- jgyprime
- OP
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Sunt pe punctul de a face un upgrade la alternatorul masinii.
Masina in cauza e cea dinsemnatura.
Momentan are alternator de 100 A (cred, parca asa imi aduc aminte din decodare vin).
Alternatorul a fost reconditionat acum 2 ani si acum cam da semne de oboseala...
Cum trag putin de volan incarcarea scade sub 13.5...
Cum aprind farurile... 13.6
Cum dau drumul la ac sau ventilator, 13.5...
Deja ma cam enerveaza situatia asta si am zis ca e momentul sa dau un ban si sa stau in fata...
Am vazut pe net ca pentru motorizarea mea se gasesc alternatoare de 140 A, insa din ce am inteles de pe forum nu se potrivesc toate ci doar unele...
As dori sa lamurim treaba, care sunt diferentele intre alternatoarele pentru z19dt*, intre alternatoarele de diverse amperaje, de diverse prinderi, etc...
Multumesc.
Masina in cauza e cea dinsemnatura.
Momentan are alternator de 100 A (cred, parca asa imi aduc aminte din decodare vin).
Alternatorul a fost reconditionat acum 2 ani si acum cam da semne de oboseala...
Cum trag putin de volan incarcarea scade sub 13.5...
Cum aprind farurile... 13.6
Cum dau drumul la ac sau ventilator, 13.5...
Deja ma cam enerveaza situatia asta si am zis ca e momentul sa dau un ban si sa stau in fata...
Am vazut pe net ca pentru motorizarea mea se gasesc alternatoare de 140 A, insa din ce am inteles de pe forum nu se potrivesc toate ci doar unele...
As dori sa lamurim treaba, care sunt diferentele intre alternatoarele pentru z19dt*, intre alternatoarele de diverse amperaje, de diverse prinderi, etc...
Multumesc.
- jgyprime
- OP
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
chiar daca nu da nimeni nici un sfat...
am impresia ca alternatorul meu e putin cam dus cu vaca...
de vreo saptamana baga 14.2 indiferent de numarul de consumatori porniti (bine, nici nu am pus prea multi deodata, functionare normala: ac + faza scurta, faza scurta + dezaburire luneta, directia electrohidraulica)...
am impresia ca alternatorul meu e putin cam dus cu vaca...
de vreo saptamana baga 14.2 indiferent de numarul de consumatori porniti (bine, nici nu am pus prea multi deodata, functionare normala: ac + faza scurta, faza scurta + dezaburire luneta, directia electrohidraulica)...
sfinx
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z22yh
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2008
- Mesaj Privat
Nu-ti bate capul. La mine coboara si sub 13 cand dau de servo, cu faruri, ventilator la max, incalzire in scaune plus eh. Dar isi revine in cateva secunde. 100a e mult, 1kw nu se duce asa pe nimic.
Poti verifica puntea de diode/releul daca iti fluctueaza luminile in bord de la servo(ehps)
L.E. Vezi ca poate ai batt pe duca, acu s-a incarcat si de aia nu mai scade.
Poti verifica puntea de diode/releul daca iti fluctueaza luminile in bord de la servo(ehps)
L.E. Vezi ca poate ai batt pe duca, acu s-a incarcat si de aia nu mai scade.
- jgyprime
- OP
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
sfinx
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z22yh
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2008
- Mesaj Privat
- jgyprime
- OP
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- jgyprime
- OP
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat