dori
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Gorj
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2007
- Mesaj Privat
Salut, baieti ! Am si eu o MARE problema la masina. S-a oprit din mers ( cu vre-o 5 km inainte, a avut o intrerupere de 2 secunde, in rest mergea perfect) si nu a mai pornit. Am adus-o remorcata, dupa vre-o 8 ore am incercat sa o pornesc, a pornit la sfert de cheie. a stat pornita 10 secunde, s-a oprit si nu a mai pornit de atunci deloc.
Cand a pornit, am inchis geamul care era deschis 5 cm si atunci s-a oprit motorul. Nu stiu, poate este o simpla coincidenta . (?)
Am vazut ca scanteie nu da deloc, nici macar direct de la bobina si nu ajunge curent nici la pompa de benzina. Cand pun contactul, se aprind becurile la bord . Motorul invarte normal, dar... .
Lumina am in habitaclu.
Intradevar, martorul CHECK ENGINE nu se mai aprinde nici la punerea contactului, nici la "testul agrafa" .
Am uitat sa mentionez ca in ultimul timp mi se mai aprindea din mers, statea aprins cateva secunde si apoi se oprea. Nu i-am prea dat importanta. Atunci, cand mergea, am facut testul cu agrafa si mi-a dat o singura eroare : tensiune scazuta la un injector.
Deci , ofer 500 ron celui care mi-o repara aici, in Tg-Jiu, doar manopera. Va roooog ! Sunt disperat fara masina. Iar aici, in Tg-Jiu , toti bunii "meseriasi" nu "au timp" sa o repare si-mi dau niste diagnostice... mai mult decat neprofesionale.
Cand a pornit, am inchis geamul care era deschis 5 cm si atunci s-a oprit motorul. Nu stiu, poate este o simpla coincidenta . (?)
Am vazut ca scanteie nu da deloc, nici macar direct de la bobina si nu ajunge curent nici la pompa de benzina. Cand pun contactul, se aprind becurile la bord . Motorul invarte normal, dar... .
Lumina am in habitaclu.
Intradevar, martorul CHECK ENGINE nu se mai aprinde nici la punerea contactului, nici la "testul agrafa" .
Am uitat sa mentionez ca in ultimul timp mi se mai aprindea din mers, statea aprins cateva secunde si apoi se oprea. Nu i-am prea dat importanta. Atunci, cand mergea, am facut testul cu agrafa si mi-a dat o singura eroare : tensiune scazuta la un injector.
Deci , ofer 500 ron celui care mi-o repara aici, in Tg-Jiu, doar manopera. Va roooog ! Sunt disperat fara masina. Iar aici, in Tg-Jiu , toti bunii "meseriasi" nu "au timp" sa o repare si-mi dau niste diagnostice... mai mult decat neprofesionale.
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
dori
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Gorj
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2007
- Mesaj Privat
1.7dti_edition2000 a scris:Pai decit sa stea cu el,poate omul accepta cu proba gen money back in 3 zile .
Si daca sigurantele sunt ok,e destul de probabil asta defect.
Si daca sigurantele sunt ok,e destul de probabil asta defect.
Haideti ca mai intrebai un "meserias" . El zice ca ar fi de vina aprinderea (electronica). Este adevarat ca, inainte sa mi se opreasca, eu spalasem motorul . Si nu am protejat decat delcoul. In rest, aprinderea, bobina de inductie,..... apa din belsug. Deci, ar fi posibil si asta. Dar din cauza aprinderii, sa nu am curent nici la pompa de benzina ?
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
- bogdan23
- **
- 131 mesaje
- din 06 Dec 2006
- Astra 1994 C14NZ
- Iasi
bogdan23
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2006
- Mesaj Privat
dori
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Gorj
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2007
- Mesaj Privat
bogdan23 a scris:GODLESS are dreptate. Abia am patit ce ai spus tu. si am observat imediat ca dupa ce pun contactul nu se mai aude releul de la pompa de benzina. L-am schimbat in 5 minute si a pornit la cheie fara probleme. Bafta. Merita incercat..
Si cum pot sa aflu care este releul acela ? Intradevar, nu se aude . Si ce legatura are releul de la pompa cu scanteia ? sau are ?
Oricum, intre timp, am schimbat : ECU, delcoul, aprinderea elctronica, bobina, senzorul de pe vibrochen.
Nimic.
Chiar nu mai stiu ce sa-i fac. Cred ca pana la urma iau alta, cu nr straine si fac recarosare . M-am cam saturat sa umblu cu ea .
- Mr.hat
- **
- 449 mesaje
- din 17 Oct 2004
- Cluj
Mr.hat
- Mesaje scrise: 449
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2004
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- andrey_swo
- *
- 45 mesaje
- din 26 Apr 2008
- Vectra 1992 c18nz
- Neamt
andrey_swo
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2008
- Mesaj Privat
sal all
eu am un c18nz si tot asea facea
se aprindeau toatre in bord da cand dadeam la cheie nu face nici o miscare
am fost la un alectronist si mia facuto.era de vina un drac de senzor de pe blocul motor.se desfacuse firele de peacolo.si a zis ca in masina sunt 3 sisteme electronice (nu electrice) computeru de bord pompa de benzina si,sau placa electonica de aprindere (sau ceva de genu)si daca nu functioneaza una nuti mai functioneaza nici una
eu am un c18nz si tot asea facea
se aprindeau toatre in bord da cand dadeam la cheie nu face nici o miscare
am fost la un alectronist si mia facuto.era de vina un drac de senzor de pe blocul motor.se desfacuse firele de peacolo.si a zis ca in masina sunt 3 sisteme electronice (nu electrice) computeru de bord pompa de benzina si,sau placa electonica de aprindere (sau ceva de genu)si daca nu functioneaza una nuti mai functioneaza nici una