- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
Am facut 400km de cand am stins becul de check si nu s-a mai aprins. Km i-am facut 50% in oras si 50% in afara. Clapeta de acceleratie e curata lacrima, EGR-ul la fel insa tot oscileaza putin turatia a relanti.
Partea putin proasta este ca am testat si consumul dupa acesti 400km prin metoda plin/plin si am fost surprins sa constat ca am bagat 35.5 litri sa umplu rezervorul la aceeasi benzinarie si aceeasi pompa. Cred ca singurul lucru care mai imi mai ramane este sa schimb debitmetrul si sondele lambda ca nu o mai scot la cap
Partea putin proasta este ca am testat si consumul dupa acesti 400km prin metoda plin/plin si am fost surprins sa constat ca am bagat 35.5 litri sa umplu rezervorul la aceeasi benzinarie si aceeasi pompa. Cred ca singurul lucru care mai imi mai ramane este sa schimb debitmetrul si sondele lambda ca nu o mai scot la cap
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Eu as verifica si presiunea benzinei.... in capul rampei injectoarelor este o supapa. Acolo se monteaza un manometru.
Valoarea ei trebuie sa fie 3,8 bar
Este o operatiune simpla, ieftina si importanta!
Nu ai facut o inregistrare de parametri in mers.... sa urmaresti sondele Lambda si Fuel Trim
Daca ai tot timpul evacuare saraca ECU incearca sa imbogateasca amestecul marind cantitatea de benzina . Daca nu e presiune suficienta.....
Valoarea ei trebuie sa fie 3,8 bar
Este o operatiune simpla, ieftina si importanta!
Nu ai facut o inregistrare de parametri in mers.... sa urmaresti sondele Lambda si Fuel Trim
Daca ai tot timpul evacuare saraca ECU incearca sa imbogateasca amestecul marind cantitatea de benzina . Daca nu e presiune suficienta.....
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
Gata am facut log in mers.. zic eu
http://www.fileshare.ro/e31897850
Este unul in acceleratie livedata, unul la ralanti si un snapshot cu motorul cald. MAF-ul arata 0 acum in idle
http://www.fileshare.ro/e31897850
Este unul in acceleratie livedata, unul la ralanti si un snapshot cu motorul cald. MAF-ul arata 0 acum in idle
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
Gata logurile pe ASTRA G.
http://www.fileshare.ro/e31908083
Acum am gasit doar eroarea asta:
P0130 - O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 1)
(09) - Present
Asept si eu parerea unui ochi avizat
http://www.fileshare.ro/e31908083
Acum am gasit doar eroarea asta:
P0130 - O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 1)
(09) - Present
Asept si eu parerea unui ochi avizat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
@dancuciureanu da asa am facut. Masina este Corsa C Z12XE cum scrie in semnatura. In loc sa dau auto-detect am selectat Astra G din 2002 cu Z12XE(asa am inteles cel putin)
Pana acum am curatat EGR, clapeta de acceleratie, curatat mufa de la sonda lambda, schimbat filtre(MANN), ulei(Castrol 5w40), bujii(Bosch cu 2 electrozi).
Pana acum am curatat EGR, clapeta de acceleratie, curatat mufa de la sonda lambda, schimbat filtre(MANN), ulei(Castrol 5w40), bujii(Bosch cu 2 electrozi).
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
Salutare,
Am inlocuit pompa de benzina si am schimbat sonda insa eroarea tot aparea. Am schimbat service-ul si acestia din urma mi-au descoperit ca scapau gaze pe la racordul flexibill.
L-am schimbat si pe asta si eroarea nu s-a mai aprins de ~1000KM.
Va multumesc pentru sfaturi si sper sa ii fie si altcuiva de folos
Am inlocuit pompa de benzina si am schimbat sonda insa eroarea tot aparea. Am schimbat service-ul si acestia din urma mi-au descoperit ca scapau gaze pe la racordul flexibill.
L-am schimbat si pe asta si eroarea nu s-a mai aprins de ~1000KM.
Va multumesc pentru sfaturi si sper sa ii fie si altcuiva de folos
Denz
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2016
- Mesaj Privat
Mi-am facut si eu curaj astazi sa desfac egr si admisia.De cand am desfacut egr am vazut ca teava catre admisie joaca asa ca nu am avut incotro si a trebuit sa trec si la admisie.Din pacate un surub/bucsa a refuzat sa se desfaca,s-a rasucit pana a cedat.M-am rugat de el vreo 3 ore cu deblocant de la nigrin si wd30.Se gasesc pe undeva de cumparat? Ulterior am observat ca au in cap un plastic,probabil ca daca il gauream si aruncam solutie pe acolo reuseam!
Daca las admisia numai in patru prinderi?
Daca las admisia numai in patru prinderi?
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Nu e rau ca ai desfacut admisia.
Teava de la EGR trebuie sa se miste in flansa de la iesirea din admisie. Asa este proiectata sa se miste .
Nu lasa admisia in 4 suruburi....este foarte posibil sa traga aer fals.
Cu borna minus scoasa ....sudeaza o piulita in capul prezonului stricat si il scoti . Cauti prezon de aceeasi lungime M8.
Atentie mare la declipsarea admisiei...clipsurile de plastic se rup usor
Teava de la EGR trebuie sa se miste in flansa de la iesirea din admisie. Asa este proiectata sa se miste .
Nu lasa admisia in 4 suruburi....este foarte posibil sa traga aer fals.
Cu borna minus scoasa ....sudeaza o piulita in capul prezonului stricat si il scoti . Cauti prezon de aceeasi lungime M8.
Atentie mare la declipsarea admisiei...clipsurile de plastic se rup usor
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Probabil de incriminatul e cel marcat cu sageata galbena.
Dai cu nigrin la greu si incerci sa-l scoti din chiulasa, incalzit eventual, tai restul de piulita si infiletezi doua dupa care pui cheia ca poate iese, solutii exista. Mai ai o versiune sa iei la pila pana se vede filetul dupa care restul de piulita il scoti cu o dalta sau papagal.
Piulita o gasesti la dezmembrari ca la comanda dureaza, nu are dop de plastic, aia e mizerie. Este ca o teava filetata interior, prin gaura a intrat spuma activa ca asa fac samsarii masina fata mare si a ruginit. Piulita asta tubulara o scoti prin bataie din spate, deh bataia e rupta din rai.
Dai cu nigrin la greu si incerci sa-l scoti din chiulasa, incalzit eventual, tai restul de piulita si infiletezi doua dupa care pui cheia ca poate iese, solutii exista. Mai ai o versiune sa iei la pila pana se vede filetul dupa care restul de piulita il scoti cu o dalta sau papagal.
Piulita o gasesti la dezmembrari ca la comanda dureaza, nu are dop de plastic, aia e mizerie. Este ca o teava filetata interior, prin gaura a intrat spuma activa ca asa fac samsarii masina fata mare si a ruginit. Piulita asta tubulara o scoti prin bataie din spate, deh bataia e rupta din rai.
Denz
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2016
- Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi.Am dat eu cu degripant,dar a cedat la lampa cu gaz! A curs o cantitate zdravana de pulbere rosie.Surubul pare ca a scapat oarecum intreg,o sa vad la montare.
Cu piulita nu am gasit solutie decat sa se faca o copie,sau macar ceva pe aproape.O sa mut una buna in locul cele stricate.
Straturi peste straturi de mizerie in admisie. Aveam obturata complet gaurica mica si mai bine de jumatate pe servo. Cred ca am spalat vreo 3 ore la ea si la teava egr.Am folosit o solutie detergent>engine cleaner> foarte buna,Reactioneaza imediat cu murdaria.Necesita apa multa.Noroc cu ea,pentru ca eu am gasit prin zona mea numai decarburol de la divvos,care nu a facut mai nimic..
Cu piulita nu am gasit solutie decat sa se faca o copie,sau macar ceva pe aproape.O sa mut una buna in locul cele stricate.
Straturi peste straturi de mizerie in admisie. Aveam obturata complet gaurica mica si mai bine de jumatate pe servo. Cred ca am spalat vreo 3 ore la ea si la teava egr.Am folosit o solutie detergent>engine cleaner> foarte buna,Reactioneaza imediat cu murdaria.Necesita apa multa.Noroc cu ea,pentru ca eu am gasit prin zona mea numai decarburol de la divvos,care nu a facut mai nimic..
Denz
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2016
- Mesaj Privat
Am reusit sa o pun la loc de cateva zile,dar am asteptat sa observ rezultatele.,Am mai stricat un filet intre timp,tot la o bucsa.Foarte firave,am strans cu cheia la mana si mereu am avut sentimentul ca o sa le dau peste cap.
Mentionez ca am mai desfacut odata admisia in doua.La primul test cu admisia pusa pe motor am avut probleme cu servofrana si relanti instabil. Desii toate clipsurile erau inchise,garnitura veche nu mai izola pe toata suprafata.Am pus peste garnitura veche un strat f.subtire de silicon 300 grade de la bison.
Acum motorul ,nu mai tremura la relanti si nu mai da in nas la accelerare.
De tras la coasta tot nu trage..alte probleme.
Mentionez ca am mai desfacut odata admisia in doua.La primul test cu admisia pusa pe motor am avut probleme cu servofrana si relanti instabil. Desii toate clipsurile erau inchise,garnitura veche nu mai izola pe toata suprafata.Am pus peste garnitura veche un strat f.subtire de silicon 300 grade de la bison.
Acum motorul ,nu mai tremura la relanti si nu mai da in nas la accelerare.
De tras la coasta tot nu trage..alte probleme.
- Dany3lLs
- **
- 115 mesaje
- din 06 Jun 2014
- Agila 2000 Z10XE
- Bucuresti
Dany3lLs
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2000 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2014
- Mesaj Privat