- stefanmatasaru
- OP
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
Va salut domnilor.
Stie cineva cam cat ( mai exact cati mA ) ar trebui sa fie consumul de curent la montarea unei baterii cu toti consumatorii opriti...sau cel putin aceia vizibili ...lumini,radio..etc, pentru ca ECU si restul deh aia raman..
Aseara la montarea acumulatorului nou ( cel vechi a murit subit....si cam repede - 3 ani ) am observat scantei sestul de mari.
Nu am apucat sa masor consumul de curent si o sa fac asta astazi, insa daca stie cineva cam cat ar fi "normalul " i-as ramane indatorat.
Nu are alarma masina , este modelul chel...din 2009 cu cd 500 si cam atat pe el...
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Stie cineva cam cat ( mai exact cati mA ) ar trebui sa fie consumul de curent la montarea unei baterii cu toti consumatorii opriti...sau cel putin aceia vizibili ...lumini,radio..etc, pentru ca ECU si restul deh aia raman..
Aseara la montarea acumulatorului nou ( cel vechi a murit subit....si cam repede - 3 ani ) am observat scantei sestul de mari.
Nu am apucat sa masor consumul de curent si o sa fac asta astazi, insa daca stie cineva cam cat ar fi "normalul " i-as ramane indatorat.
Nu are alarma masina , este modelul chel...din 2009 cu cd 500 si cam atat pe el...
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
Tin sa-ti spun ca si la mine s-a dus bateria cam repede 4 ani. Tipul de unde am achizitionat bateria mi-a spus ca trebuia sa tina cel putin 5,6 ani. Din cate stiu la magazinele care vand doar baterii pentru masini au tot felul de instrumente pentru masurarea consumului de curent. Te poti duce acolo, cel putin la mine asa iti face si garantia pe baterie. O montezi vii cu ea, masoara consumul si daca nu ai probleme iti face garantia.
- stefanmatasaru
- OP
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Asta ma ingrijoreaza si pe mine la masina asta, aud tot felul de pacanituri dupa ce deschis usa, zgomotul vine de la motor de undeva.
La ceva timp dupa ce inchid usa si se stinge plafoniera se aude ...pac, parca trage cineva heblu ! La deschiderea usii la fel ...
Am mai avut masini dar toate erau silentioase si nu se faceau simtite asa ...
Problema bateriei o rezolvati cu una noua cu amperaj mai mare, aflati ce putere aveti la alternator inainte. Am un bosh de 85 Ah parca si este perfecta mai ales iarna cand consumatorii si frigul o pun la treaba.
La ceva timp dupa ce inchid usa si se stinge plafoniera se aude ...pac, parca trage cineva heblu ! La deschiderea usii la fel ...
Am mai avut masini dar toate erau silentioase si nu se faceau simtite asa ...
Problema bateriei o rezolvati cu una noua cu amperaj mai mare, aflati ce putere aveti la alternator inainte. Am un bosh de 85 Ah parca si este perfecta mai ales iarna cand consumatorii si frigul o pun la treaba.
- stefanmatasaru
- OP
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
Asta ce am pus-o (bateria ) este un Banner de 77 Ah, dar nu se potriveste..ca si dimensiuni / 190 inaltime
o sa iau cand ajunge in stoc Rombat-ul de 75 Ah pe care l-au incercat si alti colegi de forum pentru ca se potriveste la fix..bannerul este mai inalt.
astept pe vineri sa vad ce zic baietii de la service si cu avaria aia tampita de tot cu " check rear number plate light " ..iar luminile de la numar merg amandoua perfect...cred ca pe acolo este undeva un scurt ceva....de vede si avaria si si" moare " bateria in 5-6 zile daca nu o pornesc deloc.
Sincer in afara de comoditate in scaune, postura la drum in general si sesizabil mai multa putere....incepe Loganul sa ma impresioneze mai tare..
o sa iau cand ajunge in stoc Rombat-ul de 75 Ah pe care l-au incercat si alti colegi de forum pentru ca se potriveste la fix..bannerul este mai inalt.
astept pe vineri sa vad ce zic baietii de la service si cu avaria aia tampita de tot cu " check rear number plate light " ..iar luminile de la numar merg amandoua perfect...cred ca pe acolo este undeva un scurt ceva....de vede si avaria si si" moare " bateria in 5-6 zile daca nu o pornesc deloc.
Sincer in afara de comoditate in scaune, postura la drum in general si sesizabil mai multa putere....incepe Loganul sa ma impresioneze mai tare..
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- stefanmatasaru
- OP
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
Am vrut sa il masor , am mers langa baterie ca un erou...si am constatat ca suntul pe masura de curent este ars...( vreun prieten binevoitor la care am imprumutat... multimetrul )..
o sa iau altul de la servici si cand masor o sa va zic cat consum am...
Stiu ca trebuie asteptat cam 30 secunde sa se stabilizeze....chiar sunt curios si eu...oricum scanteile erau cam prea mari...dupa " ochiul meu " ..
o sa iau altul de la servici si cand masor o sa va zic cat consum am...
Stiu ca trebuie asteptat cam 30 secunde sa se stabilizeze....chiar sunt curios si eu...oricum scanteile erau cam prea mari...dupa " ochiul meu " ..
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
BV-31STE a scris:La mine A20DTH a venit cu bateria originalã de 75Ah. De ce puneți voi de 85Ah?
@stefanmatasaru
Ziceai cã mãsori curentul consumat, chiar sunt curios.
@stefanmatasaru
Ziceai cã mãsori curentul consumat, chiar sunt curios.
pentru ca iarna consumatorii sunt mai mari, timpii de utilizare mai mari .se intuneca la 16.30 iar frigul descarca acumulatorul mai repede daca o tii parcata mai mult timp, puterea la pornire, amperajul va scade si el dupa o noapte la -15 grade, voltajul asemenea.
Amperi mai multi griji mai putine. Te cam sperii cand simti ca abia invarte la prima cheie iar la a doua s-ar putea opri .
Dar faceti up date in functie de alternator sa pota face si incarcarea completa in timp util
..
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- stefanmatasaru
- OP
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
Domnilor povestea e lunga ..o sa incerc sa o scurtez cat pot si daca nu ar fi de plans ( pentru mine ) chiar e amuzanta ..o postez aici pentru ca este legata oaraecum si de comnsumul din baterie :
1. avarie in bord : check rear number plate light... - ok schimbam becul la numar...nu se reseteaza.. ?!?!? am tot intrebat pe forum ceva mai demult daca stie cineva de avaria asta...cu toate ca becurile functionau bine ambele.
2. dam jos borna la baterie..lasam putin si gata reset nu mai avem avarie de "numar "acum s-a upgradat la check rear right parking light..?!? fuck..is that....?!?! am cautat peste tot ...tot n-am gasit referinta directa la care bec este...pozitite sau frana..sau de mers inapoi...egal...am zis sa le verfic pe toate
3. verificam becurile se aprind toate perfect nu este nici unul care sa nu lumineze...deci ok..trebuie sa mergem in service..problema este mai adanca..
4. mergem in service la baietii care se pricep?!?! cica?! punem "calculatorul domnu ' se rezolva imediat ..." ...stergem erori...cautam...va costa 25 lei constatarea faptului ca nu stim ce are Domnu '...trebuie sa mergeti la altii ca noi nu gasim.. ?!? Tot la service-ul minune am mers si pentru faptul ca AC nu mai functioneaza si peste 150 ron mai tarziu aflu ca este spart circuitul si trebuie mers tot mai departe ca ei nu stiu sa desfaca bordul...cica acolo e busit si scoate freonul afara!?!? in fine asta nu e relevant...acum e doar parte a circuitului .. ))
5. ma intorc acasa...si peste un check abs service error si cateva reset-uri de check rear right parking light am decis sa desfac singur din nou tripla spate sa vedem ce misuna pe acolo. MAsuram intre timp si cunsumul la baterie in gol...aproap 1,4 Amperi..deci foarte mare...nu e bine undeva ...cineva imi fura curent si nu sare cu bani la plata
6. identificam becurile care sunt de vina ( pozitie si frana ..ambele ..arse ..dar filamentul era doar "asezat "pe capatul celalat asa ca din cand in cand aveam eroare ) , de asemenea si in spatele becurilor ca sa spun asa.... se afla un circuit facut din lamele conductoare intre care era facuta un fel de pasta ( sincer nu stiu din ce...o fi solutiile de la spolatorie amestecat cu oxizi ? ) care conducea foarte frumos intre 3 chiar 4 circuite..
7. intra in actiune WD40 cu care am curatat totul si mufe , schimbat becurile...si dupa o noua deconecatre de baterie...gata nu mai avem eroare de becuri.
8. masuram curentul din nou , dupa vreo 20-30 secunde s-a stabilizat 0.026 mA..deci f bun zic eu..., la logam e chiar peste 300 mA..in stand by. Sa nu va pacaliti ca si mine cu usa deschisa, pentru ca aprinde becul de habitaclu si creste semnificativ consumul iar daca faceti asta ziua, nu se vede aprins becul... ...deci cu toti consumatorii opriti atat am masurat eu astazi.
Deci daca ajuta pe cineva pasii....pe care i-am facut ..acestia sunt : curatat bine + WD40 peste tot + inlocuit becuri..cat mai multe + reset din baterie ...si a mers.
1. avarie in bord : check rear number plate light... - ok schimbam becul la numar...nu se reseteaza.. ?!?!? am tot intrebat pe forum ceva mai demult daca stie cineva de avaria asta...cu toate ca becurile functionau bine ambele.
2. dam jos borna la baterie..lasam putin si gata reset nu mai avem avarie de "numar "acum s-a upgradat la check rear right parking light..?!? fuck..is that....?!?! am cautat peste tot ...tot n-am gasit referinta directa la care bec este...pozitite sau frana..sau de mers inapoi...egal...am zis sa le verfic pe toate
3. verificam becurile se aprind toate perfect nu este nici unul care sa nu lumineze...deci ok..trebuie sa mergem in service..problema este mai adanca..
4. mergem in service la baietii care se pricep?!?! cica?! punem "calculatorul domnu ' se rezolva imediat ..." ...stergem erori...cautam...va costa 25 lei constatarea faptului ca nu stim ce are Domnu '...trebuie sa mergeti la altii ca noi nu gasim.. ?!? Tot la service-ul minune am mers si pentru faptul ca AC nu mai functioneaza si peste 150 ron mai tarziu aflu ca este spart circuitul si trebuie mers tot mai departe ca ei nu stiu sa desfaca bordul...cica acolo e busit si scoate freonul afara!?!? in fine asta nu e relevant...acum e doar parte a circuitului .. ))
5. ma intorc acasa...si peste un check abs service error si cateva reset-uri de check rear right parking light am decis sa desfac singur din nou tripla spate sa vedem ce misuna pe acolo. MAsuram intre timp si cunsumul la baterie in gol...aproap 1,4 Amperi..deci foarte mare...nu e bine undeva ...cineva imi fura curent si nu sare cu bani la plata
6. identificam becurile care sunt de vina ( pozitie si frana ..ambele ..arse ..dar filamentul era doar "asezat "pe capatul celalat asa ca din cand in cand aveam eroare ) , de asemenea si in spatele becurilor ca sa spun asa.... se afla un circuit facut din lamele conductoare intre care era facuta un fel de pasta ( sincer nu stiu din ce...o fi solutiile de la spolatorie amestecat cu oxizi ? ) care conducea foarte frumos intre 3 chiar 4 circuite..
7. intra in actiune WD40 cu care am curatat totul si mufe , schimbat becurile...si dupa o noua deconecatre de baterie...gata nu mai avem eroare de becuri.
8. masuram curentul din nou , dupa vreo 20-30 secunde s-a stabilizat 0.026 mA..deci f bun zic eu..., la logam e chiar peste 300 mA..in stand by. Sa nu va pacaliti ca si mine cu usa deschisa, pentru ca aprinde becul de habitaclu si creste semnificativ consumul iar daca faceti asta ziua, nu se vede aprins becul... ...deci cu toti consumatorii opriti atat am masurat eu astazi.
Deci daca ajuta pe cineva pasii....pe care i-am facut ..acestia sunt : curatat bine + WD40 peste tot + inlocuit becuri..cat mai multe + reset din baterie ...si a mers.
- stefanmatasaru
- OP
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Deci daca ajuta pe cineva pasii....pe care i-am facut ..acestia sunt : curatat bine + WD40 peste tot + inlocuit becuri..cat mai multe + reset din baterie ...si a mers.[/quote]
Da frumoasa invatatura din patania ta. Asta insemana sa fii mafiot ! Sa fii mai bun decat service ul si sa nu te coste nimic !
Da frumoasa invatatura din patania ta. Asta insemana sa fii mafiot ! Sa fii mai bun decat service ul si sa nu te coste nimic !
- VNeacsu980
- *
- 1 mesaje
- din 20 Mar 2023
VNeacsu980
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2023
- Mesaj Privat
Salut bãieți! Am și eu o problema cu o insignia disel din 2010, cu mașina încuiatã am undeva la 1.5 2 A consum, am scos siguranțele din bord # 15 ( care este de la airbag-uri), # 24 # 25 ( pe schema sunt de la unitatea de control caroserie ) valoarea a scãzut la 0.04, întrebare știe cineva ce este aceasta unitate de control, acolo se pare ca, consuma cel mai mult 1.3 A restul pe siguranțã de airbag