- anvas75
- OP
- 123 mesaje
- din 26 Mai 2005
- Mokka 2017
- Constanta
anvas75
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2005
- Mesaj Privat
Salutare!
Am un Omega A C30 NE care necesita un ventilator nou ptr racire motor , ptr ca mai are doar 2 pale din 5, din pricina batranetii si vitezei. Nenorocirea e ca si-a aruncat palele si spre radiator, care a cedat si el iar furtunul de apa de la radiator la termostat a fraternizat si el ce radiatorul !
La autopsie am extirpat radiadorul , furtunul dar rautatea de ventilator nu cedeaza. Am demontat toate suruburile dar nu m-a ajutat decat sa constat ca are un sistem foarte ciudat de prindere. Cum sa scap de ventilator? Sau trebuie sa iau ventilator cu tot cu piesa de care e prins ?
Ajutati un om amarat...
Am un Omega A C30 NE care necesita un ventilator nou ptr racire motor , ptr ca mai are doar 2 pale din 5, din pricina batranetii si vitezei. Nenorocirea e ca si-a aruncat palele si spre radiator, care a cedat si el iar furtunul de apa de la radiator la termostat a fraternizat si el ce radiatorul !
La autopsie am extirpat radiadorul , furtunul dar rautatea de ventilator nu cedeaza. Am demontat toate suruburile dar nu m-a ajutat decat sa constat ca are un sistem foarte ciudat de prindere. Cum sa scap de ventilator? Sau trebuie sa iau ventilator cu tot cu piesa de care e prins ?
Ajutati un om amarat...
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- anvas75
- OP
- 123 mesaje
- din 26 Mai 2005
- Mokka 2017
- Constanta
anvas75
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2005
- Mesaj Privat
Eu am modelul cu aer conditionat, adica doua radiatoare dispuse unul in fata celuilalt , paralele, si doua ventilatoare - unul actionat de motorul masini si unul electric, in fata radiatorului ptr aerul conditionat. Ventilatorul mecanic are o protectie ( poza b, piesa nr. 8 ) , pe care am demontat-o. In schimb nu pot demonta ventilatorul. Elicea este montata ( aplicata ) cu suruburi pe o fulie, dar nu se poate scoate , fiind intre fulie si motor. O sa fac o poza pentru o mai buna descriere si revin cu problema.
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- anvas75
- OP
- 123 mesaje
- din 26 Mai 2005
- Mokka 2017
- Constanta
anvas75
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2005
- Mesaj Privat
- anvas75
- OP
- 123 mesaje
- din 26 Mai 2005
- Mokka 2017
- Constanta
anvas75
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2005
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- anvas75
- OP
- 123 mesaje
- din 26 Mai 2005
- Mokka 2017
- Constanta
anvas75
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2005
- Mesaj Privat
Da, foarte bune desenele. Multumesc. Chiar m-am dus cu desenul si la magazin sa nu greseasca la comanda.
La mine e modelul cu 8, 5, 2 si una dintre 12-15. Surubul 3 imi da de furca, am tot incercat sa il desfac dar nu cedeaza.
O fi de stanga. Problema este ca nu prea am cum sa tin contra la desfacere, decat introducand ceva in gaura din fulie
( prima poza de sus ). Nu inteleg de ce este nevoie de un sistem atat de complicat .
Oricum ventilatorul l-am gasit doar la comanda , de afara si dureaza o saptamana pana il aduc. Mare belea cu piesele la masinile vechi sau cu motor mai rar intalnit. Asta e, deocamdata astept ventilatorul si o sa mai incerc sa il dau jos pe cel vechi. Macar am lipit radiatorul si am scapat de cumparat unul nou.
Multumesc pentru sfaturi si poze. Daca mai am probleme mai revin.
Salutare tuturor !
La mine e modelul cu 8, 5, 2 si una dintre 12-15. Surubul 3 imi da de furca, am tot incercat sa il desfac dar nu cedeaza.
O fi de stanga. Problema este ca nu prea am cum sa tin contra la desfacere, decat introducand ceva in gaura din fulie
( prima poza de sus ). Nu inteleg de ce este nevoie de un sistem atat de complicat .
Oricum ventilatorul l-am gasit doar la comanda , de afara si dureaza o saptamana pana il aduc. Mare belea cu piesele la masinile vechi sau cu motor mai rar intalnit. Asta e, deocamdata astept ventilatorul si o sa mai incerc sa il dau jos pe cel vechi. Macar am lipit radiatorul si am scapat de cumparat unul nou.
Multumesc pentru sfaturi si poze. Daca mai am probleme mai revin.
Salutare tuturor !
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- anvas75
- OP
- 123 mesaje
- din 26 Mai 2005
- Mokka 2017
- Constanta
anvas75
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2005
- Mesaj Privat
- anvas75
- OP
- 123 mesaje
- din 26 Mai 2005
- Mokka 2017
- Constanta
anvas75
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2005
- Mesaj Privat
Pana la urma am reusit sa imi repar masina, cam greu dar...IN SFARSIT !
Am gasit ventilator cu vasco-cuplaj la dezmembrari - noroc chior, caci era singura piesa pe care o aveau de la motorul meu. Cu surubul din capat m-am luptat mult, pana mi-am dat seama ca e cu filet stanga, dar nici asa nu s-a lasat convins usor. Mai mult imi era teama sa nu stric altceva pe acolo.
Ceea ce nu ma lamuream eu era vasco-cuplajul, ce rol are, caci nu ii vedeam rostul. Dupa ce am pus piesele la loc si am pornit motorul, am realizat de fapt cum functioneaza - permite ventilatorului sa se invarta cu aceeasi turatie, indiferent de turatia motorului, lucru care la cel vechi nu se intampla. Deci cel vechi nu mai functiona normal, ceea ce a dus la functionarea ventilatorului la turatia motorului, cu mult mai mare decat normala, in special la viteza mare, ceea ce a dus la dezmembrarea acestuia si implicit la gaurirea radiatorului.
Acum motorul nu mai e asa de zgomotos, inainte mugea ca un taur din cauza ventilatorului si ridicam tot praful de sub masina, dar mi se parea normal asa.
Dar, cat traieste omul invata. Deocamdata am pus doar apa, sa vad daca mai pierde pe undeva.
Multumesc tuturor de ajutor.
Am gasit ventilator cu vasco-cuplaj la dezmembrari - noroc chior, caci era singura piesa pe care o aveau de la motorul meu. Cu surubul din capat m-am luptat mult, pana mi-am dat seama ca e cu filet stanga, dar nici asa nu s-a lasat convins usor. Mai mult imi era teama sa nu stric altceva pe acolo.
Ceea ce nu ma lamuream eu era vasco-cuplajul, ce rol are, caci nu ii vedeam rostul. Dupa ce am pus piesele la loc si am pornit motorul, am realizat de fapt cum functioneaza - permite ventilatorului sa se invarta cu aceeasi turatie, indiferent de turatia motorului, lucru care la cel vechi nu se intampla. Deci cel vechi nu mai functiona normal, ceea ce a dus la functionarea ventilatorului la turatia motorului, cu mult mai mare decat normala, in special la viteza mare, ceea ce a dus la dezmembrarea acestuia si implicit la gaurirea radiatorului.
Acum motorul nu mai e asa de zgomotos, inainte mugea ca un taur din cauza ventilatorului si ridicam tot praful de sub masina, dar mi se parea normal asa.
Dar, cat traieste omul invata. Deocamdata am pus doar apa, sa vad daca mai pierde pe undeva.
Multumesc tuturor de ajutor.
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat