Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • ovidiu333

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Buna tuturor! insa ma adresez in mod special domnului danciucureanu.Am vrut sa continui discutia ¨Regulator presiune defect?¨ insa a fost inchisa si am fost nevoit sa deschid alta.M-ati indrumat sa reconditionez canistra de vapori in utima discutie; am cautat tutoriale si mi se pare ca cel ce l-am gasit era de la Agila insa nu seamana deloc cu cea ce o am eu (atasez foto).A mea parca e turnata dintr-o bucata.
Intrebare: Existo vreo posibilitate sa o desfac fara sa o distrug?
Zilele trecute am fost la opel aici in Madrid cu problemema mea veche: pornire grea la cald,vibratii motor, relantiu instabil(uneori la semafor mi se opreste motorul).Acolo i-au facut un test si i-au gasit eroarea: P0443(4)--(valvula de ventilacion de deposito de combustible)--valva ventilatie depozit combustibil.Mi-au schimbat piesa, am plecat cu masina insa aceleasi simptome.Cand am ajuns acasa , cu motorul pornit am scos mufa acelei piese si nimic, nici o eroare, nici un bec aprins, apoi am scos si furtunul care vine de la canistra la piesa si tot nimic. e normal asta ca motorul sa functioneze in continuare si cu ea si fara ea?mi-au schimbat-o degeaba??? atasez foto si multumesc de eventualul raspuns.
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
bineinteles ca e normal sa functioneze si fara canisrtra.. asta o fo pusa sa reduca poluarea..adica vaporii de benzina care se produc in rezervor sunt aspirati in admisie pe la corpul clapetei de acceleratie.. daca scoti furtunasul trage niste aer fals..
  • Danny1980

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Va salut
Am un Opel Astra G 1,6 16 V X16XEL anf 1998 am consum foarte mare la benzina si am verificat valva ventilatie depozit combustibil
si nu mai circula aier prin ia intrebarea mea ai o influentat ceva consumu la benzina ? si momentan am puso pe direct adica am bagat furtun in furtun ai vriun risc ? astept un rasp
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Tare, ai sa faci un frumos vacuum in rezervor, sa speram ca nu se sparge/suge in timpul mersului si ca vaporizarea benzinei e suficienta sa previna probleme. Buna asta, n-am mai vazut-o.
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
canistra de vapori trebuie reconditionata. e tutorial aici TUTORIAL RECONDITIONARE CANISTRA DE VAPORI
  • Barikelo112

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2014

  • Mesaj Privat
salut
am reconditionat canistra de vapori la fel ca in tutorial si acuma totul este in regula .multumesc de sfaturi
  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut.Am o problema asemanatoare,mi se face vacuum deja cand circul prin oras,vreo 30 minute si trag mai tare.(mai demult facea numai pe autostrada),asta observ prin caderea acului de la benzina.Am verificat rezistenta valvei,este de 23-24 ohm,curent vine prin mufa.Nu stiu daca se si deschide,pentru ca alimentat,si scos furtunul care merge spre TB nu am putut nici sufla nici aspira cu gura .Ar fi singura solutie reconditionarea filtrului,sau sa mai fac alte teste?
  • Radulesc Daniel

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Buna seara ! daca prin TB v-a referiti la clapeta de acceleratie ,vedeti ca exista o gaurica care corespunde printr-un stut[racord ]cu canistra de vapori . Acea gaurica dupa demontarea si eventual curatarea clapetei trebuie desfundata ! ,exista si tutorial dedicat acestei operatii pe acest sait ! Succes an rezolvarea problemei !
  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Gaurica este curatata,o.k,daca desfac racordul de la electrovalva urca turatia,aspira bine.Insa am constatat ca electrovalva nu deschide,dau curent direct si nici o miscare,cred ca este blocat.Urmeaza sa desfac daca pot,la nevoie schimb,pana atunci umblu cu furtunul dinspre canistra scos,motorul merge bine,chiar mai bine,vacum nu se formeaza,si chiar consumul teoretic scazut la ralanti de la 0.7 la0.61\h.Daca aspir canistra cu gura,vine aer usor,si miros de benzina
  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Din motiv ca nu am reusit sa desfac canistra,si trebuia pornit urgent intr o cursa lunga,am rezolvat provizoriu cu o gaura de vreo 2mm in partea interioara a busonului de rezervor(care nu are nici o supapa),si merge perfect
  • GEricCondea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 1999 X14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Salut. La un astra g x14xe, dacã ar fi defecta electrovalva de la canistra de vapori, cam ce simptome ar fi?
  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
La modelul mentionat exact nu stiu,dar principiul de functionare e cam aceeasi la toate.La un Fabia stiu ca s a manifestat prin scaderea turatiei de ralanti cu vreo 200 ture pentru o secunda,in perioade de 20 secunde.Dupa schimbare a disparut fenomenul.Se poate testa luand jos furtunul dinspre rezervor,astupi cu degetul supapasi stand asaxun minut trebuie sa se simta de 2-3 ori ca face vacum-se deschide,aspira .Sau punand 12 V direct si daca face zgomot
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Supapa se poate verifica simplu: conectatã la tensiune 12V, trebuie sã închidã și sã deschidã circuitul de gaze.
  • GEricCondea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 1999 X14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Se aude un tac când o conectez la baterie și unul când o deconectez. Asa trebuie sau trebuie sa tacane într una cât o țin conectata la baterie?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Este o electrovalvã, alimentatã direct la+/-12V trebuie sã-și menținã starea cât timp este conectatã. Nu trebuie sã țãcãne periodic/intermitent dacã o alimentezi direct. Trebuie verificat și faptul cã nu e înfundatã, ca sã și funcționeze corect, are prostul obicei sã se înfunde cu cãrbune din canistra de vapori...
  • GEricCondea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 1999 X14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Cum o pot verifica dacã e înfundata sau nu? Mersi.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Sufli prin ea, în timp ce o alimentezi intermitent la 12V...dacã nu e înfundatã o sã-ți dai seama...
  • GEricCondea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 1999 X14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Ok, mersi, mersi și pt implicarea în a rãspunde la toate întrebãrile și ale mele și ale celorlalți.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Eh, sã nu exagerãm...dac-aș avea eu rãspuns la toate întrebãrile...aș fi nebun sau unchiu” Goagãl...
  • GEricCondea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 1999 X14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Ma rog, cel puțin vad ca ești dacã nu cel mai, mãcar printre cei mai activi la rãspunsuri, sfaturi etc. Nu am întrebat eu multe pe aici, dar am vãzut ca aproape numai tu ai rãspuns, cel puțin mie. Apropo, poate e offtopic, dar are o mica legãturã, e normal, sau e vreo problema grava dacã atunci când fac plinul cu benzina pana decupeazã pistolul, sa picure benzina pt puțin timp, bãnuiesc ca undeva pe sus?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR