VallyVly
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2015
- Mesaj Privat
Salut. Am un prieten care are un Opel astra G caravan 1.7 CDTI din 2004. Nu stiu exact modelul motorului dar cred ca este Z17DTL... Masina porneste ok dar dupa ce ajunge la temperatura de 90 grade se opreste in mers si pana nu se raceste nu vrea sa mai porneasca.. la inceput se intampla foarte rar se oprea o data la cateva ore de mers..acum se opreste imediat ce ajunge la 90 de grade. Inca ceva ce mi se pare ciudat la masina se tureaza foarte rapid fata de cum e normal urca in 3000 rpm de parca ar fi 2000 rpm.
Am fost cu masina la reprezentanta la Opel ei au spus ca e valva mecanica si electrica de la pompa de injectie m-au bagat putin in ceata(daca ar fi acea valva nu ar trebui sa piarda motorina?) dar sunt obisnuit am mai patit asta la ei la reprezentanta au spus ca valva aia costa cu tot cu manopera 3500 lei de parca Opelul e BMW )). Nu am fost multumit de raspuns, m-am dus si la reprezentanta Dacia acolo o alta poveste au spus ca e senzorul de incarcare presiune exact asa le aparea pe calculator(nu stiu exact despre ce senzor e vrb ) care arata ca pot fi mai multe defecte posibile: trage aer fals pe undeva(ma gadesc ca daca trage are fals se opreste tot timpul nu doar la cald),probleme la turbo sau la ecu. Am observat ulterior ca pierde motorina pe la injectoare si este destul de multa. Ceva sfat cu motivul care cauzeaza aceasta opriere a motorului in mers? Prob cu injectoarele orcum trb rezolvata dar as vrea sa stiu daca asta poate cauza oprierea sau e posibil o alta cauza asta inainte sa ma apuc sa cumpar toate piesele posibil si sa ma trezesc ca tot asa face..
Un mecanic a spus ca ar fi de la EGR si ca trb curatat dar mai vreau si alte pareri.
Am fost cu masina la reprezentanta la Opel ei au spus ca e valva mecanica si electrica de la pompa de injectie m-au bagat putin in ceata(daca ar fi acea valva nu ar trebui sa piarda motorina?) dar sunt obisnuit am mai patit asta la ei la reprezentanta au spus ca valva aia costa cu tot cu manopera 3500 lei de parca Opelul e BMW )). Nu am fost multumit de raspuns, m-am dus si la reprezentanta Dacia acolo o alta poveste au spus ca e senzorul de incarcare presiune exact asa le aparea pe calculator(nu stiu exact despre ce senzor e vrb ) care arata ca pot fi mai multe defecte posibile: trage aer fals pe undeva(ma gadesc ca daca trage are fals se opreste tot timpul nu doar la cald),probleme la turbo sau la ecu. Am observat ulterior ca pierde motorina pe la injectoare si este destul de multa. Ceva sfat cu motivul care cauzeaza aceasta opriere a motorului in mers? Prob cu injectoarele orcum trb rezolvata dar as vrea sa stiu daca asta poate cauza oprierea sau e posibil o alta cauza asta inainte sa ma apuc sa cumpar toate piesele posibil si sa ma trezesc ca tot asa face..
Un mecanic a spus ca ar fi de la EGR si ca trb curatat dar mai vreau si alte pareri.
VallyVly
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2015
- Mesaj Privat
- URAGAN
- ****
- 2,811 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Vectra 2001 Y20DTH
- Iasi
URAGAN
- Mesaje scrise: 2,811
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
VallyVly
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2015
- Mesaj Privat
S-a rezolvat era de la senzorul de turatie ... dupa 1500 lei cheltuiti schimband piese aiurea de catre mecanici unul mai inteligent ca altul. Aiurea ca prietenul meu nu ma ascultat..asta am spus si eu ca este prob de la senzorul de turatie.. dar cand omul nu intelege il costa.Este bine ca nu a ajuns la 3500 de lei cum au spus experti de la radacini motors din BV macar atat am reusit sa il conving sa nu isi repare masina la ei..
- ionutdanica
- **
- 295 mesaje
- din 24 Aug 2014
- Astra 2006 Z19DTH
- Italia
ionutdanica
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
AAlexutz
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2018
- Mesaj Privat
Salut am un Opel astra g 2001.. 17dti și am o problema dacã ma poate ajuta cineva ca nu mai știu ce sa fac... Mia murit Motru în mers și nu a mai vrut sa porneascã am pus-o pe tester și mia dat ca mi calculatoru de la pompa de injecția dar nici asa nu mia pornit... Le-am schimbat pe amândouã dar în zadar a fost... Dar dupã ce mi sa oprit Motru dupã 20 de min porne dar îmi murea iarã și tot asa și mia ars toate becurile fata de pe partea stânga dupã ce mi sa oprit dacã va rog sa ma ajutați și pe mine.... Multumesc
AAlexutz
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2018
- Mesaj Privat
Salut am un Opel astra g 2001.. 17dti și am o problema dacã ma poate ajuta cineva ca nu mai știu ce sa fac... Mia murit Motru în mers și nu a mai vrut sa porneascã am pus-o pe tester și mia dat ca mi calculatoru de la pompa de injecția dar nici asa nu mia pornit... Le-am schimbat pe amândouã dar în zadar a fost... Dar dupã ce mi sa oprit Motru dupã 20 de min porne dar îmi murea iarã și tot asa și mia ars toate becurile fata de pe partea stânga dupã ce mi sa oprit dacã va rog sa ma ajutați și pe mine.... Multumesc