Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • mihai_p4

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salut.Sunt nou pe acest forum si as avea nevoie de putin ajutor va rog.Locuiesc in Londra si mi-am cumparat un vauxhall insignia diesel din 2011.motor 2 litri 158 cai.masina este foarte ok insa porneste cam greu in ultimul timp.adica din cate ma mai pricep si eu un pic,aprindere are,nu dau mult la cheie,insa porneste si imediat se opreste.si o ia pe la a 3-a cheie sau a 4-a.m-am gandit ca nu e de la bujii,altfel nu pornea deloc.dadeam in continuu la cheie ma gandesc.aveti vreo parere?multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Skip ads

  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Bujiile le poti exclude din start daca nu sunt temperaturi sub 5 grade acolo unde te afli tu. Cel mai bine..te duci cu masina la o diagnoza.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Dezamorsare?.
Cãuta pe forum despre dezamorsare și compara cu ce se întâmplã la tine.
  • mihai_p4

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2015

  • Mesaj Privat
cldmarinescu a scris:Bujiile le poti exclude din start daca nu sunt temperaturi sub 5 grade acolo unde te afli tu. Cel mai bine..te duci cu masina la o diagnoza.


cred ca asa o sa fac.ma gandeam ca poate e o problema comuna si se cam stie despre ce e vorba.multumesc oricum
  • dieselpower

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Senzorul de pe rampa comuna de injectoare trebuie verificat la diagnoza si ar fii bn sa iei si o presiune de ulei preventiv, 14,5 psi la relanti si 58 psi la @4000 ture,cu motorul la temperatura de lucru.
  • mihai_p4

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc de sfat.maine pun testerul
  • dieselpower

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Presiunea de ulei nu are legatura cu pornirea,asta e alta buba,ca sa previi alte costuri enorme ti-am zis sa verifici presiunea.
  • mihai_p4

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Ok.merci mult
  • dieselpower

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Cu placere !
  • Sebastian_GR

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Zafira 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Problema ta duce spre pierdere coloana motorina. Daca porneste greu dupa o perioada de mai mult de 3 ore de cand sta nepornita. Asta daca NU se aprinde nici o altfel de indicator in bord. Daca era ceva de pe la anumiti senzori aveai cu siguranta avertizare, dar problema ta duce spre ceva mecanic!
Poti sa faci un experiment: las-o parcata undeva cu rotile din spate pe o bordura! Sa fie ridicata de spate! Si vezi daca tot asa se manifesta!


RESPECT!
  • mihai_p4

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc de sfat insa nici nu trebuie sa o las cateva ore.....imediat ce o opresc ai incerc sa o repornesc,se intampla la fel.nu porneste din prima.cateodata o ia imediat.la prima cheie.sa vedem ce spune diagnoza...
  • dieselpower

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Sebastian-GR,ce ai spui tu este valabil pentru genaratiile mai vechi,la Y20 sau y22 se verifica mai bine asa,la common rail nu este aceeasi treaba,daca senzorul vede mai greu presiunea ceruta nu trebuie sa aprinda becul imediat,sau deloc,o testare este mai sigura.
  • mihai_p4

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Azi am pus testerul.a iesit senzorul de presiune combustibil.cel putin asta e traducerea din engleza.(fuel rail presure sensor).sa speram k asta e pt ca e cam scump.£140.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR