Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • VallyVly

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Am un prieten care are un Opel astra G caravan 1.7 CDTI din 2004. Nu stiu exact modelul motorului dar cred ca este Z17DTL... Masina porneste ok dar dupa ce ajunge la temperatura de 90 grade se opreste in mers si pana nu se raceste nu vrea sa mai porneasca.. la inceput se intampla foarte rar se oprea o data la cateva ore de mers..acum se opreste imediat ce ajunge la 90 de grade. Inca ceva ce mi se pare ciudat la masina se tureaza foarte rapid fata de cum e normal urca in 3000 rpm de parca ar fi 2000 rpm.
Am fost cu masina la reprezentanta la Opel ei au spus ca e valva mecanica si electrica de la pompa de injectie m-au bagat putin in ceata(daca ar fi acea valva nu ar trebui sa piarda motorina?) dar sunt obisnuit am mai patit asta la ei la reprezentanta au spus ca valva aia costa cu tot cu manopera 3500 lei de parca Opelul e BMW Smile)). Nu am fost multumit de raspuns, m-am dus si la reprezentanta Dacia acolo o alta poveste au spus ca e senzorul de incarcare presiune exact asa le aparea pe calculator(nu stiu exact despre ce senzor e vrb ) care arata ca pot fi mai multe defecte posibile: trage aer fals pe undeva(ma gadesc ca daca trage are fals se opreste tot timpul nu doar la cald),probleme la turbo sau la ecu. Am observat ulterior ca pierde motorina pe la injectoare si este destul de multa. Ceva sfat cu motivul care cauzeaza aceasta opriere a motorului in mers? Prob cu injectoarele orcum trb rezolvata dar as vrea sa stiu daca asta poate cauza oprierea sau e posibil o alta cauza asta inainte sa ma apuc sa cumpar toate piesele posibil si sa ma trezesc ca tot asa face..
Un mecanic a spus ca ar fi de la EGR si ca trb curatat dar mai vreau si alte pareri.
Skip ads

  • VallyVly

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Revin cu o rectificare am mai verificat o data si pe langa injectoare e foarte mult ulei nu motorina...
  • URAGAN

  • Mesaje scrise: 2,811
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
La reprezentanta Opel ti-au facut un test diagnoza?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
De regula se decalibreaza supapa mecanica din capatul rampei de injectoare si da motorina pe retur.
Uleiul e de la garniturile de injectoare.
Era bine daca stiai ce erori au gasit la diagnoza.
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
senzorul de turatii din spatele motorului..astea sunt simptomele unui senzor 99% mort.
  • VallyVly

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2015

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat era de la senzorul de turatie ... dupa 1500 lei cheltuiti schimband piese aiurea de catre mecanici unul mai inteligent ca altul. Aiurea ca prietenul meu nu ma ascultat..asta am spus si eu ca este prob de la senzorul de turatie.. dar cand omul nu intelege il costa.Este bine ca nu a ajuns la 3500 de lei cum au spus experti de la radacini motors din BV macar atat am reusit sa il conving sa nu isi repare masina la ei..
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salut nu e nevoie sa schimbati jumãtate de motor dupa urechile unora aici pe forum sunt foarte multi care au trecut prin acelasi probleme si va pot da rãspunsuri mult mai bune decat orice service autorizat.
Oricum bine ca a fost doar senzorul de turație.
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
sustin ce spune colegul de mai sus....in cazul nostru al opel-istilor,cand apare vreo problema la masina,prima data ar trebui cautat pe forum,apoi datul cu banul.
  • AAlexutz

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Salut am un Opel astra g 2001.. 17dti și am o problema dacã ma poate ajuta cineva ca nu mai știu ce sa fac... Mia murit Motru în mers și nu a mai vrut sa porneascã am pus-o pe tester și mia dat ca mi calculatoru de la pompa de injecția dar nici asa nu mia pornit... Le-am schimbat pe amândouã dar în zadar a fost... Dar dupã ce mi sa oprit Motru dupã 20 de min porne dar îmi murea iarã și tot asa și mia ars toate becurile fata de pe partea stânga dupã ce mi sa oprit dacã va rog sa ma ajutați și pe mine.... Multumesc
  • AAlexutz

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Salut am un Opel astra g 2001.. 17dti și am o problema dacã ma poate ajuta cineva ca nu mai știu ce sa fac... Mia murit Motru în mers și nu a mai vrut sa porneascã am pus-o pe tester și mia dat ca mi calculatoru de la pompa de injecția dar nici asa nu mia pornit... Le-am schimbat pe amândouã dar în zadar a fost... Dar dupã ce mi sa oprit Motru dupã 20 de min porne dar îmi murea iarã și tot asa și mia ars toate becurile fata de pe partea stânga dupã ce mi sa oprit dacã va rog sa ma ajutați și pe mine.... Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR