Hitek
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2015
- Mesaj Privat
- Phantom
- **
- 198 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 2005 Z14XEP
- Galati
Phantom
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
In functie de diferiti parametri: oboseala,oarecare lipsa de vizibilitate fiecare sofer are parte de cel putin o depasire la limita...in situatia respectiva cai putere care te ajuta sa efectuezi depasirea in siguranta fac parte din siguranta activa a respectivului autoturism.
Per total caii putere, iti ofera intr-o anumita masura siguranta si comfort nefiind necesar "sa te lupti " cu masina pe un drum de munte cu 4 persoane si bagaje ...
Per total caii putere, iti ofera intr-o anumita masura siguranta si comfort nefiind necesar "sa te lupti " cu masina pe un drum de munte cu 4 persoane si bagaje ...
- PunctAlbastru
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jul 2013
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
PunctAlbastru
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2013
- Mesaj Privat
dupa cum vad eu lucrurile, cele doua masini suporta comparatie doar prin faptul ca ambele sunt sh-uri.
Megane-ul e net superior, fiind si de generatie mai noua.
PLUS-ul cel mai mare al Megane-ului = siguranta.
MINUS-ul cel mai mare al Meganului ar fi interioarele (fetele de usi) de culoare deschisa (gri sau bej), care mai ales la modelele turcesti (adica sedan) se cojesc si ramane plasticul negru de dedesubt. Daca fetele de usi sunt negre by default, ai scapat si de problema asta.
Modelele mai vechi mai au niste bube, de exemplu racordul flexibil de la airbag sofer si comenzi volan.
1.6 16v 115hp e un K4M cum ai si pe Logan 16v sau pe Prafster, dar cu distributie variabila. Peste propulsorul Opel echivalent la orice capitol. Piese pt Megane gasesti si mai asa si mai asa, in functie de cati bani esti dispus sa dai. Ca si la Opel dealtfel.
Astra e arhicunoscuta pe forum.
Concluzie, ia-o pe aia care e mai putin cazan...
Megane-ul e net superior, fiind si de generatie mai noua.
PLUS-ul cel mai mare al Megane-ului = siguranta.
MINUS-ul cel mai mare al Meganului ar fi interioarele (fetele de usi) de culoare deschisa (gri sau bej), care mai ales la modelele turcesti (adica sedan) se cojesc si ramane plasticul negru de dedesubt. Daca fetele de usi sunt negre by default, ai scapat si de problema asta.
Modelele mai vechi mai au niste bube, de exemplu racordul flexibil de la airbag sofer si comenzi volan.
1.6 16v 115hp e un K4M cum ai si pe Logan 16v sau pe Prafster, dar cu distributie variabila. Peste propulsorul Opel echivalent la orice capitol. Piese pt Megane gasesti si mai asa si mai asa, in functie de cati bani esti dispus sa dai. Ca si la Opel dealtfel.
Astra e arhicunoscuta pe forum.
Concluzie, ia-o pe aia care e mai putin cazan...
Hitek
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2015
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Megane-ul 2 e mai ok la siguranta (5 stele) ,spatiu interior mai generos, in rest la calitatea materialelor este sub astra G,probleme sunt la ambele masini,insa costurile sunt diferite,la megane 2 clar o sa fie mai mari, la megane 1.6 16v fulia este consumabil,in jur de 800 de lei una noua, au ceva bube la panglica de la airbag,cedeaza aiurea