 128 mesaje
- din 03 Mai 2004
- Astra 2005 1.7 DTL
- Bucuresti
Johnny Bravo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 1.7 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2004
- Mesaj Privat
Eu nu am votat pentru ca nu stiu cum se comporta cei de la GTT si cei de la Union Motors. Am avut pana acum experiente cu Di-Bas si Erebus. La ambele reprezentante am avut probleme.
Sunt acum in situatia de a cumpara o noua masina si m-am hotarat la un Astra Clasic II 1.6i si nu stiu catre care dealer sa ma orientez. Ce ma sfatuiti? La care sa ma duc?
Sunt acum in situatia de a cumpara o noua masina si m-am hotarat la un Astra Clasic II 1.6i si nu stiu catre care dealer sa ma orientez. Ce ma sfatuiti? La care sa ma duc?
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
cumparatu' nu prea e problema...
dupa aia
eu am avut sansa sa-l cunosc pe un tip super de treaba - seful de service.; si intrucit la putin timp am pus o pila si sotia lui s-a angajat la firma unde lucram, va dati seama
Erebus Hm la 14 Eur/ora de manopera (ca la Mercedes...) nu prea ma bag, plus ca la 5000 km am avut o mica problemuta (picura f. putin ulei pe la capacul filtrului - oricum o chestie neplacuta pt o masina noua; masina fiind in garantie nu mi s-a parut normal sa platesc schimbul de ulei pt ca nu era revizie; da' a ramas ca ei )
dupa aia
eu am avut sansa sa-l cunosc pe un tip super de treaba - seful de service.; si intrucit la putin timp am pus o pila si sotia lui s-a angajat la firma unde lucram, va dati seama
Erebus Hm la 14 Eur/ora de manopera (ca la Mercedes...) nu prea ma bag, plus ca la 5000 km am avut o mica problemuta (picura f. putin ulei pe la capacul filtrului - oricum o chestie neplacuta pt o masina noua; masina fiind in garantie nu mi s-a parut normal sa platesc schimbul de ulei pt ca nu era revizie; da' a ramas ca ei )
- vectra-nos
- OP
- 198 mesaje
- din 12 Oct 2004
- Bucuresti
vectra-nos
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2004
- Mesaj Privat
Am preluat ceva super tare...si interesant despre dealeri OPEL.
Mesajul era postat pe un alt forum....si are ca actori principali EREBUS si Astra H .....
Primul mesaj :
Am si eu o problema destul de ciudata. E vorba de un Opel Astra H, 1.6 16v 105CP din 2005 cu 2500km rulati. (Va rog sa nu ma torturati ca nu am limbaj tehnic).
Ideea e urmatoarea. Pedala de ambreiaj, din pozitia initiala (maxim ridicata) are cam 1cm - 1,5cm in care poti sa o apesi fara sa actionezi efectiv ambreiajul. Cutia de viteze e la punctul mort. Daca apas la modul asta pedala (1-1,5cm) si apas, simultan, usor acceleratia (pana in 1000-1500tpm) simt o bataie ritmica, relativ puternica in pedala de ambreiaj (cam 2-3 batai pe secunda). Doar in pedala de ambreiaj nu si in aia de acceleratie.
La fel se intampla si in mers atunci cand calc ambreiajul ca sa schimb o viteza, schimb viteza, dau drumul pedalei de ambreiaj sa revina in pozitia initiala, ca mai apoi sa sprijin, foarte putin - d'abia ating, piciorul stang pe pedala (STIU! Multi o sa-mi sariti in cap ca dorm cu piciorul pe pedala de ambreiaj intre semafoare dar NU e asa!) si accelerez, simt aceeasi bataie ritmica in corpul pedalei ambreiajului.
Am fost sa vorbesc cu dealerul Opel insa acolo, un tip plicitisit, mi-a dat repejor flit. S-a urcat in masina, a constatat ca, citez "se simte o usoara" bataie dar a concluzionat ca cica ar fi normal pt ca motorul e montat pe bucse de cauciuc si ca de acolo ar fi toata vibratia (sa-l monteze pe bucse de otel atunci, sa vibreze toata strada!). Eu nu-l cred pt ca stiu ca astia sunt tot timpul legati de un buget f. mic pt reparatii (peste care nu vor sa treaca!) si mai mult, masina nu a avut buba asta de la bun inceput.
Deci. Ce credeti ca se intampla de fapt cu bataia asta in pedala de ambreiaj? De unde provine? Ce ma indemnati sa fac mai departe cu cine sa vorbesc, unde sa merg? Ma deranjeaza bataia din pedala pt ca deja imi da o senzatie ciudata la condus. Asta nu e diesel sa zici ca asa ceva e normal.
Multumiri anticipate!
Mesajul al 2-lea :
Err... pai sa vedem! Desi e un pic off-topic am sa incerc sa explic de ce am zis ca Erebus sucks.
1. Masina in cauza (Opel Astra H) a venit de la bun inceput cu o intarziere de 2 saptamani (inexplicabila in nici un fel!) in ciuda asigurarilor zilnice ca "maine vine!".
2. Omul de la vanzari (M. Talmacel), cel cu care - din nefericire! - am avut eu de-a face, e realmente un "lasa-ma-sa-te-las", tipic mioritic, care ar face orice, dar cu zambetul pe buze, sa scape de un client mai exigent si care scoate problemele in fata.
3. Masina a venit (lucru neobservat la receptia ei, deoarece s-a facut in mare graba, cca 10 minute, dl. Talamacel fiind racit) cu tapiseria murdarita, cateva dare negre, de funingine, de 2-3 centimetri, pe plafon, in dreptul si peste prasolare, locul din stanga si cel din dreapta.
Remedierea acestei magarii, masina avea 15km la bord, a fost facuta dupa cum urmeaza. Am sunat la Erebus, am reclamat murarirea tapiseriei si mi s-a spus sa vin acolo ca se rezolva. Ajuns la Erebus, dom Maricel explicat ca "imi pare rau dar expertul nostru in curatat tapiseria nu este aici azi!". Sa innebunesc si nu alta. OK, imi zice omul "Va sun luni sa va spun cand este 'curatatorul' aici si sa veniti!". Evident - cum m-ati sunat si voi asa m-a sunat si omul meu. Pana la urma am revenit eu cu un telefon, am stabilit sa ma duc din nou la ei. Am mers acolo si am lasta masina pe mana aceluiasi dom Talmacel. In cam 10 minute am primit cheile inapoi si mi s-a spus ca totul e ok, ca s-a curatat si ca doar trebuie sa se usuce locul unde "baietzii" au dat cu susbtanta de curatare. Buuuuun!
Am mers acasa si a doua zi STUPOAARE! M-am urcat in masina, darele negre disparusera insa nu si cele GRI de la solutia de curatare! Asa ca atunci aveam 3-4 pete mai mari si GRI in loc de cele 3-4 dungi NEGRE cu care venise masina "in dotare". Va dati seama ca mi-a crescut brusc tensiunea si iar telefon la dom' Talamacel. Iar programare, iar la Erebus.
De data asta venit doi indivizi (va jur ca m-am speriat de lookul lor, realmente "profesionist") care au constatat mizeria de pe tapiserie, mi-au luat masina si s-au intors in cca 10 minute, veseli, prezentandu-mi masina cu tapiseria uscata si de data asta curata. Har Domnului gata cu problema asta dupa 3 drumuri inutile la Erebus.
3. Bucurie mare cand mi-am luat Astra asta, prima masina teutona si amtetit cum am fost am mai descoperit ceva negativ dupa. Asta e din ciclcul "cine nu casca ochii..." Modelul meu are dotarea Elegance+ si are cam tot ce se poate pe dansa. Mi-am adus aminte, dupa vreo 1 saptamana de la ridicarea masinii de la Erebus, ca in lista de dotari trebuia sa existe un reper numit "tava compartimentata pt portbagaj". Asta pentru cine nu stie este un profil din polistiren extrudat si care se pune sub presul din portbagaj si peste roata de rezerva si foloseste la ... nu mare lucru. Ideea e ca la mine LIPSEA iar in lista reperul incriminat costa 72EUR + TVA. Evident ca iar m-am boti mai ales la idee ca "Si nemtii se tin de d'astea domle?! ". Nu e vorba de valoarea tavii in sine sau de utilitatea ei insa ideea ca lipsea ma deranja rau.
Sunat iar la dom Talamacel care de data asta a reusit sa ma uimeasca de-a dreptul. Dupa ce s-a mirat, si-a cerut scuze, iar s-a mai mirat o data, mi-a servit-o p'aia tare:
"Dar chiar va trebuie tava aceea?" . M-a facut paf cu profesionalismul si demnitatea lui la faza asta. Adica cum pana mea sa intrebi un client daca ii trebuie sau nu un reper din masina lui, pe care l-a si platit pe deasupra?!! Omul, ca sa scape de mine, vine si-mi serveste una si mai tare, invitandu-ma sa ridic tavitza lipsa, imediat, pt ca, citez, "luam momentan de la o alta Astra". Nu cred ca mai merita sa comentez!
Pana la urma m-am dus, din nou, la Erebus, dupa vreo 1 saptamana (timp pe care i l-am dat omului sa aduca una de la Opel - fara sa descompleteze o masina din stoc) si mi-am ridicat "mult-dorita" tavita.
4. Aici intra ultima patzanie cu amrbeiajul si vizita mea la Erebus unde un domn (absolut sictirit si antipatic!) de la "Constatari" mi-a acordat 3-4 minute pretioase, din timpul lecturii ziarului de dimineata, pentru a constata "ochiometric" ca ambreiajul masinii e "super ok", ca "vi se pare probabil!" si ca "v-ati schimbat pantofii cu unii cu talpa mai subtire!". Iar "No comments".
Cam asta este trista mea legatura cu Erebus si al sau dom' Talamacel, de la vanzari. Ma enerveaza - referitor la problema cu ambreiajul - ca mi-au spus ca nu au nici o Astra cu motor pe benzina, la drive test, si asa nu ma pot edifica daca e ceva in neregula sau nu cu ambreiajul masinii mele. Pana la urma am sa ma duc sa ma "tavalalesc" in fata celor de la GTT sau/si Di-Bas si poate acolo gasesc mai multa intelegere. Daca nu voi recurge la cunostintele mele din Germania si voi scrie direct la Opel (incluzand detaliile despre toate patzaniile mele cu Erebus, so far).
b90nos
Mesajul era postat pe un alt forum....si are ca actori principali EREBUS si Astra H .....
Primul mesaj :
Am si eu o problema destul de ciudata. E vorba de un Opel Astra H, 1.6 16v 105CP din 2005 cu 2500km rulati. (Va rog sa nu ma torturati ca nu am limbaj tehnic).
Ideea e urmatoarea. Pedala de ambreiaj, din pozitia initiala (maxim ridicata) are cam 1cm - 1,5cm in care poti sa o apesi fara sa actionezi efectiv ambreiajul. Cutia de viteze e la punctul mort. Daca apas la modul asta pedala (1-1,5cm) si apas, simultan, usor acceleratia (pana in 1000-1500tpm) simt o bataie ritmica, relativ puternica in pedala de ambreiaj (cam 2-3 batai pe secunda). Doar in pedala de ambreiaj nu si in aia de acceleratie.
La fel se intampla si in mers atunci cand calc ambreiajul ca sa schimb o viteza, schimb viteza, dau drumul pedalei de ambreiaj sa revina in pozitia initiala, ca mai apoi sa sprijin, foarte putin - d'abia ating, piciorul stang pe pedala (STIU! Multi o sa-mi sariti in cap ca dorm cu piciorul pe pedala de ambreiaj intre semafoare dar NU e asa!) si accelerez, simt aceeasi bataie ritmica in corpul pedalei ambreiajului.
Am fost sa vorbesc cu dealerul Opel insa acolo, un tip plicitisit, mi-a dat repejor flit. S-a urcat in masina, a constatat ca, citez "se simte o usoara" bataie dar a concluzionat ca cica ar fi normal pt ca motorul e montat pe bucse de cauciuc si ca de acolo ar fi toata vibratia (sa-l monteze pe bucse de otel atunci, sa vibreze toata strada!). Eu nu-l cred pt ca stiu ca astia sunt tot timpul legati de un buget f. mic pt reparatii (peste care nu vor sa treaca!) si mai mult, masina nu a avut buba asta de la bun inceput.
Deci. Ce credeti ca se intampla de fapt cu bataia asta in pedala de ambreiaj? De unde provine? Ce ma indemnati sa fac mai departe cu cine sa vorbesc, unde sa merg? Ma deranjeaza bataia din pedala pt ca deja imi da o senzatie ciudata la condus. Asta nu e diesel sa zici ca asa ceva e normal.
Multumiri anticipate!
Mesajul al 2-lea :
Err... pai sa vedem! Desi e un pic off-topic am sa incerc sa explic de ce am zis ca Erebus sucks.
1. Masina in cauza (Opel Astra H) a venit de la bun inceput cu o intarziere de 2 saptamani (inexplicabila in nici un fel!) in ciuda asigurarilor zilnice ca "maine vine!".
2. Omul de la vanzari (M. Talmacel), cel cu care - din nefericire! - am avut eu de-a face, e realmente un "lasa-ma-sa-te-las", tipic mioritic, care ar face orice, dar cu zambetul pe buze, sa scape de un client mai exigent si care scoate problemele in fata.
3. Masina a venit (lucru neobservat la receptia ei, deoarece s-a facut in mare graba, cca 10 minute, dl. Talamacel fiind racit) cu tapiseria murdarita, cateva dare negre, de funingine, de 2-3 centimetri, pe plafon, in dreptul si peste prasolare, locul din stanga si cel din dreapta.
Remedierea acestei magarii, masina avea 15km la bord, a fost facuta dupa cum urmeaza. Am sunat la Erebus, am reclamat murarirea tapiseriei si mi s-a spus sa vin acolo ca se rezolva. Ajuns la Erebus, dom Maricel explicat ca "imi pare rau dar expertul nostru in curatat tapiseria nu este aici azi!". Sa innebunesc si nu alta. OK, imi zice omul "Va sun luni sa va spun cand este 'curatatorul' aici si sa veniti!". Evident - cum m-ati sunat si voi asa m-a sunat si omul meu. Pana la urma am revenit eu cu un telefon, am stabilit sa ma duc din nou la ei. Am mers acolo si am lasta masina pe mana aceluiasi dom Talmacel. In cam 10 minute am primit cheile inapoi si mi s-a spus ca totul e ok, ca s-a curatat si ca doar trebuie sa se usuce locul unde "baietzii" au dat cu susbtanta de curatare. Buuuuun!
Am mers acasa si a doua zi STUPOAARE! M-am urcat in masina, darele negre disparusera insa nu si cele GRI de la solutia de curatare! Asa ca atunci aveam 3-4 pete mai mari si GRI in loc de cele 3-4 dungi NEGRE cu care venise masina "in dotare". Va dati seama ca mi-a crescut brusc tensiunea si iar telefon la dom' Talamacel. Iar programare, iar la Erebus.
De data asta venit doi indivizi (va jur ca m-am speriat de lookul lor, realmente "profesionist") care au constatat mizeria de pe tapiserie, mi-au luat masina si s-au intors in cca 10 minute, veseli, prezentandu-mi masina cu tapiseria uscata si de data asta curata. Har Domnului gata cu problema asta dupa 3 drumuri inutile la Erebus.
3. Bucurie mare cand mi-am luat Astra asta, prima masina teutona si amtetit cum am fost am mai descoperit ceva negativ dupa. Asta e din ciclcul "cine nu casca ochii..." Modelul meu are dotarea Elegance+ si are cam tot ce se poate pe dansa. Mi-am adus aminte, dupa vreo 1 saptamana de la ridicarea masinii de la Erebus, ca in lista de dotari trebuia sa existe un reper numit "tava compartimentata pt portbagaj". Asta pentru cine nu stie este un profil din polistiren extrudat si care se pune sub presul din portbagaj si peste roata de rezerva si foloseste la ... nu mare lucru. Ideea e ca la mine LIPSEA iar in lista reperul incriminat costa 72EUR + TVA. Evident ca iar m-am boti mai ales la idee ca "Si nemtii se tin de d'astea domle?! ". Nu e vorba de valoarea tavii in sine sau de utilitatea ei insa ideea ca lipsea ma deranja rau.
Sunat iar la dom Talamacel care de data asta a reusit sa ma uimeasca de-a dreptul. Dupa ce s-a mirat, si-a cerut scuze, iar s-a mai mirat o data, mi-a servit-o p'aia tare:
"Dar chiar va trebuie tava aceea?" . M-a facut paf cu profesionalismul si demnitatea lui la faza asta. Adica cum pana mea sa intrebi un client daca ii trebuie sau nu un reper din masina lui, pe care l-a si platit pe deasupra?!! Omul, ca sa scape de mine, vine si-mi serveste una si mai tare, invitandu-ma sa ridic tavitza lipsa, imediat, pt ca, citez, "luam momentan de la o alta Astra". Nu cred ca mai merita sa comentez!
Pana la urma m-am dus, din nou, la Erebus, dupa vreo 1 saptamana (timp pe care i l-am dat omului sa aduca una de la Opel - fara sa descompleteze o masina din stoc) si mi-am ridicat "mult-dorita" tavita.
4. Aici intra ultima patzanie cu amrbeiajul si vizita mea la Erebus unde un domn (absolut sictirit si antipatic!) de la "Constatari" mi-a acordat 3-4 minute pretioase, din timpul lecturii ziarului de dimineata, pentru a constata "ochiometric" ca ambreiajul masinii e "super ok", ca "vi se pare probabil!" si ca "v-ati schimbat pantofii cu unii cu talpa mai subtire!". Iar "No comments".
Cam asta este trista mea legatura cu Erebus si al sau dom' Talamacel, de la vanzari. Ma enerveaza - referitor la problema cu ambreiajul - ca mi-au spus ca nu au nici o Astra cu motor pe benzina, la drive test, si asa nu ma pot edifica daca e ceva in neregula sau nu cu ambreiajul masinii mele. Pana la urma am sa ma duc sa ma "tavalalesc" in fata celor de la GTT sau/si Di-Bas si poate acolo gasesc mai multa intelegere. Daca nu voi recurge la cunostintele mele din Germania si voi scrie direct la Opel (incluzand detaliile despre toate patzaniile mele cu Erebus, so far).
b90nos
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
In privina GTT am si eu tot un topic luat de pe alt forum...
Salut tuturor!
Sunt din Bucuresti, si am de aproape un an un Opel Corsa 1.3 DTi, achizitionat prin cei de la GTT. In aceasta perioada, "am reusit" sa am un accident, mai exact am lovit bara si un pic aripa stanga fata. Am dus masina in service-ul dealer-ului de la care am cumparato, insa ceea ce au "reusit" sa faca, nu m-a multumit deloc... se cunoaste diferenta de nuanta pe portiunea de aripa unde au vopsit (nu a fost vopsita in intregime), bara prezenta scurgeri de lac (care au fost remediate ulterior la insistenta mea). In afara de acest accident, am mai atins un pic oglinda din dreapta, si m-am dus din nou la ei pentru a vopsi carcasa... aceeasi problema... cica era suprafata prea mica de vopsit, si este normal sa existe o scurgere de vopsea. Cand am cumparat masina, mi-au zis ca inainte de a pleca, cand motorul este rece, sa astept cca. un minut pentru a se incalzi... stupoare, cand am citit in cartea tehnica a ei, se recomnda ca sa se porneasca imediat "Dupa pornire se va pleca imediat. Se va incalzi motorul la turatii medii"... Acum, eu mi-am format o parere despre ceea ce sunt in stare cei de la GTT, insa m-ar interesa si alte opinii, si eventual recomndari de service-uri Opel, pentru ca am de montat bandourile pe usi si nu prea mai imi vine sa ma duc la GTT.
Multumesc.
Salut tuturor!
Sunt din Bucuresti, si am de aproape un an un Opel Corsa 1.3 DTi, achizitionat prin cei de la GTT. In aceasta perioada, "am reusit" sa am un accident, mai exact am lovit bara si un pic aripa stanga fata. Am dus masina in service-ul dealer-ului de la care am cumparato, insa ceea ce au "reusit" sa faca, nu m-a multumit deloc... se cunoaste diferenta de nuanta pe portiunea de aripa unde au vopsit (nu a fost vopsita in intregime), bara prezenta scurgeri de lac (care au fost remediate ulterior la insistenta mea). In afara de acest accident, am mai atins un pic oglinda din dreapta, si m-am dus din nou la ei pentru a vopsi carcasa... aceeasi problema... cica era suprafata prea mica de vopsit, si este normal sa existe o scurgere de vopsea. Cand am cumparat masina, mi-au zis ca inainte de a pleca, cand motorul este rece, sa astept cca. un minut pentru a se incalzi... stupoare, cand am citit in cartea tehnica a ei, se recomnda ca sa se porneasca imediat "Dupa pornire se va pleca imediat. Se va incalzi motorul la turatii medii"... Acum, eu mi-am format o parere despre ceea ce sunt in stare cei de la GTT, insa m-ar interesa si alte opinii, si eventual recomndari de service-uri Opel, pentru ca am de montat bandourile pe usi si nu prea mai imi vine sa ma duc la GTT.
Multumesc.
kimmy
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2005
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
sincer nu stiu ce sa votez
am luat masina de la di bas, am avut ceva nemultumiri fata de service si m-am dus la erebus unde am vazut ca manopera e cu 40% mai scumpa (14 eur/h) si am avut alte si alte probl (vezi postul lui astra-nos)
cunoscind patronii de la GTT (care aveau inainte un alt business si si-au facut o jucarie noua - dealer si service) zic sa-ncerc si acolo... dar "reparai" masina la ei si pina acasa era varza - din cauza drumurilor; dar nu asta a fost principala cauza ci preturile si delasarea....
cind a aparut Union Motors era vorba sa se lanseze la o anume data. N-a fost asa si cind m-am dus sa vad despre ce e vorba am intrat si m-au intimpinat patronii, deschideau peste citeva zile si dadeau o tura de inspectie; foarte amabili de altfel- dar usor dubiosi
hai sa zicem inspre Omar Hayssam ca tot e la moda... am aflat ulterior ca ar fi israelieni de fapt (scuze, nu vreau sa fiu acuzat de rasism/nationalism) ori combinatia letala pt posesorul de Opel exact asta ar fi: muncitoru' român "zelos" cu patron evreu "filantrop".... doar n-o sa credeti ca oamenii au venit aici ca sa faca mult bine opelistilor.....
dupa cum s-a vazut si aici si prin alte posturi si ei sint tot o apa si-un pamint...
asa ca incerc sa ma descurc singurel...
am luat masina de la di bas, am avut ceva nemultumiri fata de service si m-am dus la erebus unde am vazut ca manopera e cu 40% mai scumpa (14 eur/h) si am avut alte si alte probl (vezi postul lui astra-nos)
cunoscind patronii de la GTT (care aveau inainte un alt business si si-au facut o jucarie noua - dealer si service) zic sa-ncerc si acolo... dar "reparai" masina la ei si pina acasa era varza - din cauza drumurilor; dar nu asta a fost principala cauza ci preturile si delasarea....
cind a aparut Union Motors era vorba sa se lanseze la o anume data. N-a fost asa si cind m-am dus sa vad despre ce e vorba am intrat si m-au intimpinat patronii, deschideau peste citeva zile si dadeau o tura de inspectie; foarte amabili de altfel- dar usor dubiosi
hai sa zicem inspre Omar Hayssam ca tot e la moda... am aflat ulterior ca ar fi israelieni de fapt (scuze, nu vreau sa fiu acuzat de rasism/nationalism) ori combinatia letala pt posesorul de Opel exact asta ar fi: muncitoru' român "zelos" cu patron evreu "filantrop".... doar n-o sa credeti ca oamenii au venit aici ca sa faca mult bine opelistilor.....
dupa cum s-a vazut si aici si prin alte posturi si ei sint tot o apa si-un pamint...
asa ca incerc sa ma descurc singurel...
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- solver
- **
- 179 mesaje
- din 05 Oct 2004
- Bistrita
solver
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Corvin
- **
- 193 mesaje
- din 18 Mar 2005
- Bucuresti
Corvin
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2005
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
acu multa vreme asteptind prin curte (la dibas) am vazut o masina inscriptionata AutoKarma... zic io-te frate chestie , ia sa verificam....
exact ce zici tu: dublu (chiar si la piese originale!!!)
asa ca de atunci imi iau singurel ce am nevoie si ma duc sa inlocuiesc/repar la ei
PS: AutoKarma, Elit, Augsburg, Opel Shop - sigur la unul din ei e un pret ok...; oricum e de preferat sa dai 3-4 telefoane si sa-ti gasesti cel mai ieftin...