Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • claudiuflorin

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salut. revin si eu cu o noua chestiune. La agilutza mea am observat ca acea curea de transmisie (care face legatura alterenator, aer, etc)e cam uzata si as dori sa o inlocuiesc. Aceasta inlocuire stiu ca se face odata cu inlocuirea rolei intinzatoare sau cum se numeste ea ca nu prea ma pricep. Imi puteti spune si mie mai multe despre aceasta inlocuire. Se mai schimba ceva role, rotite etc? Secific ca masina are 77000 si distributia e buna, nu tacane asa cum am auzit pe la altii. Stiu ca l aschimbarea distributiei se face si aceasta operatiune cu cureaua de transmisie.

Si inca o intrebare. Pot inlocui flansele de amorizoare fara a schimb amortizoarele?
Va multumesc mult de tot.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Teoretic nu se schimba altceva decit daca huruie, rola sau pompa apa.
Se ridica masina pe cric si pe urma se lasa baia de ulei pe ceva (nu de tot)...astfel incit motorul sa nu fie suspendat doar in 2 suporti.
Varianta cea mai buna este de a suspenda motorul cu 2 capre reglabile, pentru asta ai in bloc prevazute 2 gauri baga un ochi sub masina si ai sa vezi. Caprele trebuie sa aiba surub asfel incit prin desfiletare sa intre in cele 2 gauri.
Dupa asta se scoate carcasa filtru aer, debitmetru si furtunul spre throttle body.
Se demonteaza suportul motor.
Se depreseaza intinzatorul si se blocheaza su o surubelnita mica.
Se invirt la mina rola si pompa sa vezi care si daca huruie, asta de preferat inainte, ca sa ai timp sa le comanzi.
Ca scule capuri torx, prelungitoare si cheie cu clicket.

PS. Nu au legatura, poti schimba. Ca sa nu fii nevoit sa faci unghiurile din nou se zgiriie pozitia la suruburi, piulite.
  • claudiuflorin

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Ok, merci mult pt sfat. Am rezolvat schimbarea curelei cu niste baieti mecanici, superi. Intr-adevar a fost ceva chin cu arcul ala. Dane vreau sa te mai intreb ceva. Si inainte si dupa schimbarea curelei cateodata in mers si bagata si scoasa din viteza "in mers" se aude un scartait. Nu tot timpul dar se aude din cand in cand dar persista. parca ar fi un scartait de rotite de ceva ce se invarte. Poti sa ma sfatuiesti cu ceva?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
parca ar fi un scartait de rotite de ceva ce se invarte.

Rola intinzator curea, pompa apa, alternator, AC daca ai. In rest numai cutia mai poate face sunete...
  • claudiuflorin

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Ok am sa incerc sa rezolv problema printr-o ungere cred. Dar cum as putea realiza si ce sa folosesc la ungere? Multumesc mult inca o data.
  • claudiuflorin

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2006

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat totul pana la urma. Erau placutele de frana. Tocite rau. Schimbate si disparut scartaitul. Dar am alte probleme acum. Am probleme cu un prezon. Daca e cineva din bucuresti si stie de unde as putea cumpara prezoane pt opel agila il rog mult sa-mi zica si mie .Merci.
  • racz gabriel

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2007

  • Mesaj Privat
du-te la magazin daewoo si ia de matiz, sunt acelasi lucru, mult mai rezistente si mai ieftine.Daca erau si acestea bune nu mai era opel ci mercedes
  • gugymax

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Dupa cati km. se schimba cureaua de transmisie la un opel corsa ? Poate cineva sa ma ajute. Multumesc.
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ar trebui sa completezi si motorizarea sa avem o imagine mai ampla despre motorul tau Smile
  • gugymax

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2008

  • Mesaj Privat
este un motor de 998cc, cutie tiptronic, din 2004, cu euro 4, 69652 km.
  • gugymax

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Si inca ceva, se aude un fluierat dupa ce pornesc motorul, parca ar fi de la fulie(curea alternator ,cam asa ceve, nu stiu exact , imi dau si eu cu parerea). Dupa ce accelerez, dispare fluieratul. Multumesc pentru orice informatie.
  • ionutzmi

  • Mesaje scrise: 469
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Omega 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
posibil rulmentul la alternator gripat ,
dar cred ca intre timp ai rezolvato din 2008 pana acu... Smile
  • c.c.

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Vin si eu cu o intrebare.
La Corsa C schimbarea curelei implica automat
si schimbarea rolei intinzatoare( e mult mai scumpa decat cureaua).
Multumesc!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu, foloseste CAUTARE
  • adriancean

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Buna seara.Am avut o intamplare nefericita cu rola de la intanzatorul curelei de accesorii...s-a spart si ca urmare mi-a distrus si cureaua....Am comandat cureaua si rola si maine vreau sa le pun la loc...dar am observat ca a doua spira din arc are o taietura (cam trei sferturi din grosimea ei).Nu cred ca o sa gasesc doar arcul separat asa ca va intreb daca sa o las asa sau sau rup acea spira si jumatate ,de unde e taietura pana la la capatul arcului.Inca o intrebare mai am,la capatul lamelei pe care intra arcul este o gaura,acea gaura se foloseste pentru comprimarea arcului sau in capatul ei trebuie sa stea tot timpul acel stift metalic cum am vazut in pozele de pe net.Multumesc mult.
  • Turturica George

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Raspund eu dupa o luna,cred ca ai rezolvat problema pana acum.Totusi,pentru cine va pati scenariul asta,parerea mea este sa schimbe intinzatorul cu totul. Nu vad ce as mai putea face la arcul sau la rola asta:
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR