Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Alea normale nu incap. Trebuiesc taiate si sudate la unghi sa 18.57 grade
Skip ads

  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 732
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Am eu vectra c cu ids si am mers cu ea vre-o 2 ani cu amortizoare normale (pana le-am reconditionat pe ale mele) si se potrivesc perfect fara nici o modoficare. Ca sa scapi de erroare din bord intri cu opcom pe instruments si dai not present la cdc! Lipsa amortizoarelor ids nu afecteaza in nici un fel alte sisteme de pe masina (abs, esp, etc). Iar ca o opinie a unuia care a mers si cu si fara ids eu zic ca nu se merita pt romania. Prea putine beneficii pentru prea multa complexitate si costuri ridicate de mentenanta
  • ionutp

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Posed o asemenea "paguba" cu ids+ si consider ca nu merita banii pentru ca masina este foarte rigida, iar la drumurile din romania nu se merita. dupa 4 ani am amortizoarele fata si unul din spate duse .Am condus si opel fara ids+ iar la drumurile noastre cred ca este cea mai buna alegere.
Daca le-a inlocuit cineva cu amortizoare normale m-ar interesa si pe mine (opel astra h 1.9 cdti 150cp) iar cu banii ramasi sa ma plimb nu sa ma dau mare ca am masina cu ids+ si sa ii fac pe producatorii de amortizoare cu bani
  • ionradan

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2007

  • Mesaj Privat
mda, si eu sunt la momentul de cumpana...
amortizoare IDS SH sau normale noi?
ma bate gandul sa imi iau 4 SACHS absolut normale
senzatia pe SPORT ON trebuie sa fie aceeasi din punct de vedere al acceleratiei
nu am incredere in reconditionare, pt ca astea IDS sunt cu gaz si ulei, dini cate am auzit
si sa mai dau si alti bani la reconditionare si sa nu fiu multumit, nu stiu, parca nu mai sunt dispus la incercari pe pielea mea.
doar daca nu e vreunul dintre voi care are o experienta placuta cu reconditionarea, mie mi-a curs cel de pe dreapta fata, am luat o groapa, mama, mama!
  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 732
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Treci la suspensie normala. Recondotionarea la amortizorele aste e o "carpire" mai mult ele ramanand doar pe ulei dupa reconditionare
  • ionradan

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns. Acum, dilema: ce pun in loc? Sachs, Kayaba, Bilstein, Bogge?
  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 732
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Eu as merge pe Sachs
  • orlandosro

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Sachs sau Monroe.
  • linus

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2016

  • Mesaj Privat
ionutp a scris:Posed o asemenea "paguba" cu ids+ si consider ca nu merita banii pentru ca masina este foarte rigida, iar la drumurile din romania nu se merita. dupa 4 ani am amortizoarele fata si unul din spate duse .Am condus si opel fara ids+ iar la drumurile noastre cred ca este cea mai buna alegere.
Daca le-a inlocuit cineva cu amortizoare normale m-ar interesa si pe mine (opel astra h 1.9 cdti 150cp) iar cu banii ramasi sa ma plimb nu sa ma dau mare ca am masina cu ids+ si sa ii fac pe producatorii de amortizoare cu bani

Salut Ionut,ma intereseaza si pe mine,am aceesi problema,o paguba identica,doar ca a mea este 120cp.Amortizoarele originale ma costa 970 euro,masina are 290 mii km,as fi tampit sa dau atatia bani..
Tu le-ai schimbat,cum simti masina?Butonul sport este functional?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
de fapt toate 4 amortizoarele te duc in ~3200 RON
http://www.mister-auto.ro/r...4_g900001_a032312!014.html
  • ionutp

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut!

Astazi 24.05.2016 am schimbat amortizoarele IDS+ cu unele normale.pe langa acestea service-ul la care le-am schimbat (Claunicservice de la Bungetu DB) mi-a recomandat sa schimb si flansele pt. garantie la amortizor.am mai schimbat si rulmentii de la amortizor pt. ca unul facea zgomot si merge super ok. Amortizoarele cu ids+erau curse asa ca nu prea mai faceau treaba si pot spune ca cele fara ids+ se comporta f. bine la drumurile noastre. cele cu ids+ erau rigide in vremurile bune. Toate reperele s.au potrivit fara vreo modificare. .
la capitolul preturi am iesit cam asa: - amortizor IDS+ 1500 lei/buc Embarassed -- amortizor normal 315 lei/buc.
- rulment sarcina amortizor 210 lei/ buc
- flansa nu a aparut pe facura probabil era inclusa
- manopera 120 lei
- pret total 1160lei ! Very Happy .
Si inca ceva. ramane aprins in bord tot timpul martorul ids+ .Cand o sa am timp o sa umblu cu opcom sa vad daca il pot stinge.
Modul sport este functional
  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 732
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Ca sa scapi de erroare din bord intrii cu opcom pe INSTRUMENTS si la PROGRAM VARIANT, modifici pe not present unde zice de IDS Erroarea ramana dar nu mai apare pe ceasuri! Daca vrei sa scapi de tot trebe sa scoti modulul CDC dar atunci nu mai merge Butonul Sport!
  • 20lxu

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Intrebare poate stupida: am nevoie de car pass, sa pot intra si modifica not present, nu?
  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 732
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Da, ai nevoie de carpass!
  • 20lxu

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Ok, încã un motiv pt care sã merg sã-l obțin. Mulțumesc bulozer2, pt toate info!
  • 20lxu

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am luat de la reprezentanta, dar nu stiu care e codul. Immobilizer code?
  • ionutp

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Eroarea din bord cu ce interfata se sterge? Cu opcom nu merge
  • 20lxu

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Merge!
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,752
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
ionutp a scris:Eroarea din bord cu ce interfata se sterge? Cu opcom nu merge

Degeaba stergi eroarea daca nu elimini cauza, o sa apara la nesfarsit indiferent de cate ori o stergi.
  • 20lxu

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Pe tester da, dar pe ceas nu mai apare.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR