Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Edduard

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 BB11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Am cumparat recent un Opel Astra H 1.6 benzina, twinport, 77Kw.

Poveste:
Era adusa din Belgia cu cateva luni in urma si intre timp ii expirase al doilea set de numere provizorii asa ca nu am avut prea mult spatiu unde sa o testez bine. Am mers aprox 5 km pe un drum mai laturalnic (cam 10 minute). Totul parea ok, niciun zgomot ciudat, nu am stimtit nimic ciudat in mers, cutia schimba bine pe automat. I-am cerut proprietarului sa o trec pe manual dar mi-a indicat sa nu fac asta din mers (nu ma pricep prea bine la tipul asta de cutii, stiam ca la automata originala se poate din mers dar din cate am inteles motorul e de fapt manual si doar a fost pusa o cutie de tipul acela, ca nu am bagat asta in seama). Am trecut pe modul manual, toate bune si frumoase. Am cumparat masina, am facut actele, si am plecat acasa.
In drum spre casa, am observat ca pe modul automat masina merge destul de supraturat chiar si la acceleratii mici(nu patina).(din cate intelesesem computerul de la cutie se adapteaza si in functie de stilul anterior de mers. Cum inainte mersesem destul de tare am crezut ca asta e cauza). Asa ca am decis sa schimb manual viteza din mers (desi mi se recomandase sa nu).


Dupa vreo 15km vad ca masina incepe sa se tureze in gol in viteza a 4-a si mi-a aparut pe bord semnul F si masina cu o cheita pe ea (era inca in viteza a 4-a, nu sarise pe neutru). Nu facea asta mereu, doar sub ~3000 de turatii. Dupa ~3000, se cupla 100% si mergea in standarde normale. Am oprit, a disparut semnul F si cand am pornit aceeasi problema, in toate trepetele, pe orice modul, motorul se tura dar nu cupla complet, (ca si cum ambreieajul ar fi patinat). Am verificat ambreieajul dar nu mirosea deloc.

Am ajuns intr-un final acasa, am lasat-o vreo 2 ore si dupa am vrut sa ii arat problema cuiva. Problema disparuse daca cuplam pe modulul manual, totul era perfect. Dupa inca 15 minute problema a reaparut si pe modulul manual. Din nou, daca masina era turata peste 3000 totul mergea normal, sub ~3000 aparea acel "patinaj".

Am facut testul cu acceleratia si frana in acelasi timp, si am urmatorul rezultat:

10 5 10 1 ------ P0501
1 6 1 4 ------P1614
1 6 1 6 ------ P1616
1 7 10 10 ------ P1700

P.S. Am cautat problema pe alte thread-uri dar nu am gasit nimic concret pentru problema mea.
P.S.2 Nu ma pricep deloc la acest tip de cutii
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pune testerul pe cutie.....ai eroarea P1700 Solicitare MIL prin CAN deci ai erori pe cutie...
1614 si 1616 tin de IMMO deocamdata nu sunt importante
P0501 Vehicle Speed Sensor Range/Performance ....modelele cu Easytronic au senzor de viteza a rotii pe ambele roti din fata. Verifica senzorii si curata mufele lor cu spray contact.
Exista topic dedicat Easytronic aici https://www.clubopel.com/vie...n=newpost#1827417
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR