Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
Soluție
  • DroopyDog

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Austria
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salutare, nu stiu cati mai au tipul asta de masina tinand cont ca este destul de veche. Masina nu o am de foarte mult timp dar de curand am descoperit o problema. Cum urca apa la 90 cum se aprinde martorul masina cu cheita si masina nu mai trage, nu se mai tureaza peste 2000 si scoate un sunet diferit. Cum se raceste cum isi revine. Pe forum sunt genul asta de discutii dar din ce am gasit eu cauzele erau altele. Scuze daca nu am cautat indeajuns. Nu am mom. posibilitatea unei diagnoze... opresc si pornesc de 100 de ori, pana nu se raceste tot asa se comporta.

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

Skip ads

  • maryan_nar

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2004 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Sal. Îþi porneºte ventilatorul pentru rãcire când ajunge apa la 90 95 grade?dacã nu e posibil de aici sa fie buba si maºina sa intre in modul avarie
  • DroopyDog

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Austria
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
O sa verific dar in limp mode nu imi mai merge nici compresorul de clima, sper sa functioneze ventilatorul. Plus ca in momentul cand pornesc clima porneste si ventilatorul si tot in situatia asta ma trezesc pana la urma. Daca e sa fie de la ventilator, sa nu plece treapta 2?
  • DroopyDog

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Austria
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Astazi am verificat si ventilatoarele, situatia este asa: daca pornesc clima merg pe treapta 1 dar nu este de ajuns, cand ajunge la 90 intra in limp mode dar ventilatoarele nu pleaca. Daca scot mufa la sonda de apa pornesc ventilatoarele pe maxim si se schimba turatia dar nu iese din limp mode. In afara de sonda care vine in zona termostatului, mai are vre-un senzor sau alta sonda? Motorul este Y22DTR
  • DroopyDog

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Austria
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Am facut si testul cu bricheta si sonda de temp apa, pana la 100 grade nu a pornit nimic...
  • prooff

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
se pare ca problema pare sa fie acel sensor de temperatura. cel mai probabil sistemul ii face un test si verifica daca e functional. in cazut tau se pare ca nu este si intra in limp mode.
am patit si eu sa imi intre in limp mode(vechea masina) din cauza ca lipsa ulei.

incearca o diagnoza. o sa se vada foarte usor acolo daca acel seonsor e out.
  • DroopyDog

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Austria
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Am comandat o interfata sa ii fac o diagnoza sa vedem ce iese. Intre timp am observat ca a inceput sa intre in limp mode si la 80 de grade, tot scade. o sa incerc sa ii curat si EGR-ul, poate poate pana imi ajunge interfata. Daca tot ma apuc de el alte sfaturi?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ai grija cum montezi la loc (sa nu scape pe la garnituri, am patit asta).
Daca gasesti egr-ul murdar sa cureti si clapeta de acceleratie si galeria de admisie pentru ca si ele pot fi imbacsite din cauza egr-ului.
Verifica si tubulatura admisiei sa nu scape pe la vreun furtun sau pe la intercooler.
  • DroopyDog

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Austria
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Deci am reusit sa desfac toata admisia, EGR-ul nu am reusit sa il scot. Sincer ce am gasit pe acolo... cred ca 1kg de depunere pe capacul de acolo + puntea aceea cu clapete, sincernu stiu exact pentru ce sunt, banuiesc ca pentru pornirea la rece. Oricum nu se mai miscasera de ani buni. Erau tun. Atat ca in timpul procedurii am rupt 2 plastice dela returul de motorina si nu am reusit sa o testez. Sper ca luni sa le pot lua. La EGR nu sa vazut cine stie ce depuneri, ce am putut vedea dupa ce am dat jos capacul. Poate imi dati o idee cum il pot da jos, mai aveam putin si luam barosul si degeaba...
  • florin38

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2011

  • Mesaj Privat
cu rabdare si tutun , daca nu cureti egr si senzorul map nu faci nimic , curata si mufa de la senzorul de temperatura cu un spray de contacte
  • DroopyDog

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Austria
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Intrebare de 1000 de puncte: care e senzorul MAP? Smile



Acesta este? Poza nu imi apartine dar este identic cu ce am eu. Acesta l-am curatat desi era destul de curat.... dar cum dau EGR jos?!? Daca ma pun cu barosul pe el probabil va trebui altul nou Smile
  • maryan_nar

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2004 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Da acela e. Dar daca tie iti intra masina in limp mode cand iti ajunge apa la 80 90 de grade ce treaba are EGR ul, trece apa prin el?. Eu te sfatuiesc sa-i faci o diagnoza sa vezi ce senzor sau sonda ai bulit(a) , schimba-l si dupa aia daca vrei cureti EGR ,turbo,admisie etc.Si sincer sa fiu nici in diagnoze nu prea am incredere , la y22dtr-ul meu din cauza ca se bloca geometria variabila de la turbo la diagnoze imi da-dea erori si la senzorul MAF si la caudalimetru pe care le-am curatat si le-am schimbat pana si cu piese noi de ma luat batul . Pana nu sa blocat dea binelea si am dus-o la MECANIC(nu carpaci)nu i-am dat de cap.Oricum stai linistit cred ca o sa scapi destul de ieftin daca te duci direct la tinta(piesa defecta) si sa nu faci ca mine , sa te invarti in jurul cozii,sau sa faci experimente proprii care cred ca de moment nu-si au rostul(poti sa ai probleme sau surprize daca nu ai indemanare si ustensilele necesare ,ca sa faci lucrarea bine) . Mie cineva mi-a spus "DACA MERGE(FUNCTIONEAZA) NU UMBLA" si tind sa i dau mare dreptate pt ca am vazut multi "meseriasi" care zice au ca ar fi bine sa curete, sa schimbe ca parca nu mai trage bine masina etc si intr-un final sau ales cu batai de cap . O seara placuta si sa rezolvi problema cat mai repede si mai ieftin
  • DroopyDog

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Austria
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Intr-un final a venit si OP COM-ul meu. Nu va spun cate erori a avut stocate ca scriu "Moartea caprioarei" ma rezum la ce ma arde pe mine. Bun, am sters toate erorile am lasat masina sa ajunga la 80 de grade si bum... limp mode. Bag testerul in actiune si am 2bucati permanente, P0340 Camshaft Position circuit malfuntion si P0335 Crankshaft sensor circuit range/performance. Acum care ma ajuta sa nu schimb toti senzorii de pe masina? Din cate am mai citit Camshaft ar avea legatura cu pompa de injectie dar daca nu func ala nici nu porneste masina....
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Schimba senzorul crankshaft. Apoi vezi daca mai face.
  • DroopyDog

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Austria
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Schimbat senzor crankshaft. Problem solved. Poate ajuta pe cineva cu aceleasi simptome. Multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR