Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc rolland... ala e ! Azi am inregistrat nistebparametri si in timp ce mergeam eu asa linistit cu masina mi.a dat cateva socuri de era sa musc volanu` la pompa imi apare valori sub 400 rpm ulterior imi apare 0 la pompa in 2 randuri pana sa apara si la rotatii motor. Adica 2 randuri de valori. Codurile nu au mai aparut deci... ? Sh cica ar fi 250 ron, iar nou pe la 100€
Skip ads

  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Iti recomand sa-ti iei pe nou.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Il voi lua de nou! Astept rãspuns de la mai multe firme de piese auto in schimb am vb cu cineva de la denko.ro .... Avea un chef de vb încât ii era sa ii inchid tel. Deja se asigura ca pt 250 Ron,unul sh, e rasunderea mecanicului/clientului daca nu functioneaza! Îmi mirosea a țeapã ! Feriti-va de ei.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
deci P1345 e codul de eroare generat de senzor rotatii pompa. daca mai inlocuiti si cap hidraulic si valva debit pompa e deja noua... sau nu...
  • costy1979

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Am un Opel Vectra B motor 2.0 ydth si mi sa oprit in mers am duso la un "mecanic" a desfacut calculatorul de pe pompa de injectie si a zis ca sa ars ceva in el a incercat sa lipeasca si nuu a pornit sub nici o forma. Daca iau un calculator cu aceeasi serie sau cu alta ,vreau sa stiu daca porneste ? Am intrebat un alt mecanic si mia zis ca trebuie sa iau o pompa de injectie completa si cu chei de contact ca altfel nuu porneste nu citeste cheia. Am rugamintea sa imi dati un sfat ! O zi buna
  • 0va

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Pff. Din pacate e ceva mai complicat.
Se poate lua partea electronica fara chei si alte nebunii, dar trebuie imperecheata cu calculatorul masinii, iar ca sa o imperechezi, ai nevoie de ceva cod din ecu parca.
Ai nevoie de acelasi model si aceeasi serie de calculator de pompa. Nu merge alta varianta.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
costy1979 a scris:Salut. Am un Opel Vectra B motor 2.0 ydth si mi sa oprit in mers am duso la un "mecanic" a desfacut calculatorul de pe pompa de injectie si a zis ca sa ars ceva in el a incercat sa lipeasca si nuu a pornit sub nici o forma.

Degeaba a incercat sa o lipeasca la loc piciorusul desprins pt ca piesa respectiva este ars si in interior.


Daca iau un calculator cu aceeasi serie sau cu alta ,vreau sa stiu daca porneste ? Am intrebat un alt mecanic si mia zis ca trebuie sa iau o pompa de injectie completa si cu chei de contact ca altfel nuu porneste nu citeste cheia. Am rugamintea sa imi dati un sfat ! O zi buna


Nu trebuie nici pompa noua nici imperecheata doar sa fie de pe aceeasi serie si pompa donatoare sa aiba terminatia identica cu pompa ta .Sau exista intr-adevar si varianta ca pui un calculator care are seria diferita si se reprogrameaza ECU.Mai ai si a 3-a varianta, sa-ti repari caclulatorul stricat
  • costy1979

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Calculatorul meu nuuuu mai merge facut ! "Mecanicul" la omorat de tot ! Sad(((((( Trebuie sa cumpar alt calculator !
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Pune niste poze sa vedem cat de omorat e.
  • costy1979

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2015

  • Mesaj Privat

  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Mama ,mama a lucrat ceva mecanicul Poti sa faci o poza in zona in care a lucrat . Din prima poza nu se vede clar cat de nenorocit e. In orice caz vad ca si fulia care pleaca la senzor e rupt
  • nanutza

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2012

  • Mesaj Privat
te pot ajuta eu cu unul pt astra g 2.0 dti 101 cp . are tranzistorul schimbat dar nu am senzorul de rotatie .
  • costy1979

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2015

  • Mesaj Privat

  • macfan

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu o intrebare. De ceva vreme mi-a picat si mie pompa de injectie de la un Y20DTH de pe o Zafira, am incercat sa o fac, i-am reparat partea electronica, masina a pornit totul ok doar ca nu mergea, nu se accelera si nu tragea. Bun, am ajuns la ideea ca e corpul problema, am incercat sa o desfac si am stricat-o si mai tare. Acum, am cumparat o pompa completa dar e 011. Am uitat sa precizez, cea de pe masina este 015. Intrebarea mea este, pompa noua, 011, este tot de pe un motor de 2.0 de pe o Astra, are vreun sens sa schimb calculatoarele intre ele? Daca da, cum ar fi mai bine, sa tai cablurile si sa le cositoresc dupa cu calculatorul masinii sau cel mai bine ar fi sa o desfac si sa le schimb cu mufa scoasa? Multumesc anticipat
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Trebuie sa schimbi si calculatoarele ca nu ti va merge altfel...
  • macfan

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsul prompt, cum ar fi mai bine sa le schimb? Am intrebat si mai sus
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu conteaza...
Eu nu tai firele, le desprind din lipituri.
  • milosav

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salutare Opelisti! De curand m-a lasat si pe mine calculatorul de in jectie cod 015 la vectra b din 2001, motor 2.0ydth. Mai precis nu mai intra turbina si pe tester ami apare ca senzorul de motorina este defect . la inceput arata 127 grade celsius si nu conta ca masina era rece.imi lșim,ita turatiile la 2800 dar pana aici masina tragea dupa care se punea in bot . dupa asta s-a defectat de tot si ajunge pana la 4000 rot. dar nu mai intra turbina si ami da si eroarea de EGR P0400 desi e curatat verificat furtune si vacum ok. revenind la pompa am fost la un service din craiova si desi i-a schimbat senzorul de motorina eroarea persista. Partea mecanica a pompei este foarte buna dupa cum zice baiatul de la service . Nu recomanda sa pun alt calculator ca cica trebuie scris , imperecheat cu partea mecanica ca are niste coduri samd.......se scrie de cei de la bosh si cica e f.scump. este cineva care repara calculatorul fara sa fiu nevoit sda-l scimb. si cat ar costa in mare vorbind. Mulștimesc anticipat!
  • Liviu Dragos

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Zafira 2003 y20tdh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salutare. Nu stiu daca am postat bine si va rog sa ma scuzati. Am o problema cu opelul meu zafira y20tdh. Ce sa intamplat mai exact..ieri a mers foarte bine iar azi dimineata la pornire mi-a ramas beculetul cu cheie aprins si nu se mai accelereaza mai mult de 1200-1300 rotatii, rar ajunge la 2000 si scoate un fum alb.Am verificat supapa egr, furtunasele de vaccum si nu stiu de la ce ar putea fi. Va rog mult daca puteti sa ma ajutati cu niste raspunsuri. Nu am apucat sa o duc la tester pt ca este duminica. Maine o sa o duc sa vad ce erori da.Va multumesc .
  • denilson2160

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Am schimbat de curand pentru un astra g caravan y20dth vestita pompa de injectie luata de pe alta masina .S-a montat , a pornit mai greu dar a pornit si fata de cea pe care am avut-o intampin urmatoarele probleme: de pornit porneste la prima cheie atat dimineata cat si in timpul zilei , dar se tureaza greu in plaja de turatii 820-2500 ,dupa ce intra turbina si se simte putere mai mare. Nu apare nici o eroare in bord. Am pus op com si am facut niste teste si comparand cu un test facut pe pompa veche inainte sa se strice am observat ca la procentul senzorului pedalei de acceleratie la turatia de 2000 rotatii este mai mare la pompa care o am pe masina fata de cea din inainte.(de fapt la toate turatiile ce trec de relanti ) De asemenea cantitate de motorina injectata mi se pare cam mare fata de pompa veche.Va atasez o poza cu testele opcom prima coloana pompa veche , coloana 2 si 3 pompa pe masina , coloana 4 la relanti pompa masina. Avansul zic ca este in regula. Nu inteleg de ce s-a modificat procentul senzorului pedalei de acceleratie si daca influenteaza turatia motorului. Trebuie facut vreun reglaj referitor la pompa.Ma gandesc si la debimetru sa nu fie obosit dar nu mi-a dat eroare.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR