manolake
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vivaro 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2012
- Mesaj Privat
Buna ziua la toata lumea.
Am o problema am o masina vivaro motor f9q 760 cdti rampa comuna ,care a stat vreo 3 luni fara sa fie pornita. Cand am dat cheie a pornit pt cateva secunde dar sa oprit si nu mai vrea sa porneasca. Am verificat si nu vine motorina in pompa de inalta presiune.
Sa schimbat filtru de motorina si saverificat supapa de sens inainte de filtru si sunt ok. Daca dau la automat si cineva da la pompita de cauciuc cea de amorsare masina porneste cat timp se da la pompita dupa care se opreste.
Nu sunt coduri de eroare stocate.
Mecanicii mi-au spus ca 99.99% este pompa de injectie si ca trebuie data jos si dusa la reconditionat.
Au mecanicii dreptate sau intru la costuri din nestinta de cauza pt ca ma usuca de bani...
Multumesc in avans pt raspunsurile primite.
Am o problema am o masina vivaro motor f9q 760 cdti rampa comuna ,care a stat vreo 3 luni fara sa fie pornita. Cand am dat cheie a pornit pt cateva secunde dar sa oprit si nu mai vrea sa porneasca. Am verificat si nu vine motorina in pompa de inalta presiune.
Sa schimbat filtru de motorina si saverificat supapa de sens inainte de filtru si sunt ok. Daca dau la automat si cineva da la pompita de cauciuc cea de amorsare masina porneste cat timp se da la pompita dupa care se opreste.
Nu sunt coduri de eroare stocate.
Mecanicii mi-au spus ca 99.99% este pompa de injectie si ca trebuie data jos si dusa la reconditionat.
Au mecanicii dreptate sau intru la costuri din nestinta de cauza pt ca ma usuca de bani...
Multumesc in avans pt raspunsurile primite.
Michangel- Suspendat
- 120 mesaje
- din 13 Mai 2011
- Buzau
Michangel- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2011
- Mesaj Privat
Pentru problema ta era mai simplu sa postezi pe un forum Renault, ce conduci tu n-are nicio treaba cu Opel
Glumeam, evident. Ai verificat regulatorul de presiune de pe pompa ? Mai insista s-o pornesti, da-i cu spray, etc, motorizarile Renault se amorseaza al naibii de greu daca nu sunt pornite mult timp si apuca sa traga vreun pic de aer.
Glumeam, evident. Ai verificat regulatorul de presiune de pe pompa ? Mai insista s-o pornesti, da-i cu spray, etc, motorizarile Renault se amorseaza al naibii de greu daca nu sunt pornite mult timp si apuca sa traga vreun pic de aer.
manolake
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vivaro 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2012
- Mesaj Privat
Sa verificat regulatorul. Cand am mai schimbat filtrul de motorina am dat la pompita si a pornit din prima cheie scurta deci nu are treaba cu amorsatul in cazul asta nu vrea sa circule motorina pe conducte. Cand cineva da manual la pompita de amorsare cea de cauciuc dintre rezervor si filtru de ce porneste masina si daca nu mai da se opreste?
Michangel- Suspendat
- 120 mesaje
- din 13 Mai 2011
- Buzau
Michangel- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2011
- Mesaj Privat
manolake
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vivaro 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2012
- Mesaj Privat
Din ce am vb cu mecanicul a spus ca in rezervor nu are nimic cel putin el nu a auzit sa aibe modelul asta ceva in rezervor. Din cauza asta are pompita de cauciuc de amorsare. Masina e intr-un service din sv sotia a duso acolo iar eu din pacate doar maine seara ajung pe acolo. Cu mecanicii vb doar la tel, din cauza asta cer pareri pe forum ca sunt putin limitat.
Michangel- Suspendat
- 120 mesaje
- din 13 Mai 2011
- Buzau
Michangel- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2011
- Mesaj Privat
Eu mi-am cam bagat in tinerete nasul prin Renault-uri si treaba statea cam asa, cel putin pe Laguna 2. Cele care nu aveau in rezervor nimic decat sorbul, nu aveau para de cauciuc, insa aveau deasupra lonjeronului dreapta o pompa electrica care tragea motorina, montata inainte de filtru. Celelalte modele care aveau para de cauciuc pentru amorsare aveau in rezervor o pompa de lift, de joasa presiune care doar impingea motorina pana in fata.
Daca nu te edifici iti fac eu o poza maine sa vezi la ce ma refer, am dezmembrat acum cativa ani cateva lagune si sigur mi-au ramas pompe prin garaj. Dar daca tot ai masina la mecanic, nu cred ca-i cad oole daca desface putin sa vada ce-i in rezervor, doar e in interesul lui sa te rezolve repede si sa-ti ia banul. Eu nu pot spune cu precizie ce are sau ce nu are Vivaro, insa spun ce am vazut la masini similare cu el, asta poate te ajuta in vreun fel.
Daca nu te edifici iti fac eu o poza maine sa vezi la ce ma refer, am dezmembrat acum cativa ani cateva lagune si sigur mi-au ramas pompe prin garaj. Dar daca tot ai masina la mecanic, nu cred ca-i cad oole daca desface putin sa vada ce-i in rezervor, doar e in interesul lui sa te rezolve repede si sa-ti ia banul. Eu nu pot spune cu precizie ce are sau ce nu are Vivaro, insa spun ce am vazut la masini similare cu el, asta poate te ajuta in vreun fel.
manolake
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vivaro 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2012
- Mesaj Privat
Da am gasit si eu in manualul de reparatii circuitul si se pare ca are o pompa de joasa presiune in rezervor
CITAT
DIESEL EQUIPMENT
Special notes
13
13-4
F9Q ENGINE
Special notes
The
Common Rail
high-pressure injection system is designed to de
liver a certain quantity of diesel fuel to the
engine at a precisely determined moment.
DESCRIPTION
The system consists of:
– a low-pressure pump (1) (located in the fuel tank),
– a fuel filter (2),
– a priming valve (3),
– a high-pressure regulator (4) mounted on the pump (it is forbidden to separate the regulator from the pump. If there
is a fault in one component, both must be replaced),
– a high-pressure pump (5),
– an injection rail (6) fitted with a diesel fuel pressure sensor and a pressure limiter (7),
– four solenoid injectors,
– various sensors,
– an injection computer.
CITAT
DIESEL EQUIPMENT
Special notes
13
13-4
F9Q ENGINE
Special notes
The
Common Rail
high-pressure injection system is designed to de
liver a certain quantity of diesel fuel to the
engine at a precisely determined moment.
DESCRIPTION
The system consists of:
– a low-pressure pump (1) (located in the fuel tank),
– a fuel filter (2),
– a priming valve (3),
– a high-pressure regulator (4) mounted on the pump (it is forbidden to separate the regulator from the pump. If there
is a fault in one component, both must be replaced),
– a high-pressure pump (5),
– an injection rail (6) fitted with a diesel fuel pressure sensor and a pressure limiter (7),
– four solenoid injectors,
– various sensors,
– an injection computer.
manolake
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vivaro 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2012
- Mesaj Privat
manolake
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vivaro 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2012
- Mesaj Privat