Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Meriva
  3. Meriva A
  • alin1988

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Buna tuturor...ma confrunt cu o problema...zilele trecute m-am bagat sa curat egr si teava aceea ce duce in admisie...le-am pus inapoi si nu mai porneste...am verificat mufe,cabluri,furtune...totul e pus ca inainte dar nu vrea sa porneasca...si cand dau la cheie suna parca ar fi ragusit...mi-a pornit de vreo 2-3 ori dar pentru 1,2 secunde si a murit motorul si a scos ceva fum negru pe esapament...si mentionez ca aud un tiuit continuu la clapeta de acceleratie cand pun contactul si cu metoda cu pedalele imi da eroarea P1500...ce credeti ca ar putea avea?...multumesc...
Skip ads

  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,710
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
P1500 e eroare de clapeta de acceleratie dar nu din cauza aia nu iti porneste !

CristianTM.
  • alin1988

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
banuiesc si eu...dar atunci din ce cauza?...inainte pornea normal...care ar putea fi cauza?
  • alin1988

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat...era un surub prea destrans si nu etansa cum trebuie...deci atentie la micile detaliile...
  • lampard086

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Meriva 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2015

  • Mesaj Privat
am o meriva 2005, z17 dth, s-a oprit motorul in mers si nu mai porneste sub nicio forma, chiar si in viteza am incercat, ma poate ajuta cineva ? Multumesc !
  • cosminpinciu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Meriva 2004 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Ar putea fii supapa retinere relanti, se afla pe pompa de injectie, mie nu imi mai statea relanti si in ultima faza murea motorul in timpul mersului. Plate te ajuta ce am scris aici. Am schimbato si nu am mai avut probleme,costa 650 lei.
  • alin1988

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
De atunci nu am mai avut probleme...si sta la relanti normal.
  • seby meriva

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Meriva 2004 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salut,ma intereseaza si pe mine cum ai desfacut egr-ul...ce operatiuni trebuiesc facute.Am incercat si eu dar in afara de clapeta de acceleratie nu am mai putut demonta nimic din cauza tubulaturii .
  • alin1988

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut...intr-adevar m-am chinuit ceva sa desfac toate suruburile de la teava aia ce da in egr,e mai complicat datorita spatiului ingust...o sa ai nevoie de cheie cu clichet...cel putin mie mi-a usurat munca...oricum pe frigul asta nu e recomandat...eu am facut asta vara si dupa ce am dat teava si egr jos am curatat,era ceva mizerie si la egr erau infundate vreo 2 gaurele pe acolo...nu mi s-a mai aprins nici un martor...ce sa zic...spor la lucru!
  • seby meriva

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Meriva 2004 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Eu nu am reusit sa imi dau seama cum sa dau jos teava de plastic care pleaca de la debitmetru,nu imi dau seama in ce e prinsa si cum trebuie scoasa,daca m-ai putea ajuta cu niste indrumari...
  • alin1988

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Aia din cate imi amintesc e prinsa in colierele acelea de aluminiu...trebuie desfacute din suruburi din partea debitmetrului si din partea cealalata...si iasa...
  • Edyon85

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Salut,am si eu o problema ”batranica” mea un opel Astra H cu motor Z19DTH din 2006 care dupa un drum mai lung pe autostrada cam de 500 km,am parcat,iar dupa o saptamana porneste usor dar nu mai tine la relanti se opreste dupa cateva secunde,daca nu ii dau sprituri din acceleratie.Mentionez ca mi a mai facut asa cand se slabisera suruburile ce tin valva EGR,le am strans si nu mi s a mai oprit motorul in mers.Atunci imi pornea si greu motorul cu ele desfacute.Inainte de acest drum am schimbat,ulei cu filtru de ulei,filtru de aer si curatat valva EGR,incarcat bateria si a mers ok.Se mai intampla rar sa se opreasca mororul dupa ce trecea de 90 de grade si o lasam brusc din sarcina dar facea foarte rar,nu are lipsa de putere numai ca pe la 130 km/h pe la 2300 rpm in treapta a 5 a avea momente cand zmucea usor apoi isi revenea dupa ce scadeam sau cresteam turatia dar nu mi oprea motorul,insa.Relantiul NU oscileaza,sta poza doar ca moare dupa un anumit interval,am incalzit si motorul si tot nu am scapat de problema.Tija zwirl la fel ca majoritatea o am cazuta dar nu mi a afectat in vreun fel comportamentul motorului sau puterea.Erori mi a dat P0400,P0638,P1901,P1125,P1126,P2279 dar asta pana sa strang suruburile de sub EGR.Apoi a mers rotund nu am avut probleme in ciuda erorilor.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Meriva
  3. Meriva A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR