klaus74
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2014
- Mesaj Privat
Confirm si eu ca nejustificata critica privind filtrul de habitaclu. Vin de pe Focus 2, l-am schimbat o singura data cu mana mea, dupa aia mi-am jurat ca nu mai fac asa ceva. Demontat pedala de acceleratie, contorsionism, tot tacamul. Culmea e ca mecanicul meu se misca foarte repede. Si oricum, chestii care tin de revizie am decis sa nu le mai fac singur, trebuie sa traiasca si service-urile. Mai ales ca la benzina 1.6 manopera e mai mult decat decenta.
Si acum sa postam si on topic:
- cea mai mare porcarie in acceptiunea mea este sistemul de schimbare a becurilor. Am avut Megane2 in trecut si injuram Renault, am ajuns la concluzia ca acolo era parfurm. A trebuit sa le schimb pe ambele parti pana acum, nu stiu ce noroc am avut eu, dar parca erau sudate, m-am chinuit ca toti dracii sa scot becul vechi facand pe ginecologul. Sa nu mai spun ca primul a fost intr-un context in care a trebuit sa ma descurc e intuneric De departe principala critica pe care o am de adus
- pe locul 2 cotiera. Mi se pare atat de prost gandita incat e pur si simplu inutila. In afara de drumurile pe autostrada cand o mai cobor (asta daca nu uit ca o am ), in rest sta numai ridicata
- pe locul 3 buzunarele din usi. Mi se par extrem de mici, cu greu pun o sticla de jumatate, numai in partea din fata. Si oricum foarte dificil de preluat/pus la loc in mers
- chestie care tine mai mult de moft personal-> lipsa butonului direct de on/off la AC. Eu am obiceiul sa-l decuplez cu cateva minute inainte sa ajung la destinatie, intotdeauna trebuie sa intru prin menu. Din nou compar cu Focus 2, aici il aveam direct
- la capitolul maruntisuri, un torpedo mai generos n-ar fi stricat
Pe ansamblu insa destul de multumit, mai ales ca la mine a fost si o oportunitate din punct de vedere rulaj/intretinere/pret
Si acum sa postam si on topic:
- cea mai mare porcarie in acceptiunea mea este sistemul de schimbare a becurilor. Am avut Megane2 in trecut si injuram Renault, am ajuns la concluzia ca acolo era parfurm. A trebuit sa le schimb pe ambele parti pana acum, nu stiu ce noroc am avut eu, dar parca erau sudate, m-am chinuit ca toti dracii sa scot becul vechi facand pe ginecologul. Sa nu mai spun ca primul a fost intr-un context in care a trebuit sa ma descurc e intuneric De departe principala critica pe care o am de adus
- pe locul 2 cotiera. Mi se pare atat de prost gandita incat e pur si simplu inutila. In afara de drumurile pe autostrada cand o mai cobor (asta daca nu uit ca o am ), in rest sta numai ridicata
- pe locul 3 buzunarele din usi. Mi se par extrem de mici, cu greu pun o sticla de jumatate, numai in partea din fata. Si oricum foarte dificil de preluat/pus la loc in mers
- chestie care tine mai mult de moft personal-> lipsa butonului direct de on/off la AC. Eu am obiceiul sa-l decuplez cu cateva minute inainte sa ajung la destinatie, intotdeauna trebuie sa intru prin menu. Din nou compar cu Focus 2, aici il aveam direct
- la capitolul maruntisuri, un torpedo mai generos n-ar fi stricat
Pe ansamblu insa destul de multumit, mai ales ca la mine a fost si o oportunitate din punct de vedere rulaj/intretinere/pret
- deleted-11511
- **
- 115 mesaje
- din 07 Nov 2007
deleted-11511
- Mesaje scrise: 115
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2007
- Mesaj Privat
Hmmm, ciudat ca zici ca ești mulțimit de faruri. Ale mele nu sunt deloc mãtuire (modelul de far facelift) dar totuși nu vãd nimic cu ele noaptea. Ori or fi fost coborâte de prin vreun service prin olanda de unde a venit mașîna (mi s-a mai întâmplat la alfa 159 cu xenon stoc, de nu întelegeam de ce nu vad) ori trebuie sa imi schimb becurile cu vreun philips super bla bla...
Daca ma hotarasc sa trec iarna cu masina asta (adica daca se hotaraste sa nu i se mai strice nimic ca in 8 luni m-a uscat) o sa schimb becurile + reglaj.
Si ca sa zic ce imi place la nebunie la ea - faptul ca sta exceptional pe drum ptr clasa ei (am optiunea de sasiu sport stock) si faptul ca e destul de confortabila, de la scaune pana la ergonomia generala.
Daca ma hotarasc sa trec iarna cu masina asta (adica daca se hotaraste sa nu i se mai strice nimic ca in 8 luni m-a uscat) o sa schimb becurile + reglaj.
Si ca sa zic ce imi place la nebunie la ea - faptul ca sta exceptional pe drum ptr clasa ei (am optiunea de sasiu sport stock) si faptul ca e destul de confortabila, de la scaune pana la ergonomia generala.
- fullrespect
- **
- 441 mesaje
- din 14 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
fullrespect
- Mesaje scrise: 441
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
Farurile montate pe Astra H sunt excelente, mi se par peste medie. Presupun cã datoritã mãrimiii lor - sunt niºte faruri destul de mari.
Ca la orice altã maºinã din clasa ei, are puncte bune ºi puncte slabe.
Minusuri:
- Zgomotul motoarelor diesel - CDTi-urile sunt zgomotoase.
- Cotiera originalã - o glumã proastã. Eu am Armster 2 ºi deºi ºi aceasta este puþin înaltã, este mult mai bunã ºi mai solidã decât cea originalã.
- Buretele folosit la scaune - puþin prea tare, parcã. O idee mai moale, gen cum este la Octavia 2 ºi scaunele ar fi fost mai comode la drum lung.
- Lipsã indicator temperaturã lichid rãcire - o prostie, ar fi fost loc destul ºi pentru el.
- Iluminarea bordului - ºi aici mã refer la culoare, acel portocaliu este o alegere nefericitã dpmdv, un alb combinat cu roºu, sau chiar verde, ar fi arãtat de 10 ori mai bine.
- Zgomotele plasticelor din habitaclu - e mai mult un minus destinat acestei clase, nu neapãrat dedicat Astrei H. Fãcând o comparaþie cu multe alte maºini pe care le-am mai condus, aici Astra H stã bine, însã nu exceleazã. Mã deranjeazã cum trosneºte bordul la o groapã/denivelare mai accentuatã, dar acelaºi lucru l-am pãþit ºi la Octavia sau Golf. De reþinut cã Astra H are o suspensie destul de durã ºi pe hârtoapele noastre nu prea este în largul ei.
- Punte rigidã pe spate - no comment aici, aia e.
- Lipsa opþiunilor complexe pentru ºtergãtoare - cum este la Vectra C, de exemplu - setare vitezã/frecvenþã ºtergãtoare.
- CIM-urile ºi alternatoarele - dupã mine, cele mai mari probleme ºi singurele de anvergurã ale acestui model, exceptând cutia M32 (caz mai special). N-ai avut Astra H dacã n-ai avut probleme cu CIM-ul sau cu alternatorul sau dacã n-ai avut, sigur ai luat maºina SH ºi s-a ocupat de probleme cel dinaintea ta. Partea bunã este cã, odatã cu trecerea timpului ºi îmbãtrânirea modelului, preþurile pieselor ºi soluþiile de reparaþie au devenit din ce în ce mai prietenoase ºi nu mai reprezintã o problemã foarte serioasã, dpmdv.
- Chederele uºilor ºi zgomotul metalic al acestora la închidere - aº fi vrut ceva chedere mai serioase.
- Greutatea maºinii - mie îmi place feeling-ul de maºinã grea, dar câteodatã o simt cã greutatea o trage-n jos la manevrabilitate.
Plusuri:
- Fiabilitatea - da, Astra H este o maºinã fiabilã dacã: a) Nu eºti un ghinionist, fiare-s toate b) Nu ai luat þeapã, pe româneºte. Ajung o grãmadã de cazane rujate în þarã, la bani de nimic, ºi dupã plângi cã e prost Opelul. La motoarele pe benzinã ºtiu cã nu-s probleme serioase, iar la diesel dacã este întreþinut ca la carte ºi, atenþie, exploatat corect, nu o sã ai probleme.
- Design-ul - e o pãrere total subiectivã, dar mie ºi-n 2015 Astra H mi se pare o maºinã frumoasã ºi modernã. Unde mai pui cã acum este ºi foarte accesibilã.
- Materialele folosite - Astra H stã foarte bine la plastice, capitonajele acolo unde sunt sunt groase ºi de calitate. Din pãcate nu acelaºi lucru pot sã spun ºi despre Astra J, unde au tãiat masiv la calitatea ºi grosimea plasticelor ºi la capitonaje, care cel puþin în portbagaj au devenit foarte subtiri.
- Amortizor la capotã - da, e trist, dar trebuie sã-l trec la plusuri. Ruºine Opel pentru Vectra C facelift, Astra J, Astra K etc. ºi al lor bãþ de sprijin ala Logan.
- Farurile - repet, dacã-s reglate cum trebuie, bat foarte bine.
- Stabilitatea la viteze mari - nu este ieºitã din comun, dar stã bine pe asfaltul de calitate.
- Direcþia mai grea - plãcutã la drum lung, însã poate fi neplãcutã prin oraº.
- Frânele - sistemul de frânare este foarte bun ºi eficient.
- Siguranþa - Astra H este o maºinã destul de sigurã pentru pasageri, însã mai "agresivã" cu pietonii.
- Dotãri disponibile - dotãri bune pentru o compactã din clasa ei.
- Scaunele sport - frumoase ºi confortabile.
- Spaþiul pasagerilor din spate - ºi aici nu mã refer la spaþiul de la picioare, ci la spaþiul la cap. Am 1,92m ºi am avut în dese ocazii probleme cu spaþiul la cap pasager fiind pe bancheta din spate în alte maºini. În Astra H n-am avut nicio problemã, nu dau cu capul de plafon sau de stâlpul maºinii, stau chiar foarte bine.
- Flexibilitatea ºi customizabilitatea - la ce mã refer? La faptul cã pe Astra H poþi sã pui fãrã bãtai de cap supraomeneºti cam orice dotare doreºti. Încearcã acelaºi lucru pe Astra J, de exemplu.
În mare, cam astea ar fi. Sunt convins cã dacã iau la puricat mai mullt, mai gãsesc plusuri ºi minusuri, mai mult sau mai puþin importante.
Ca la orice altã maºinã din clasa ei, are puncte bune ºi puncte slabe.
Minusuri:
- Zgomotul motoarelor diesel - CDTi-urile sunt zgomotoase.
- Cotiera originalã - o glumã proastã. Eu am Armster 2 ºi deºi ºi aceasta este puþin înaltã, este mult mai bunã ºi mai solidã decât cea originalã.
- Buretele folosit la scaune - puþin prea tare, parcã. O idee mai moale, gen cum este la Octavia 2 ºi scaunele ar fi fost mai comode la drum lung.
- Lipsã indicator temperaturã lichid rãcire - o prostie, ar fi fost loc destul ºi pentru el.
- Iluminarea bordului - ºi aici mã refer la culoare, acel portocaliu este o alegere nefericitã dpmdv, un alb combinat cu roºu, sau chiar verde, ar fi arãtat de 10 ori mai bine.
- Zgomotele plasticelor din habitaclu - e mai mult un minus destinat acestei clase, nu neapãrat dedicat Astrei H. Fãcând o comparaþie cu multe alte maºini pe care le-am mai condus, aici Astra H stã bine, însã nu exceleazã. Mã deranjeazã cum trosneºte bordul la o groapã/denivelare mai accentuatã, dar acelaºi lucru l-am pãþit ºi la Octavia sau Golf. De reþinut cã Astra H are o suspensie destul de durã ºi pe hârtoapele noastre nu prea este în largul ei.
- Punte rigidã pe spate - no comment aici, aia e.
- Lipsa opþiunilor complexe pentru ºtergãtoare - cum este la Vectra C, de exemplu - setare vitezã/frecvenþã ºtergãtoare.
- CIM-urile ºi alternatoarele - dupã mine, cele mai mari probleme ºi singurele de anvergurã ale acestui model, exceptând cutia M32 (caz mai special). N-ai avut Astra H dacã n-ai avut probleme cu CIM-ul sau cu alternatorul sau dacã n-ai avut, sigur ai luat maºina SH ºi s-a ocupat de probleme cel dinaintea ta. Partea bunã este cã, odatã cu trecerea timpului ºi îmbãtrânirea modelului, preþurile pieselor ºi soluþiile de reparaþie au devenit din ce în ce mai prietenoase ºi nu mai reprezintã o problemã foarte serioasã, dpmdv.
- Chederele uºilor ºi zgomotul metalic al acestora la închidere - aº fi vrut ceva chedere mai serioase.
- Greutatea maºinii - mie îmi place feeling-ul de maºinã grea, dar câteodatã o simt cã greutatea o trage-n jos la manevrabilitate.
Plusuri:
- Fiabilitatea - da, Astra H este o maºinã fiabilã dacã: a) Nu eºti un ghinionist, fiare-s toate b) Nu ai luat þeapã, pe româneºte. Ajung o grãmadã de cazane rujate în þarã, la bani de nimic, ºi dupã plângi cã e prost Opelul. La motoarele pe benzinã ºtiu cã nu-s probleme serioase, iar la diesel dacã este întreþinut ca la carte ºi, atenþie, exploatat corect, nu o sã ai probleme.
- Design-ul - e o pãrere total subiectivã, dar mie ºi-n 2015 Astra H mi se pare o maºinã frumoasã ºi modernã. Unde mai pui cã acum este ºi foarte accesibilã.
- Materialele folosite - Astra H stã foarte bine la plastice, capitonajele acolo unde sunt sunt groase ºi de calitate. Din pãcate nu acelaºi lucru pot sã spun ºi despre Astra J, unde au tãiat masiv la calitatea ºi grosimea plasticelor ºi la capitonaje, care cel puþin în portbagaj au devenit foarte subtiri.
- Amortizor la capotã - da, e trist, dar trebuie sã-l trec la plusuri. Ruºine Opel pentru Vectra C facelift, Astra J, Astra K etc. ºi al lor bãþ de sprijin ala Logan.
- Farurile - repet, dacã-s reglate cum trebuie, bat foarte bine.
- Stabilitatea la viteze mari - nu este ieºitã din comun, dar stã bine pe asfaltul de calitate.
- Direcþia mai grea - plãcutã la drum lung, însã poate fi neplãcutã prin oraº.
- Frânele - sistemul de frânare este foarte bun ºi eficient.
- Siguranþa - Astra H este o maºinã destul de sigurã pentru pasageri, însã mai "agresivã" cu pietonii.
- Dotãri disponibile - dotãri bune pentru o compactã din clasa ei.
- Scaunele sport - frumoase ºi confortabile.
- Spaþiul pasagerilor din spate - ºi aici nu mã refer la spaþiul de la picioare, ci la spaþiul la cap. Am 1,92m ºi am avut în dese ocazii probleme cu spaþiul la cap pasager fiind pe bancheta din spate în alte maºini. În Astra H n-am avut nicio problemã, nu dau cu capul de plafon sau de stâlpul maºinii, stau chiar foarte bine.
- Flexibilitatea ºi customizabilitatea - la ce mã refer? La faptul cã pe Astra H poþi sã pui fãrã bãtai de cap supraomeneºti cam orice dotare doreºti. Încearcã acelaºi lucru pe Astra J, de exemplu.
În mare, cam astea ar fi. Sunt convins cã dacã iau la puricat mai mullt, mai gãsesc plusuri ºi minusuri, mai mult sau mai puþin importante.
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- fullrespect
- **
- 441 mesaje
- din 14 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
fullrespect
- Mesaje scrise: 441
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- mad2max
- ***
- 793 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
Intersant topic....
-Zgomotoasa la rularea pe asfalt nu tocmai neted....cam des intalnit in Ro din pacate
-Spatii de depozitare aproape inexistente
-Ceasul de temperatura a apei inexistent(bine ca exista meniul secret)
Plusuri:
-sistemul cd70navi pe partea de sunet e chiar ok,
-plasticele de pe bord si usi sunt destul de moi(de exemplu la un Passat din 2010, masina unui coleg sunt la fel, iar manerele de pe usi la acelasi Passat sunt dintr-un plastic foarte prost de trosneste numai cand il atingi.....pe de alta parte am si o octavia 2 la munca di 2011 care are plasticele clar mai placute la atingere si ca H-ul si ca Passat-ul)
-motorul 1.9 8v....mie unul mi se pare foarte echilibrat din toate punctele de vedere si destul de fiabil, cel putin in cei aproape 2 ani de cand am masina
-Zgomotoasa la rularea pe asfalt nu tocmai neted....cam des intalnit in Ro din pacate
-Spatii de depozitare aproape inexistente
-Ceasul de temperatura a apei inexistent(bine ca exista meniul secret)
Plusuri:
-sistemul cd70navi pe partea de sunet e chiar ok,
-plasticele de pe bord si usi sunt destul de moi(de exemplu la un Passat din 2010, masina unui coleg sunt la fel, iar manerele de pe usi la acelasi Passat sunt dintr-un plastic foarte prost de trosneste numai cand il atingi.....pe de alta parte am si o octavia 2 la munca di 2011 care are plasticele clar mai placute la atingere si ca H-ul si ca Passat-ul)
-motorul 1.9 8v....mie unul mi se pare foarte echilibrat din toate punctele de vedere si destul de fiabil, cel putin in cei aproape 2 ani de cand am masina
- fullrespect
- **
- 441 mesaje
- din 14 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
fullrespect
- Mesaje scrise: 441
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
Chestie subiectivã, mie Octavia 2 la plastice nu mi se pare cu absolut nimic peste Astra H. Trosneºte ca dracu' la Octavia mânerul uºilor din faþã ºi uºile sunt prea uºoare. Hai sã zicem cã grila centralã de plastic este mai bine prinsã decât la Astra H (pânã ºi plasticul e similar cu cel de la Astra), dar în rest mie mi se par la fel ca ºi calitate, chiar cu unele plusuri pentru H pe ici pe colo.
P.S. Comparaþia o fac cu o Octavia 2 din 2011, 110.000km.
P.S. Comparaþia o fac cu o Octavia 2 din 2011, 110.000km.
klaus74
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2014
- Mesaj Privat
- deleted-11511
- **
- 115 mesaje
- din 07 Nov 2007
deleted-11511
- Mesaje scrise: 115
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2007
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
Cand m-am decis ca trebuie sa-mi cumpar masina am stat fooooarte mult timp si am cantarit intre Octavia - Ford - Opel.
Bine eu sincer voiam masina noastra autohtona pentru ca eu car, adica chiar exploatez masina, insa n-am avut cum s-o scot la capat cu nevasta mea. Chiar i-am si zis ca pana si Nicu Ceausescu tot din cauza Elenei a ajuns unde a ajuns, asa si cu mine.
Un verisor de-al meu avea o octavia 2 breck, zicea ca se comporta ok, doar ca, consuma ulei! asadar mi-a sarit din schema, + ca ma dispera bordul, imi provoca greata! Asadar a ramas ford si opel.
Si-a cumparat un vecin, un focus 2 breck, frumos ce sa zic, insa mi s-a parut cam strans in interior , eu avand 1.98 cand m-am urcat in el chiar nu m-am simtit comod deloc asadar am ramas la Opel, Astra H, obligatoriu Break. Nu cunosteam pe nimeni care sa detina masina asta, insa in curtea spitalului unde lucrez am tot vazut un hatcback parcat.
Am inceput sa stau la panda si sa vad cand apare proprietarul ca sa vorbesc cu el sa ma lase sa ma urc in masina lui sa vad cum stau.
Tot vedeam masina cand era plecata, insa niciodata cand sosea, pana cand intr-o zi cand m-am dus sa platesc si eu taxele catre utilitati. Acolo era un nene fix cu un caravan, mi-am luat inima in dinti, rusinos fiind, si l-am intrebat despre masina si ce probleme au. Mi-a zis, eu am 1.7, ce probleme am avut cu ea de 5 ani decand o am, este ca tot imi pica alternatorul, inrest nu pot sa ma plang, i-am zis ca as vrea sa probez cum stau in ea fiind inalt nu as vrea sa ma trezesc ca stau ca in VW Golf, adica cu capul intr-o parte
Omul m-a lasat, am probat am vazut ca este ok! Am zis clar asta iau luand in calcul si gusturile sotiei (pana la urma am decis sa convietuim impreuna,asadar trebuie sa accept si gusturile ei).
Intr-un cuvant nu imi pare rau ca am luat-o desi am bagat ceva bani, distributie, consumabile+ resegmentare motor ,cca 700 euro pana acum.
Consider ca pentru o masina SH investitia este mica iar eu chiar consider ca o exploatez.
Am pus pe bare 25 placi de rigips si............ no problem.
Urmeaza sa-mi iau o masina si pentru........lux ca sa zic asa, nu o sa fie opel, insa o sa fie tot provenienta GM mai exact Chevrolet.
Ah ca sa zic ce nu-mi convine la ea? Sunetul prea puternic cand nu am pus centura, lipsa indicatorului de temperatura si incarcare baterie
(nu mi se pare normal tot timpul sa accesez meniul ascuns) si ca se aburesc geamurile prea usor.
Ah: mie nu imi scartaie nimic, nici bord nimic, chiar nu am probleme cu "greierasii"
Bine eu sincer voiam masina noastra autohtona pentru ca eu car, adica chiar exploatez masina, insa n-am avut cum s-o scot la capat cu nevasta mea. Chiar i-am si zis ca pana si Nicu Ceausescu tot din cauza Elenei a ajuns unde a ajuns, asa si cu mine.
Un verisor de-al meu avea o octavia 2 breck, zicea ca se comporta ok, doar ca, consuma ulei! asadar mi-a sarit din schema, + ca ma dispera bordul, imi provoca greata! Asadar a ramas ford si opel.
Si-a cumparat un vecin, un focus 2 breck, frumos ce sa zic, insa mi s-a parut cam strans in interior , eu avand 1.98 cand m-am urcat in el chiar nu m-am simtit comod deloc asadar am ramas la Opel, Astra H, obligatoriu Break. Nu cunosteam pe nimeni care sa detina masina asta, insa in curtea spitalului unde lucrez am tot vazut un hatcback parcat.
Am inceput sa stau la panda si sa vad cand apare proprietarul ca sa vorbesc cu el sa ma lase sa ma urc in masina lui sa vad cum stau.
Tot vedeam masina cand era plecata, insa niciodata cand sosea, pana cand intr-o zi cand m-am dus sa platesc si eu taxele catre utilitati. Acolo era un nene fix cu un caravan, mi-am luat inima in dinti, rusinos fiind, si l-am intrebat despre masina si ce probleme au. Mi-a zis, eu am 1.7, ce probleme am avut cu ea de 5 ani decand o am, este ca tot imi pica alternatorul, inrest nu pot sa ma plang, i-am zis ca as vrea sa probez cum stau in ea fiind inalt nu as vrea sa ma trezesc ca stau ca in VW Golf, adica cu capul intr-o parte
Omul m-a lasat, am probat am vazut ca este ok! Am zis clar asta iau luand in calcul si gusturile sotiei (pana la urma am decis sa convietuim impreuna,asadar trebuie sa accept si gusturile ei).
Intr-un cuvant nu imi pare rau ca am luat-o desi am bagat ceva bani, distributie, consumabile+ resegmentare motor ,cca 700 euro pana acum.
Consider ca pentru o masina SH investitia este mica iar eu chiar consider ca o exploatez.
Am pus pe bare 25 placi de rigips si............ no problem.
Urmeaza sa-mi iau o masina si pentru........lux ca sa zic asa, nu o sa fie opel, insa o sa fie tot provenienta GM mai exact Chevrolet.
Ah ca sa zic ce nu-mi convine la ea? Sunetul prea puternic cand nu am pus centura, lipsa indicatorului de temperatura si incarcare baterie
(nu mi se pare normal tot timpul sa accesez meniul ascuns) si ca se aburesc geamurile prea usor.
Ah: mie nu imi scartaie nimic, nici bord nimic, chiar nu am probleme cu "greierasii"
- Madalin1796
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Jan 2015
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Madalin1796
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2015
- Mesaj Privat
- fullrespect
- **
- 441 mesaje
- din 14 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
fullrespect
- Mesaje scrise: 441
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
poate se refera la clantele din exterior, care au un design mai nefericit. Tendinta e sa tragi de partea mobila, si acolo, daca miscarea e si pe axa verticala, merge greu.
Ca recomandare pentru manevrarea clantelor, degetul mare pozitionat pe partea fixa (acolo unde, la sofer, e gaura cheii). In felul acesta puteti "calibra" miscarea astfel incat sa se efectueze perpendicular pe portiera. Asa merge super usor.
Dar subscriu, designul clantelor nu e cel mai fericit. Mai bine mergeau pe filosofia celor de la Astra G/Corsa C.
Ca recomandare pentru manevrarea clantelor, degetul mare pozitionat pe partea fixa (acolo unde, la sofer, e gaura cheii). In felul acesta puteti "calibra" miscarea astfel incat sa se efectueze perpendicular pe portiera. Asa merge super usor.
Dar subscriu, designul clantelor nu e cel mai fericit. Mai bine mergeau pe filosofia celor de la Astra G/Corsa C.
- Pupak
- **
- 287 mesaje
- din 18 Oct 2008
- Astra 2006 Z17DTH
- Bihor
Pupak
- Mesaje scrise: 287
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2008
- Mesaj Privat
- AndrewBv
- ***
- 996 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2006 Z17DTH
- Brasov
AndrewBv
- Mesaje scrise: 996
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Madalin1796
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Jan 2015
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Madalin1796
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2015
- Mesaj Privat
- Pupak
- **
- 287 mesaje
- din 18 Oct 2008
- Astra 2006 Z17DTH
- Bihor
Pupak
- Mesaje scrise: 287
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2008
- Mesaj Privat