Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Cholesterol

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salut Colegi,
Am o mare problema cu masinuta mea cre nu ii dau de cap absolut deloc.

Descriere
Cand iau piciorul de pe acceleratie fara sa apas nici o alta pedala masina da un sut de frana de motor brusca(smuceste) apoi totul este in regula.
Nu se aude nici un zgomot cand face asta.
Si cel mai ciudat lucru este ca nu face intodeauna.
Azi merge perfect , apoi a doua zi merge in suturi.
Numai eu o conduc in acelasi still , turata schimba la 3000-3500 nu o iert absolut deloc.
Saptamana aceasta a mers 4 zile perfect apoi a inceput sa mearga in suturi iar.
Singura lucru schimbat ar fi motorina si anume a mers bine pana a ajuns aproape de rosu(20% pana la rosu).

Ce am facut pana acum
-schimbat kit de ambreiaj cu volanta dubla
-distributie+ ulei + filtre
-role _curea accesorii
-curatat eger+clapeta acceleratie
-schimbat tampon motor cutie viteze

Am pus 3 testere pe ea la interval de o saptamana in speranta ca apare o eroare , 0 errori toate testerele.
Bag cea mai scumpa motorina Rompetrol efix S 55 ( am incercat si Omv si Petrom , acelasi lucru)
Masina are softul original din fabrica nemapata sau alte chestii.

Deci motorul merge rotund , cand accelerez merge lin frumos trage bine , nu scoate fum nici in 4 mii ture.

Am fost la toate service-urile din Braila nimeni nu stie ce sa ii faca, inclusiv reprezentanta Opel.
Un service au zis ca aveam jugul motor slabit si l-au strans. A doua zi facea la fel.

Tin mult la masina asta isi face treaba si as fii tare recunoscator daca cineva ar putea sa ma ajute in solutionarea acestei probleme.
Raman dator vandut si dau si o lada de bere.
Mentionez pentru admini ca sunt constient ca acest post posibil sa mai existe insa acele rezolvari nu se aplica si la mine.

Va multumesc pentru ajutor anticipat.
Skip ads

  • Cholesterol

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Mentionez ca am curatat si clapeta de acceleratie.
  • ghotycul

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Mie in treapta 2 mergea in suturi si a fost un injector bolnav.
  • Cholesterol

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Și cum se comporta mașinã ta?
Doar când luai piciorul de pe accelerație?
A mea nu are probleme în accelerare ci doar în deccelerare. Nu o face lin și da un șut.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Curata EGR si teava lui care duce la admisie.
  • Cholesterol

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentru rãspuns dancu.
Am curãțat egr-ul inclusiv acea țeavã. Erau varzã.
Însã mașinã face la fel
  • Cholesterol

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Este posibil sã am probleme cu returul motorinei?
Și dacã da ce este de verificat?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Curata boost presure sensor
  • Cholesterol

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Am curãțat astãzi și sorbul motorinã+filtru nou de motorinã. Am schimbat și motorinã.
Același defect.
O sã încerc sã curat și acel senzor.
Îmi poți da mai multe detalii te rog dancu?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Senzorul este 'infipt' in admisie, prins cu o tabla si un surub.
Masoara presiunea in admisie, adica cat baga turbina.
Alt defect destul de rar dar apare este de la sw pedala abreaj sau cel de frana, pana apare cod eroare mai dureaza.
Un mecanic bun isi poate da seama daca e din ambreaj...aici trebuie tot si centrata, nu ca stie mioriticul...
  • Cholesterol

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Astãzi am curãțat acel senzor.
Nu era murdar însã l-am curãțat.
Mașinã face la fel.
Am fãcut un drum de 80 de km și la jumatea drumului a început iarãși sã meargã cum trebuie.
Ultima oarã a mers bine 4 zile apoi iarãși a început sã dea în nas.
Sper sã dureze mai mult de datã asta.
Îți mulțumesc pentru rãspuns dancu mã ajuți mult sã caut pânã gãsesc beleaua.
O sã verific și acel sw pedale chiar dacã nu știu ce înseamnã. Mã mai documentez ai te anunt.
Menționez ca am avut o eroare de senzor ambreiaj care a fost ștearsã și nu a mai apãrut. Știu ca acela e un switch amãrât care nu ar trebuii sã influențeze cu ceva. E posibil sã fie de la acel senzor?
  • eddy123

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2014

  • Mesaj Privat
si la mn se manifesta la fel daca rezolvi sa ma anunti si pe mn
  • Cholesterol

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Deci mã omoarã mașinã asta. Merge excelent în afarã de acest mic defect. Azi am descoperit ca nu am cod radio la cd. Și din pãcate nu îmi mai merge range ul. Îmi aratã la jumãtate de rezervor 0 km. Poate fi asta cauza suturilor? O problemã de soft?
  • Cholesterol

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Astãzi am verificat si ecu.
Mi-ai zis sã plec cas nebun ecu nu are nimic.
  • Cholesterol

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Am ajuns la concluzia ca este posibil ca pedalã de accelerație sã fie problemã. Și anume acel senzor de poziție. Se poate regla pedalã de accelerație? Sau acel senzor se poate curãța? Mã întreb dacã acel senzor se mișca și scãpa la un anumit punct face deccelerare mai bruscã. Dacã apãs pedalã o secundã are un șut de parcã mașinã vrea sã zboare ai apoi accelereazã lin. Și același lucru la același nivel de apãsare pe deccelerare.
Mã poate ajuta cineva cu info în privința reglãri pedalei sau acelui senzor?
  • Cholesterol

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Testat azi cu OP COM.
A revenit eroare de senzor ambreiaj.Era singura eroare
Dupa ce am sters eroare a mers 2 min excelent apoi iar suturi.
Oare care e functia acelui switch in afara de dezactivare tempomat?
Influneteaza motorul cu ceva mai specific Ecu?
Daca masina crede ca ambreiajul este calcat posibil sa imi dea aceste suturi?
Avand in vedere ca daca iau piciorul de pe acceleratie si apas ambreiajul rapid masina nu mai da sutul nici macar in volanta. Nu se simnte absolut deloc.
Intrebarea de 100 mil ar fi functia acelui switch si daca comanda turatia motorului in vreun fel?
  • Cholesterol

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Ma poate ajuta cineva cu un tutorial pentru schimbarea switch-ului ambreiaj?
O pot face singur?.
Si daca da este nevoie sa mai sterg iarasi eroarea? Sau nu va mai conta o eraore stocata?
Ma intereseaza cum se demonteaza partea de sub volan pana la pedale a bordului pentru a ajunge la pedale.
  • Cholesterol

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema.
Sper sa nu reapara.
Am sunat la toate reprezentantele Opel din Romania si explicatia a fost simpla :Switch-ul de ambreiaj deconecteaza doar CC(Tempomatul)
Avand minute internationale si cunoscand engleza si germana bine am zis sa fac o nebunie si sa caut o reprezentanta din Europa.
Am sunat, explicatia: Switch ambreiaj deconecteaza CC(Tempomat) SI REGLEAZA CUPLU MOTOR PRIN TURATIILE MOTORULUI DEPINZAND DACA PEDALA DE AMBREIAJ ESTE CALCATA SAU NU.
Acel switch trimite un semnal in ecu si Ecu daca pedala de ambreiaj nu este apasata ridica turatiile motorului pentru a mentine viteza in deccelerare (si pentru a ajuta la frana de motor mai eficienta si mai rapida ) sau reduce rapid turatiile motor pentru a economisii combustibil daca pedala este apasata.
Mi-au zis ca Ecu anunta defect foarte greu pe switch deoarece acesta de obicei functioneaza dar nu in parametrii asa ca il anunta defect dupa 20 de cicluri in care el nu functioneaza in parametri programati in ecu.
Acel Switch se defecteaza in interior si anume lamelele care ating si nu pistonasul in sine asa ca nu va lasati fraieri de faptul ca pistonasul se misca bine(80% din cazurile reprezentantei la care am sunat).


Asa ca am schimbat switch-ul.
Switch original GM: 74 lei
Manopera: 30 lei
Vreau sa multumesc lui Dancu pentru ajutorul acordat.
Am zis sa postez rezolvarea poate cineva cu aceiasi problema ca mine va gasi o rezolvare rapida si nu va schimba jumatate de motor ca mine.
PS:am ajuns sa cred ca toti mecanici nostri inclusiv reprezentantele lucreaza pe bajbaiala si nu au cea mai mica idee cu ce se mananca masina asta. Nu va lasati descurajati daca va zice ca asa merge ea sau ca acea piesa nu e defecta.
Succes colegi si drumuri lungi fara belele
  • ciprianyustin

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salut! Am și eu o problema asemãnãtoare, vectra b 2,2 dti an 2001, mai exact la mine merge în șuturi și da sã se opreascã motorul și când accelerez aproape cã nu se tureaza de loc și scoate mult fum alb care miroase a motorinã. Un fum care l-am vãzut când am deschis capota pe toatã partea aia de la filtru aer spre turbo, se observa bine e afumat tot în zona aia. Înainte de asta mi se oprise motorul în mers și nu a mai pornit, am dus-o la tester și mi-a dat douã coduri, P1590 válvula vacío si P 1635 ceva ceva de bujii. Mecanicul respectiv a pus ceva ca o pompita pe una din conductele care plecã de la filtru de motorinã, acum pornește normal, învârte normal la relanti dar când vreau sã plec de pe loc merge în șuturi și scoate mult fum alb, practic nu prea reușesc sã merg. Infine mecanicul a spus cã e pompa de injecție și turbo dar eu nu prea am încredere în el, nu ma convins și pãrea și nepriceput. Dacã poate careva sã mã ajute înainte sã iau o decizie dupã care sã nu regret ar fi perfect pt cã dacã aș ști cã e pompa și turbo aș duce o direct la dezmembrãri
  • Cholesterol

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Pãrerea mea este ca nu e turbo. Turbo dacã pica crede-ma ca știi 100%. Și turbo nu scoate fum alb, în cel mai rãu caz scoate albastru pentru ca mãnâncã uleiul. O sã vorbesc cu mecanicul meu sã îl întreb de problemã ta poate știe ceva. O sã revin cu un raspuns.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR