Shorr
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
De aproximativ o jumatate de an am inceput sa am probleme cu martorul din bord pentru centura.
La inceput incepea sa bipaie f rar si se oprea f repede. Acum aproape ca nu mai gasesc nici o pozitie in care sa-l fac sa se opreasca. Senzatia mea e ca ceva s-a largit/slabit intrucat masina are 7 ani. Pare ca se opreste doar cand rulez centura intr-un fel in care e mai destinsa?
Ce poate fi defect?
Multumesc anticipat pt raspunsuri!
P.S.: Mentionez ca masina n-a avut nici un accident sau element de siguranta sarit ( sunt primul/singurul proprietar, deci stiu fiecare km facut cu ea:) )
De aproximativ o jumatate de an am inceput sa am probleme cu martorul din bord pentru centura.
La inceput incepea sa bipaie f rar si se oprea f repede. Acum aproape ca nu mai gasesc nici o pozitie in care sa-l fac sa se opreasca. Senzatia mea e ca ceva s-a largit/slabit intrucat masina are 7 ani. Pare ca se opreste doar cand rulez centura intr-un fel in care e mai destinsa?
Ce poate fi defect?
Multumesc anticipat pt raspunsuri!
P.S.: Mentionez ca masina n-a avut nici un accident sau element de siguranta sarit ( sunt primul/singurul proprietar, deci stiu fiecare km facut cu ea:) )
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Catalin66
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2007
- Mesaj Privat
Shorr
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
Multumesc pt raspunsuri si sugestii. Am rulat diagnoza ( acceleratie si frana apasate si mutat cheia in pozitia II) si nu mi-a aparut nici un cod de eroare.
Ideea cu cositorul suna bine, ceea ce ma intreb e daca e stricata partea metalica de la centura sau partea in care intra centura, pt ca am incercat sa pun centura de la pasager ( care e mult mai putin uzata) si a continuat sa bipaie + clipit.
Exista vre-un risc daca aplic un spray antioxidant in socket-ul din podea care tine centura?
Multumesc!
Ideea cu cositorul suna bine, ceea ce ma intreb e daca e stricata partea metalica de la centura sau partea in care intra centura, pt ca am incercat sa pun centura de la pasager ( care e mult mai putin uzata) si a continuat sa bipaie + clipit.
Exista vre-un risc daca aplic un spray antioxidant in socket-ul din podea care tine centura?
Multumesc!
wolferin0
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Corsa 2009 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2007
- Mesaj Privat
Am aceeasi problema.
Mecanicul a desfacut partea cu switch-ul, dar nu a gasit o solutie si nici nu a reusit sa dezactiveze senzorul din bord.
La mine apare un semnal pe bord la pornire, un cerc cu un X in el, in dreptul unui scaun si cifra 2. Cred ca la aceasta problema se refera.
Concluzia mea, switch sau pozitionarea acestuia defectuoasa din cauza uzurii mecanice.
O sa caut o centura la dezmembrari (partea de jos).
Stima !
Mecanicul a desfacut partea cu switch-ul, dar nu a gasit o solutie si nici nu a reusit sa dezactiveze senzorul din bord.
La mine apare un semnal pe bord la pornire, un cerc cu un X in el, in dreptul unui scaun si cifra 2. Cred ca la aceasta problema se refera.
Concluzia mea, switch sau pozitionarea acestuia defectuoasa din cauza uzurii mecanice.
O sa caut o centura la dezmembrari (partea de jos).
Stima !
raygirl
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2012 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2015
- Mesaj Privat
- danikon
- **
- 432 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Corsa 2008 z13tdj
- Dambovita
danikon
- Mesaje scrise: 432
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2008 z13tdj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
- strutzzy
- **
- 236 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Corsa 2008 Z14XEP
- Bucuresti
strutzzy
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
- danikon
- **
- 432 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Corsa 2008 z13tdj
- Dambovita
danikon
- Mesaje scrise: 432
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2008 z13tdj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,060 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,060
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Desface ti cu un cater cele doua plastice care acopera partea de blocaj(forteaza desfacerea cu o surubelnita lata)caterul este pentru atrasa canalul ma bine
Acestea se vor rupe din nituri tot de plastic sau lipituri cu ceva adeziv
O sa ramaneti cu doua capacele pe care le ve ti lipi la loc sau dati cu banda neagra sau schoch
Mecanismul va ramane intact ! O sa aveti acces la lamela care actioneaza butonelul pe care o arcuiti putin!
Ati rezolvat treaba
Acestea se vor rupe din nituri tot de plastic sau lipituri cu ceva adeziv
O sa ramaneti cu doua capacele pe care le ve ti lipi la loc sau dati cu banda neagra sau schoch
Mecanismul va ramane intact ! O sa aveti acces la lamela care actioneaza butonelul pe care o arcuiti putin!
Ati rezolvat treaba
- danikon
- **
- 432 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Corsa 2008 z13tdj
- Dambovita
danikon
- Mesaje scrise: 432
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2008 z13tdj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat