- MihaiOlariu
- OP
- 6 mesaje
- din 18 Apr 2011
- Vectra 1996 X16SZR
- Neamt
MihaiOlariu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2011
- Mesaj Privat
am o vectra b din 1996 cu motor de 1.6 benzina model X16SZR. in ultimul timp adica de vreo 2 luni am schimbat ambele simeringuri de la distributie, garnitura de la baia de ulei, simeringul din spatele volantei dintre motor si cutie si inca mi se scurge ulei. va rog frumos sa imi dati un indiciu ce ar trebui sa mai verific sau unde sa ma mai uit! va multumesc anticipat!
nicu_opel- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2011
- Mesaj Privat
- MihaiOlariu
- OP
- 6 mesaje
- din 18 Apr 2011
- Vectra 1996 X16SZR
- Neamt
MihaiOlariu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2011
- Mesaj Privat
- campary
- **
- 133 mesaje
- din 17 Feb 2008
- Vectra 1993 c18nz
- Prahova
campary
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1993 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2008
- Mesaj Privat
- MihaiOlariu
- OP
- 6 mesaje
- din 18 Apr 2011
- Vectra 1996 X16SZR
- Neamt
MihaiOlariu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2011
- Mesaj Privat
- ksper
- ****
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
Daca ai garnitura de chiulasa dusa uleiul iti ajunge si in vasul de espansiune(desi nu cred ca este garnitura dusa,simptomele sunt multiple cand este garnitura dusa).Ar trebui sa cureti zona respecticva de ulei si praf(adica motorul si cutia,in partea de jos sa fie sterse,curate) si faci o tura cu masina dupa aceea in regim de condus normal,o parchezi si vezi pe unde se mai ,,prelinge,,.
- Adi Iulian
- **
- 167 mesaje
- din 21 Sep 2007
- Vectra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Adi Iulian
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
- matrix83cos
- *
- 25 mesaje
- din 21 Jan 2015
- Astra 1998 X20DTL
- Tulcea
matrix83cos
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2015
- Mesaj Privat
- Adi Iulian
- **
- 167 mesaje
- din 21 Sep 2007
- Vectra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Adi Iulian
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
salut, nu am gasit solutia, tot imi murdareste baia cu ulei ! nu pot sa imi dau seama de unde dar cred ca sunt vreo 3 locuri de unde ar putea sa scape ... aparent motorul este foarte simplu dar toate garniturile uzate trebuiesc schimbate si asta e clar ca de acolo vine ulei . O sa fac o schema sau pun aici o poza sa putem vede unde sunt toate graniturile pe Y20DTH ! Simering / garnitura baie / fulie - eu le-am schimbat atunci datorita cretinului ''mecanic expert'' de la service care a recomandat asta , insa in nici un caz vreo legatura cu scurgerea de ulei - asta ca o paranteza pentru toti cei ce dau masinile pe mana la service , sa ia in seama acest aspect si sa nu se pacaleasca ca mine , eu nu mai suport nici un service si nu am incredere in tampitii de acolo care doar incearca sa jmechereasca lumea si sa profite ca nu cunoaste la masini , iti baga piese pe gat care nu trebuiesc ! Eu de atunci imi repar singur la masina totul ...
- matrix83cos
- *
- 25 mesaje
- din 21 Jan 2015
- Astra 1998 X20DTL
- Tulcea
matrix83cos
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2015
- Mesaj Privat
- Adi Iulian
- **
- 167 mesaje
- din 21 Sep 2007
- Vectra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Adi Iulian
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
Stai putin ca nu e chiar asa... orice masina veche are probleme ! este uzata iar dupa anumiti ani trebuie bagat bani in ea ca sa mai tina ! Iar noi romanii cum nu ne-am permis sa cumparam numai masini noi din magazin ( ma refer la masini nemtesti noi - Opel / VW / Mercedes / Audi , etc ) am luat uzura nemtilor second hand si nemtii jmecheri au scapat de ele pe bani buni iar ei cumpara numai lucru nou ! Ca deh, de asta sunt si tari bogate pentru ca sunt condusi de patrioti inruditi intre ei (vezi clar regii si reginele tarilor bogate din vest sunt inruditi intre ei , au facut razboiul si au acaparat cele mai multe bogatii din lume ) si au produs masini bune pentru ca numai ei puteau sa faca asta , avand puterea ! Prostia romanului de rand este insusi acesta greseala care te orbeste cand vezi o masina nemteasca si iti ia ochii : este pur si simplu fantastic de frumoasa si te face sa dai si pielea de pe tine s-o cumperi ! Cine strica frate ? analizeaza putin ce am spus si zi tu cine strica ! Nu ca merita sa scapi de ea , merita sa te duci si dai cu bomba atomica asupra fabricilor dar ei o sa intervina si va spune asa : cine te-a obligat bai fraiere sa o cumperi de la noi ?! Hai la puscarie ca ai incercat sa desfintezi fabrica si nu ne lasi sa mai jmecherim alte milioane de oameni ... Frate daca stai putin sa te gandesti , totul a fost un scenariu pus la cale ma' ! Cum dracu scapau ei de toate rablele daca nu existau tarile sarace din est care sa le cumpere de la ei ? Pentru ca la ei ca sa dai masina la fier vechi costa aproape cat masina veche )) Deci uite ce natie de profitori ordinari ma frate...ca mai si spui de ce nu exista dusmanie intre Rusia si U.E ... stiu bine rusii care e treaba cu jmecherii astia . Suntem o tara plina de jafuri , masini uzate !
- adryano666
- *
- 9 mesaje
- din 13 Jan 2015
- Vectra 2001 x20dtx
- Teleorman
adryano666
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2001 x20dtx
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2015
- Mesaj Privat
salut am si eu o scurgere de ulei si ma toaca de nervi in 3 saptamani cred ca am bagat 5 litri de ulei completare....eu am modelul 2.0dtl 101cp si nu reusesc sa I-mi dau seama pe unde curge...de mecanici lu peste sa nu imi ziceti va rog frumos pentru ca sunt satul de toti cirpaci din oras...mentionez ca imi curge doar cand e motorul pornit si curge pe undeva prin zona cureli de accesorii...sfatui? multumesc
- matrix83cos
- *
- 25 mesaje
- din 21 Jan 2015
- Astra 1998 X20DTL
- Tulcea
matrix83cos
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2015
- Mesaj Privat
Adi Iulian a scris:Stai putin ca nu e chiar asa... orice masina veche are probleme ! este uzata iar dupa anumiti ani trebuie bagat bani in ea ca sa mai tina ! Iar noi romanii cum nu ne-am permis sa cumparam numai masini noi din magazin ( ma refer la masini nemtesti noi - Opel / VW / Mercedes / Audi , etc ) am luat uzura nemtilor second hand si nemtii jmecheri au scapat de ele pe bani buni iar ei cumpara numai lucru nou ! Ca deh, de asta sunt si tari bogate pentru ca sunt condusi de patrioti inruditi intre ei (vezi clar regii si reginele tarilor bogate din vest sunt inruditi intre ei , au facut razboiul si au acaparat cele mai multe bogatii din lume ) si au produs masini bune pentru ca numai ei puteau sa faca asta , avand puterea ! Prostia romanului de rand este insusi acesta greseala care te orbeste cand vezi o masina nemteasca si iti ia ochii : este pur si simplu fantastic de frumoasa si te face sa dai si pielea de pe tine s-o cumperi ! Cine strica frate ? analizeaza putin ce am spus si zi tu cine strica ! Nu ca merita sa scapi de ea , merita sa te duci si dai cu bomba atomica asupra fabricilor dar ei o sa intervina si va spune asa : cine te-a obligat bai fraiere sa o cumperi de la noi ?! Hai la puscarie ca ai incercat sa desfintezi fabrica si nu ne lasi sa mai jmecherim alte milioane de oameni ... Frate daca stai putin sa te gandesti , totul a fost un scenariu pus la cale ma' ! Cum dracu scapau ei de toate rablele daca nu existau tarile sarace din est care sa le cumpere de la ei ? Pentru ca la ei ca sa dai masina la fier vechi costa aproape cat masina veche )) Deci uite ce natie de profitori ordinari ma frate...ca mai si spui de ce nu exista dusmanie intre Rusia si U.E ... stiu bine rusii care e treaba cu jmecherii astia . Suntem o tara plina de jafuri , masini uzate !
Multumesc mult ca mi-ai ridicat un pic moralul , am sa incerc sa rezolv problema dar cand se va mai incalzi afara ca e prea frig , ca sa ma pun acum sa schimb garnitura de la capacul de supape ( culbutori) , va mai tin la curent daca am so rezolv,salut.👍
- MihaiOlariu
- OP
- 6 mesaje
- din 18 Apr 2011
- Vectra 1996 X16SZR
- Neamt
MihaiOlariu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2011
- Mesaj Privat
- matrix83cos
- *
- 25 mesaje
- din 21 Jan 2015
- Astra 1998 X20DTL
- Tulcea
matrix83cos
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2015
- Mesaj Privat
- MihaiOlariu
- OP
- 6 mesaje
- din 18 Apr 2011
- Vectra 1996 X16SZR
- Neamt
MihaiOlariu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2011
- Mesaj Privat
In primul rand se pune masina pe elevator sau se ridica fata, dupa posibilitati, si in partea stanga cum te uiti de deasupra motorului sau mai exact partea din dreptul pasagerului ( specific ca eu am motorizarea de 1.6 i, clasic) si e ceva mai lejer de umblat la acest motor, se demonteaza suportul motor de sub pompa de servo, cel din fata, se curata bine acea zona a motorului, apoi se porneste si se tureaza, daca garnitura e dusa ar trebui sa se vada o fasie de ulei, eventual daca nu detineti abilitati mecanice ducetiva la un service, eu am trebuit sa merg la un inginer priceput sa ii dea de capat, mecanici de duzina tot ma puneau sa schimb semeringuri la distributie, garnitura baie, am schimbat si semeringul de sub volanta, si tot curgea, fiinca uleiul se prelingea peste tot si ajungea si in partea cutiei de viteze din cauza curentilor, iar garnitura de la baia de ulei preia uleiul si il transporta pe toata lungimea ei, sper sa fiu destul de explicit
- matrix83cos
- *
- 25 mesaje
- din 21 Jan 2015
- Astra 1998 X20DTL
- Tulcea
matrix83cos
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2015
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Poate este dus - Simeringul arbore cotit de la distributie.
Verifica si capacul de sus pe margini, sa nu fie scurgeri de ulei.
Sau la baie garnitura verifica vizual...
http://www.partsbase.org/parts/ope-638196/
http://www.partsbase.org/op...gine-gasket-sets/
Sau poate il papa - fum nu scoate... la pornire? - atunci este mai serioasa treaba.
Ce ulei folosesti si ce vascozitate ...W...?
Sau fulia ca la colegul de aici.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=43154 - Inlocuire simering arbore cotit x20dtl
Sau altceva, urca masina pe Elevator sau pe o rampa, sa vezi mai bine.
Cine te grabeste cu rabdare, vezi pe unde sunt scurgerile.
Sunt doar pareri.
Verifica si capacul de sus pe margini, sa nu fie scurgeri de ulei.
Sau la baie garnitura verifica vizual...
http://www.partsbase.org/parts/ope-638196/
http://www.partsbase.org/op...gine-gasket-sets/
Sau poate il papa - fum nu scoate... la pornire? - atunci este mai serioasa treaba.
Ce ulei folosesti si ce vascozitate ...W...?
Sau fulia ca la colegul de aici.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=43154 - Inlocuire simering arbore cotit x20dtl
Sau altceva, urca masina pe Elevator sau pe o rampa, sa vezi mai bine.
Cine te grabeste cu rabdare, vezi pe unde sunt scurgerile.
Sunt doar pareri.
- matrix83cos
- *
- 25 mesaje
- din 21 Jan 2015
- Astra 1998 X20DTL
- Tulcea
matrix83cos
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2015
- Mesaj Privat
Simeringul și fulia le-am schimbat noi, nu pierde ulei pe acolo, garniturã de la baia de ulei am schimbato nouã , singura garniturã care a rãmas de schimbat e cea de la pompã de ulei , numai cã pentru a schimba aceastã garniturã cred ca trebuie deschisã toatã carcasa de la distribuție ce duce pânã sub chiulasã și nu știu dacã prin demontarea acestei carcase se deranjeazã garniturã de chiulasã și nici loc nu prea este sã faci toatã operațiunea asta cu motorul montat pe mașinã .Poate știe cineva care este procedura de a schimba garnitura de la pompa de ulei de la motorul x20dtl? Mulțumesc anticipat .