Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A
  • al3xisos

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ce recomandati pentru Zafira A y20dth?
Trebuie sa cumpar amortizoare + arcuri si ma gandeam sa aleg Sachs sau KYB.
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
KYB. Cauta pe forum ca s-a povestit despre ambele tipuri de amortizoare. Arcurile pune doar Originale ca restul Aftermarket nu se vor potrivi corect (am patit eu)
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Originale GM . M am lamurit de KYB , dupa 4000 km a picat unul pe spate(macar beneficiez de garantie) , deci mergi linistit pe originale GM ca diferenta intre KYB si GM nu este mai mult de 60 lei si exista diferenta .
  • al3xisos

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Se poate inchide am luat Sachs
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Cum s-au comportat Sachs?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
de 2 saptamani am pe masina sachs,fata/spate,pana acum OK sa vedem mai tarziu
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Cât ai platit, cât a durat manopera? Ce diferența e fațã de cele uzate cu care balansa masina?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
manopera gratis sau mai bine spus----una bere rece de la buticu din colt----ca era cald afara si aveam o sete de camila
leam schimbat singur si diferenta se simte,cand treceam peste limitatoarele de viteza,cu amortizoarele vechi se balasa masina ca un vapor mai mic
acum nici nu se simte cand trec peste ele
acum are si discuri noi fata/spate si placute ATE,se opreste altfel decat cu cele vechi
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Felicitãri! Cât au costat fațã/spate? Geometrie ai mai fãcut?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
cumparate de la servici cu discountu de rigoare,cam 800 lei
la mine nu prea am incredere in baietii de la geometrie,asa ca voi cauta un atelier cu geometrie 3D
este mult mai precisa,chiar daca costa mai mult decat cea clasica
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Ai schimbat și flanșe sau rulmenți sarcinã? Dacã eu merg cu amortizoarele astea slabe de vreun an și ceva, nu a dãunat flanșelor și rulmentului?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
schimbat tot ce tine de amortizor,set flanse cu rulmenti de la febi
un set de flanse(ceva bun)costa cat jumate de amortizor fata,asa ca se merita efortu
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Cele originale de pe masina... (daca erau cele originale) de cine erau produse? - in ce zona scrie...
Eventual poze daca le mai ai.
Mersi.

Care este diferenta intre cele cu eticheta (albastra) si cele cu eticheta (rosie)
Sa inteleg ca senzatia de valuri poate fi din Amortizoare, arcuri, bieleta antiruliu, bucse jug, suporti motor, directie...
Si la ce este bine sa fim atenti cand alegem amortizoarele.
Sunete, toznituri,zgomote nu sunt prezente... - daca merg cu "cruise control" activat nu mai are senzatia de valuri... devine mai controlabila - oare de ce?

Din ce am citit pe forum - doar cele originale este ceva de ele... - de celelante nu stiu ce sa spun...
Probabil GM le impune standarde de calitate mai mari la cele originale.

@nicunicu - ai schimbat si arcurile... sau numai amortizoarele si flansele.
"rulmenti de la febi" - nu cred ca va tine mult timp...
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
T.ion
chiar crezi ca ma da banii afara din casa?pentru ce sa schimb arcurile,daca sunt intregi,masina nu cara decat sacosele de la supermarket si alea nu au sute de kg,si in concediu cand plec maxim 3 persoane si bagaje lejere
eticheta albastra=amortizoare normale tija lunga
eticheta rosie=amortizoare mai tari dar au tija mai scurta(din spusele celui de la magazin,nu prea cred)
am pus la corsa baiatului suspensie sport cu flanse si rulmenti febi,nu ai vrea sa fii cu el in masina,si de 2 ani flansele sunt intregi
si asa ca pentru tine si probabil altii,pe o flansa de la febii,au uitat baietii destepti sa polizeze fabricantu,si ce crezi ca este imprimat din turnare pe ia,--GM-- si un cod din care se mai vedeau doar 2 cifre,si alea cam vag
amortizoarele pe spate aveau eticheta monroe si cele de pe fata o eticheta pe care scria NG si o serie care nu se mai vedea bine pe eticheta
deja am investit in masina cam 4500 lei,amortizoare 4,discuri4 cu placute pentru ele,radiator apa,radiator AC,freon,antigel,lichid de frana,flanse amortizoare cu rulmenti de sarcina,,,etc etc
la servici montam amortizoare aftermarket de la sachs si de kayaba, si nu sa plans nimeni pana acum ca curg sau face urat la denivelari,dar fiecare cumpara ce-i place si ce crede ca este mai bun pentru masina lui,daca vrei iti spun si de cine sunt facute piesele cumparate dar nu vreau sa se considere reclama
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Este bine de stiut... asa mai invatam si noi.
Deci ne putem astepta si la cele originale sa fie polizate, ca la suporti de motor.
Si daca arcurile sunt bune se pot refolosi...
Ma interesa numai ce componete se schimba, nu si de cine sunt produse... adica ce ai gasit dus si ai crezut ca trebuie schimbat - din ce spui tu doar arcul ai pastrat restul a fost schimbat.
Si cod de piesa avea scris pe el, amortizorul vechi.



Ultima modificare făcută de T.ion la Dum 06 Sep, 2015 10:52 pm
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
poza 2 pozitia 23 la arc
poza 3 pozitia 47 la amortizor
piesele pot fi originale dar cine le ambaleaza polizeaza stanta producatorului
arcurile daca NU sunt rupte se pot refolosii,asta daca nu vrei sa iei ceva aftermarket si sa ai surpriza ca dupa un timp sa stea masina lasata de fata sau spate,sau mai grav sa se rupa
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Am gãsit amortizoare Sachs la preț convenabil 780 lei toate 4. Pânã la urma se face sau nu geometrie? Costa de la 80 la 100 geometria. La un service a zis ca nu trebuie geometrie... Chiar nu aș arunca cu bani pt ca nu mai am Sad . Cine știe sigur dacã trebuie sau nu geometrie, rog un sfat. Mulțumesc.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
dupa inlocuirea amortizoarelor si a flanselor SE RECOMANDA geometria rotilor,din cauza ca masina se mai ridica 1-2 centrimetri (din cauza noilor flanse)si se modifica reglaju rotilor
deci ramane la aprecierea clientului
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Adicã e musai sã schimb și flanșe? Eu mã gândeam doar la amortizoare pt ca balanseazã. Doar pe dreapta fațã ar fi un f mic zgomot înfundat când dau de o denivelare.
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Am cumpãrat și flanșe Febi, 65 lei ambele. Cãutãm mecanic acum Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR