Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • gpetrescu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut,

Detin un opel 1.3 CDTI din 2008. De cand am cumparat-o am observat ca mai ales in a 2a intra geometria variabila tarziu ( dupa 3000 - 3200 chiar si dupa 3400 uneori ). Am curatat EGR , galeriile de admisie, filtru particule ( la service ) si nicio schimbare. Plus ca a luat acel senzor care dezchide geometria de pe alta masina pentru a testa si nicio schimbare, din cate am inteles senzorul functioneaza pe baza de presiune nu electric. Cica ar fii o problema totusi la turbo dar nu inteleg de ce, ca pana la urma functioneaza si dupa ce trec de turatia aia masina chiar trage calumea. Iar in viteze superioare o deschide mai devreme spre exemplu in a 3a o deschide pe la 2400-2500 cateodata pe la 2800-3000... depinde cum o calc. Si de cand am masina am si o trepidatie cand o calc ( toata lumea zicea sa curat egr si galeriile de admisie, le-am curatat si nimic) la service au zis ca ar mai putea fii de la planetare sau cv, nu ma deranjeaza trepidatiile acelea asta doar daca cineva mai are idei, important e de ce nu intra geometria variabila atunci cand ar trebuii, mai ales ca e motor 1.3 si are nevoie de turbo ca omu de aer.

Consumul e super bun am consumat 4.5l/100 km extern cu clima pornita incarcat in vara asta...

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Skip ads

  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Daca nu ai niciun martor aprins-eroare stocata eu zic sa lasi masina in pace.Turbina la 3500 e aproape la max.Altii se roaga pentru asemenea consum.
  • gpetrescu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Nu am nimic aprins in bord si te cred ca altii se roaga pentru un consum mic doar ca mi-ar placea mai ales in treptele mici sa se simta acei 90 cp promisi in cartea masinii...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cei 90 hp ii simti la turatii mari( vezi curba de putere).
Ca sa verifici daca functioneaza corect, mergi la un mester sa o testeze in mers. Asa isi poate da seama daca e sau nu in parametri. Nu e obligatoriu sa ai eroare stocata. Mie im scapa aer pe la o garnitura, fara a avea eroare: dar eu simteam in mers ca nu e in parametri. Asa ca...
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
gpetrescu a scris:Nu am nimic aprins in bord si te cred ca altii se roaga pentru un consum mic doar ca mi-ar placea mai ales in treptele mici sa se simta acei 90 cp promisi in cartea masinii...







Turbina intra in actiune doar de la 2200 rpm asa ca nu ai cum sa o simti in treapta 1 su 2 ,
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Turbina functioneaza mereu. Avand in vedera ca de la 1750 rot /min, motorul intra in cuplu maxim, de acolo ar cam trebui sa simti.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR