Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Poti sa.i dai avans dar sa nu depasesti 9.7 grade (observati pe tester ) ca altfel iti va da cod p1335 si nu va mai porni. E o operatiune mai delicata pt ca presupune si cunoasterea parametrilor de functionare ai motorului. Dacà totul e ok masina va metge foarte bine pana la viteza de aproximativ 110km/h. apoi se aprinde check si te limiteaza. Succes!
Skip ads

  • Vio_astra

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2009

  • Mesaj Privat
mersi de raspuns, am cautat pe forum despre cum sa-i dau avans dar nu am gasit nimic, cum se face ma pot duce la un service sau se poate din tester?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu din tester. Se face fizic de ciineva care a mai facut asta. Nu e simplu.
  • Barbu.Ionutz16

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema cu un Astra G 2.0DTH in da codul de eroare P1220. Am curatat sorbul am schimbat filtrul de motorina.Am dat pompa jos, am desfacut-o bucati am curatat-o am spalat-o i-am deblocat pistonasul de avans dupa care am montat-o inapoi pe masina. Aceeasi simptoma masina nu se tureaza si scoate fum albastru si P1220. Dupa aceea am dat iar pompa jos...si am schimbat corpul pompei cu altul careia i se stricase calculatorul. Am montat-o pe masina aceeasi treaba nu se tureazam fum albastru si P1220. Care ar putea fii explicatia?
  • Barbu.Ionutz16

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Prezicez ca pe tester la parametrii inceputul de injectie calculat este 4.7 grade iar cel real este -1.3 grade...indiferent daca ii mai dau avans sau ii mai iau din avans..
  • Vio_astra

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2009

  • Mesaj Privat
salut, am aceeasi problema, intrun post scris de andy_ciprian despre pompa vp44 spunea ca p1220 nu este legat de un defect mecanic al pompei dar nu dadea mai multe detalii, apoi am mai citit tot despre pompa asta ca pentru a se realiza avansul propriu zis in pompa trebuie sa fie o anumita presiune de care ar fi responsabila una dintre cele 2 electrovalve de pe ea acum nu stiu daca una dintre ele ar fi defecta nu ar da alt cod, daca am gasi nr lui andy_ciprian sa il intrebam ce avrrut sa zica ca p1220 nu e un defect mecanic o sa caut si postul lui si o sa il citez aici...
  • Vio_astra

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2009

  • Mesaj Privat
referitor la p1220 cristi_bv a scris:

Din pacate senzorul este compromis,si daca va reusi reparatia va fi doar pe moment si nu o sa va puteti baza pe acel senzor,cat despre elv,daca va uitati pe partea cu firele,unde ies cei doi pini, se observa urma rupturii.
Andy, P1220 are un mecanism mai ciudat,practic el este generat atunci cand unghiul de defazaj dintre arborele cotit si pompa nu se incadreaza in limitele recunoscute de ECU.Acest unghi este calculat pe baza informatiilor furnizate de senzor vibrochen si senzor turatie pompa.P1220 este de natura electronica in momentul in care este generat si codul P1345(senzor rotatie pompa),iar in acest caz masina are mari sanse sa nu mai porneasca.
Revenind la celelalte coduri am sa le fac si o scurta descriere:
P1630-defect calculator pompa,sau mai rar(nu am intalnit decat 2 cazuri) cap hidraulic blocat
P1631-defect calculator pompa
P1651-defect calculator pompa,in cazul in care acet defect nu se sterge electronica este compromisa si va necesita inlocuire
P1345-defect senzor turatie pompa,se va inlocui senzorul cu unul care are aceleasi marcaje
P1660-defect mecanic al capului hidraulic
P1220&P1345-senzor turatie pompa defect
Cu P0190 nu "m-am intalnit" pana acum,poti detalia te rog?
  • Vio_astra

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2009

  • Mesaj Privat
andy_ciprian a scris:

Cristi eroarea P0190 am patit-o la o pompa de injectie reparata de mine cand dupa pornirea cu furtunasele puse direct la pompa am mufat furtunele pompei in capacul filtrului de motorina si masina s-a oprit din mers (prinsese aer pe la filtru) pornea la cheie dar daca o lasai in relanti se oprea iar dupa cateva astfel de miscari nu a mai pornit deloc si cand am diagnosticat am gasit 6 erori dintre care 3 mi-au atras atentia: P0400, P1220 care nu era defect mecanic si P0190 care era un defect ce se referea la electrovalva de presiune din capul hidraulic (cea rupta de Costy). Apropos Costy daca reusesti sa lipesti banda de la senzorul de rotatie si iti trebuie electrovalva de presiune (cea rupta din poza) si eventual un arculet (cel care l-ai rupt din interiorul capului hidraulic) pentru a termina reparatia pompei tale, ia legatura cu domnul Mariusnapcori (a postat si el in aceasta discutie) si vezi ca te poate ajuta cu piesele de care ai nevoie e un domn in toata puterea cuvantului, iar acest topic sa nu uitam ca exista datorita bunavointei si marinimiei lui, deci inca o data RESPECT pentru Domnul Marius si multumiri Domnului Cristi. Multa stima domnilor!
  • Vio_astra

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2009

  • Mesaj Privat
despre codul P1220 am gasit doua intelesuri
1 Throttle Pos (TP) Sens2 Circ
2 Critical system malfunction #1 fuel quantity adjustment control
Daca ar fi primul inteleg ca e vorba de un senzor daca stie cineva care senzor este? iar in cazul doi nu stiu ce inseamna iarasi daca stie cineva...
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Vio_astra ia legatura cu [editat]i si sigur vei gasi rezolvare!
  • RZZZ

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Ai rezolvat problema Vio_Astra?
  • ruta_cristi

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Salutare dragi colegi , aceastã problemã se manifestã și la mine eroare P1220 , am curãțat sorbul și am schimbat filtrul de motorinã dar fãrã succes , dețin și op-com dupã ce ar trebuii sã ma uit sã știu sigur dacã e pompa și are pistonasul de avans blocat , cã asta am înțeles cã ar fi una din cauze , de menționat cã pornește ușor si nu scoate fum deloc
Ps: Pentru masina din semnãturã.
  • ruta_cristi

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2015

  • Mesaj Privat
De menționat cã am încercat și cu mufa de la debitmetru scoasã are același comportament , apropo ce valori trebuie sã aibã debitmetrul ? Nu știu ce sã îi mai fac îmi scoate peri albi
  • spooky1992

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1998 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2013

  • Mesaj Privat
salut dragi opelisti !
Problema asta o am si eu la un opel astra g x20dtl, am pus-o pe n testere la toti ""mecanicii"" imi da eroarea p1200, se poate sterge de acolo si cand o turez in plafonare mi se aprinde check si imi scade la 3500, am schimbat egr, am curatat sorbul din rezervor cu tot cu borcanasul ala, galeria de admisie, am schimbat furtunele le duc la filtru de tur si retur, se tureaza si cand se aprinde check se vede pe furtune cum trage aer. tin sa precizez ca masina cand am cumparat-o tragea motorina direct din rezervor, filtru de motorina il avea anulat ! Imi porneste foarte bine dimineata, nu conteaza ce temperatura este afara, doar cand se apropie iarna nu se tureaza ( si scoate fum alb), trebuie s-a o las vreo 20 min....! MA POATE AJUTA CINEVA, NU MAI SUPORT M-A ALBIT MASINA SI MECANICII MA RUP LA BUZUNAR PENTRU TOATE NIMICURILE !
Multumesc !
  • DenisMihai

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Am si eu un opel zafira cu motor de 2.0 y20dth si la doua testere mio dat aceleasi erori 1220 p1222 credca codurile difera in functie de program era clar pompa de injectie. Dar rezolvarea a fost foarte simpla furtun de la retur injector rupt si pe acolo primea aer pompa si nu mai pornea Evil or Very Mad .poate va ajuta si pe voi aceasta postare
  • DoruComan

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,de ce oare la voi porneste in cazul erorii 1220 si la mine nu?
Opel Vectra B 2,0 Y 20 DTH
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
La o mecanica de pompa defecta manifestarile sunt diferite. Codul de eroare p1220 se traduce prin lipsa avans. Cauzele sunt multe si s-a mai discutat despre asta, deci nu are rost sa repet.
  • DoruComan

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2011

  • Mesaj Privat
DoruComan a scris:Salutare,de ce oare la voi porneste in cazul erorii 1220 si la mine nu?
Opel Vectra B 2,0 Y 20 DTH


La mine s-a rezolvat simplu:)
Am gasit un mecanic care a zis ca sub pompa de injectie este un capac a carui garnitura era deteriorata.De asemenea a schimbat si capacul de la filtru de motorina,a zis ca pe la partea cu mufa electrica tragea aer.

Nu stiu ce sa spun de asta,cert este ca am scapat destul de ieftin,masina porneste usor la cald si la rece, trage bine si nici check-ul nu se mai aprinde ca inainte,din cand in cand.
Din povestea asta am iesit un pic cu increderea zdruncinata in teste-re:),care toate au dat P1220,defect mecanic.

Sa aveti drumuri bune fara probleme.
  • mihaiciocu

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2001 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Ajutor eroare p 1220 debit mic sau mare , masina nu mai trage si nu se tureaza mai mult de 3800 ture check aprins dupa 2000 de ture nu scoate fum si porneste bine si la rece si cald
  • fantoma

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Si eu am belea cu p1220 numai ca laine dau la cheie vrea sa porneasca dar nimic doar consum bateria.cand lucreaza pompa cand nu.nu mai stiu ce sa fac calculator reparat senzori schimbati,releuri nu stiu ce ar mai putea sa fie.am aerisit pompa am umpluto cu motorina filtrul la fel si nimic.un sfat ceva?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR