- ammazon
- **
- 248 mesaje
- din 23 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
ammazon
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
aaron
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Covasna
- Masina: Meriva 2004 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
grosu vasy a scris:Salut .trebuie sa intervin daca nu deranjez dar am acelas motor 17cdti DTH.cu acel tacanit ma confrunt si eu .masina merge foarte bine nu are nici cea mai mica problema inafara de acel tacanit foarte enervant.sa va spun ce am facut .a.m reparat injectoarele la ENDOR pentru ca mecanici lu'' peste'' au zis ca sunt duse,am schimbat axele cu came degeaba si acum trebuie sa le vand deoarece nu e de la ele.am schimbat toti banuti de pe tacheti (mecanici)si reglati pe admisie 0.25si evacuare 0.35..am chimbat uleiul GM 5W30 si filtru...si am schimbat si distributia cu tot cu role...surpriza motorul merge la fel ca inainte nu sa schimbat nimic si am bagat destui bani degeaba.din ce cred eu acel tacanit cred ca este de la uzura bolt piston s.au regulatorul de presiune de pe pompa (el cand se uzeaza avanseaza motorul aiurea )asa cred eu
Buna, Ar trebui sa reglez si eu jocul la tacheti. de unde ai luat valorile astea de 0,25 pe admisie si 0,35 pe evacuare? Astea sunt jocurile prescrise?
Si pana la urma care a fost problema tacanitului, cum ai rezolvat?
Aron
- ionutzzz81
- **
- 191 mesaje
- din 30 Jun 2014
- Astra 2005 1.7 DTH
- Arges
ionutzzz81
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 1.7 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2014
- Mesaj Privat
aaron
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Covasna
- Masina: Meriva 2004 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
- ammazon
- **
- 248 mesaje
- din 23 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
ammazon
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
aaron
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Covasna
- Masina: Meriva 2004 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
- ionutzzz81
- **
- 191 mesaje
- din 30 Jun 2014
- Astra 2005 1.7 DTH
- Arges
ionutzzz81
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 1.7 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2014
- Mesaj Privat
aaron
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Covasna
- Masina: Meriva 2004 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
Buna. Chiar si daca distanta la tacheti este mai mare (am vazut motor la care era era cu 2-3 zecimi mai mare), nu prea dai seama dupa sunet , trebuie sa ai urechea formata. La tine nu cred ca zgomotul ala vine de la tacheti, infiferent daca motorul "trage" sau este in frana de motor sincronul si distantele sunt la fel. Este normal ca motorul sa aiba alt sunet cand mergi in frana de motor deoarece atunci nu mai baga motorina prin injectoare si nu mai are loc arderea. Ei nu stiu daca la tine este ceva anormal sau nu. Daca ai posibilitatea compara-l cu o alta masina cu acelasi motor.
aaron
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Covasna
- Masina: Meriva 2004 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
Pentru cei care mai sunt interesati:
http://workshop-manuals.com...ditioning_lhd%29/
Am discutat cu cineva la reprezentanta. Zice ca la Z17DTH teoretic se verifica distanta la fiecare 150.000 km. La inceput au verificat si ei dar nu prea sunt probleme nici la 300.000. In mod normal daca nu s-a umblat la motor, sau daca nu s-a intamplat ceva nu trebuie reglati, distanta nu se creste semnificativ, uzura este foarte minima.
http://workshop-manuals.com...ditioning_lhd%29/
Am discutat cu cineva la reprezentanta. Zice ca la Z17DTH teoretic se verifica distanta la fiecare 150.000 km. La inceput au verificat si ei dar nu prea sunt probleme nici la 300.000. In mod normal daca nu s-a umblat la motor, sau daca nu s-a intamplat ceva nu trebuie reglati, distanta nu se creste semnificativ, uzura este foarte minima.
- marka
- **
- 127 mesaje
- din 19 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Olt
marka
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salutare, cei care v-ați confruntat cu acel țãcãnit enervant ați reușit sã aflați care este problema?
La mine se manifestã în felul urmãtor, la pornire la rece se aude acel țãcãnit și persistã pânã motorul se încãlzește. Este mai pronunțat dacã se accelereazã mai brusc. Iar dacã mașina merge în frânã de motor dispare deci eu suspectez cã este ceva din circuitul de injecție, injectoare, pompã de înalte sau ceva senzori. Deci dupã 14 ani s-a aflat ceva sigur cã vãd cã este o problemã foarte comunã, deja recunosc motoarele astea de 1.7 dth la diferite astre doar ascultând motorul rulând.
La mine se manifestã în felul urmãtor, la pornire la rece se aude acel țãcãnit și persistã pânã motorul se încãlzește. Este mai pronunțat dacã se accelereazã mai brusc. Iar dacã mașina merge în frânã de motor dispare deci eu suspectez cã este ceva din circuitul de injecție, injectoare, pompã de înalte sau ceva senzori. Deci dupã 14 ani s-a aflat ceva sigur cã vãd cã este o problemã foarte comunã, deja recunosc motoarele astea de 1.7 dth la diferite astre doar ascultând motorul rulând.
- ahappyuser
- *******
- 6,746 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,746
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Asa sunt ele, eu am observat ca daca nu tzacane la rece are tendinta sa aprinda becul de Check Engine la turatii mai ridicate. Cred ca asa scot putere (sau nivelul permis de noxe EURO4) motoarele astea la rece, mergând cu motorul mai avansat.
Eu mi-am pus doua pâsle la capota (una de 1.9cdti ceva mai subtire, peste cea originala de 1.7cdti), suplimentar i-am pus o a doua pâsla la firewall in compartimentul motor (una de 1.6 benzina, peste cea originala a masinii) si in plus i-am pus si cheder-e pe marginea contra-aripilor fata. Chiar si-asa tot se mai aude tzacanitul motor, eu m-am resemnat deja desi sunt momente (mai rare) cand sunetul de motor se aude exact ca la Astra G cu motor Z17DTL EURO4 si motorul merge silentios.
Eu mi-am pus doua pâsle la capota (una de 1.9cdti ceva mai subtire, peste cea originala de 1.7cdti), suplimentar i-am pus o a doua pâsla la firewall in compartimentul motor (una de 1.6 benzina, peste cea originala a masinii) si in plus i-am pus si cheder-e pe marginea contra-aripilor fata. Chiar si-asa tot se mai aude tzacanitul motor, eu m-am resemnat deja desi sunt momente (mai rare) cand sunetul de motor se aude exact ca la Astra G cu motor Z17DTL EURO4 si motorul merge silentios.
- marka
- **
- 127 mesaje
- din 19 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Olt
marka
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2011
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,746 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,746
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Posibil, eu inca nu am avut ocazia sa aud unul sa sune mai putin ,,avansat,, . Dar as face si o proba cu motorul silentios, ca e posibil sa fie silentios si sa nu traga motorul la fel de bine. La motorul meu am observat ca atunci cand tzacanitul e mai pronuntat atunci si trage cel mai bine.
Daca o sa am posibilitatea o sa fac o proba pe motorul meu cu alt senzor de arbore cu came. Si inclusiv suportul acestuia vreau sa-l schimb cu altul... am avut un caz in care la un Z17DTL de Astra G i-am schimbat numai suportul la senzor (inelul exterior din aluminiu) si aproape a disparut fumul negru iar sunetul motorului s-a redus, a devenit mai silentios. Apoi i-am pus alt debitmetru (tot SH dar mai putin uzat) si motorul a devenit chiar mai silentios iar consumul s-a mai redus cu putin, fara a pierde din puterea initiala.
Pe motor sunt tot felul de senzori vechi care masoara cat mai pot si ei, insa nu la fel de precis ca inainte si posibil de aici acest sunet de motor avansat in special cand e motorul rece. Eu daca as avea ocazia sa gasesc in dezmembrari un debitmetru original cu data fabricatiei relativ recenta si un senzor original de presiune in admisie la fel cu data fabricatiei cat mai recenta... astea doua le-as schimba mai intai si ulterior le-as vinde pe cele existente pe masina. M-as astepta apoi la o imbunatatire a consumului, a puterii motor si o reducere a acestui zgomot de motor avansat la rece.
L.E:
Daca ai un Op-Com la indemana fa ceva log-uri la una la care motorul nu are acel tzacanit si urca-le aici, sa comparam cu log-urile de pe masinile noastre, poate ne prindem de cauza. Dupa mine, motorina injectata la un motor care se aude mai avansat este injectata mai repede sau/si in cantitate mai multa.
Daca o sa am posibilitatea o sa fac o proba pe motorul meu cu alt senzor de arbore cu came. Si inclusiv suportul acestuia vreau sa-l schimb cu altul... am avut un caz in care la un Z17DTL de Astra G i-am schimbat numai suportul la senzor (inelul exterior din aluminiu) si aproape a disparut fumul negru iar sunetul motorului s-a redus, a devenit mai silentios. Apoi i-am pus alt debitmetru (tot SH dar mai putin uzat) si motorul a devenit chiar mai silentios iar consumul s-a mai redus cu putin, fara a pierde din puterea initiala.
Pe motor sunt tot felul de senzori vechi care masoara cat mai pot si ei, insa nu la fel de precis ca inainte si posibil de aici acest sunet de motor avansat in special cand e motorul rece. Eu daca as avea ocazia sa gasesc in dezmembrari un debitmetru original cu data fabricatiei relativ recenta si un senzor original de presiune in admisie la fel cu data fabricatiei cat mai recenta... astea doua le-as schimba mai intai si ulterior le-as vinde pe cele existente pe masina. M-as astepta apoi la o imbunatatire a consumului, a puterii motor si o reducere a acestui zgomot de motor avansat la rece.
L.E:
Daca ai un Op-Com la indemana fa ceva log-uri la una la care motorul nu are acel tzacanit si urca-le aici, sa comparam cu log-urile de pe masinile noastre, poate ne prindem de cauza. Dupa mine, motorina injectata la un motor care se aude mai avansat este injectata mai repede sau/si in cantitate mai multa.