Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • enjustice

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salutare, am si eu o mare problema cu al meu Opel Corsa cdti. O sa incerc sa explic cat mai bine, problema fiind destul de complicata, asadar:

Totul a inceput cu martorul EGR aprins pe bord. Am rulat o vreme cu acest martor aprins, masina neavand o problema care sa ma impiedice sa o utilizez. Dupa un timp au inceput problemele:

-masina numai trage, mai mult de 40kmh nu vrea sub nicio forma.

Am fost la un "mecanic" care m-a tocat de bani si mi-a spus rand pe rand ca trebuie sa schimb urmatoarele: EGR, turbo, debitmetru + ceva senzori. Am schimbat tot ce a vrut, problema persista. Baiatul imi stergea de fiecare data erorile, dar dupa o distanta de cativa km. problema re-aparea.

Ultima idee a fost sa schimb filtrul de particule. Zis si facut, am dat o caruta de bani pe un filtru nou-nout pe care mi l-a schimbat. Dupa schimbare mecanicul ma invitat sa dau o tura, problema inca aparea. Mi-a resetat din nou martorii, problema a disparut pentru cativa km dupa care a aparut. Chestia este ca am cheltuit fff multi bani pe piese+manopera si totusi masina nu merge.

OK, in cazul asta am decis sa merg la service Opel pentru remediere. Aici dupa o diagnoza mi s-a spus ca este filtrul de particule (care a fost schimbat acum 100km) si trebuie schimbat. Baietii au scos filtrul si m-am uitat la el. Filtru nu arata nici pe departe cu primul schimbat (cel original care era cimentuit de mizerie), nu are corpi straini, nu are mazga, nu are pamant sau te miri ce prin el, singura chestie care este prezenta pe interior este funingine deci e negru. Atat. Baietii au zis ca au incercat sa il curete si nu se poate si ca trebuie sa cumpar unul nou, dar atentie NU imi pot garanta ca masina o sa mearga dupa ce il schimba. Le-am explicat ca doar ce l-am schimbat, dar mi-au motivat ca "poate nu a fost schimbat bine" ceea ce mi se pare ciudat din moment ce sunt vreo 4 suruburi care il tin.

Acum stau, ma gandesc si apelez la voi pentru ajutor, e posibil ca un filtru de particule NOU, dupa numai 100km parcursi(cu problema inca prezenta ce-i drept, sa luam in calcul si ca poate nu a fost montat bine cum sustin ei), sa se infunde si sa necesite inlocuirea sau baietii de la Opel doar vor sa ma stoarca de bani?

Nu stiu ce sa mai fac, am incercat in fel si chip, am schimbat tot ce mi s-a cerut si tot nu merge. Ultima explicatie a "mecanicului" initial a fost ca trebuie sa schimb si senzorul de temperatura. In momentul ala am luat masina si am plecat, satul de amanari si bani cheltuiti.

Sper ca ma puteti ajuta, am ajuns la capatul rabdarilor si al bugetului.
Mentionez ca nu locuiesc in Romania, masina nu se afla in Romania, deci NU am nimic de reprosat baietilor de la Opel Romania(care poate sunt pe forum).

Numai bine,
Alex
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Toti vor sa te stoarca de bani.
Primul mecanic e total pe langa, o sa iti spuna sa schimbi si motorul la urmatoarea vizita.
Apoi, nici cu cei de la Opel nu mi-e rusine, ii doare fix in fund. Daca nu garanteaza ca masina o sa mearga, e clar ca nu stiu ce are masina si isi dau cu presupusul.
  • cornel_ionut

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
salut,
la sectiunea "service Bucuresti" ai cel putin 3 recomandari de service-uri auto.in plus exista useri cu calificative bune pe acest forum care iti pot face o diagnoza pt a depista eventuale erori
Stima,
scuze...ulterior am vazut ca nu esti in RO desi profilul mentiona altceva
  • enjustice

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Ultima idee ar fi ca e stricat senzorul de temperatura de la filtrul de particule.

Acesta este senzorul, este aceeasi piesa cu sonda Lambda?

https://duckduckgo.com/?q=SE...-h-signum-vec.jpg
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Si dupa aia o sa fie senzorul de presiune dferentiata sau senzorul de turatie sau injectoare sau pompa sau ecu.Si uite asa te ai ales cu un motor aproape nou.Daca ai facut o diagnoza posteaza si tu codurile de eroare poate vei fi ajutat.spor.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR