Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Asta daca vrei sa schimbi si simeringuri.
Skip ads

  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Bunã ziua! Cu 2000 lei ,segmentat și manopera? Cam atât ar costa rezolvarea problemei de dispariție a uleiului din baie? Am un z16xe și vreau sã o duc la doctor. Domnul DAN Cuciureanu , 2000 lei este suma corecta , mai mult, mai puțin? Iarna e greu de bani,vara la fel...,dar trebuie fãcutã și asta cândva.. Aștept un rãspuns ca sã știu ce mã așteaptã... Poate imprumut în bancã Smile) o zi bunã!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cam asa ceva, segmentat si schimbat tot ce trebuie, facut chiulasa la capitol scaun supape si nu se face plan decat daca chiar trebuie (de obicei nu), manopera, ulei, antigel etc. Cand spun tot ce trebuie ma refer si la distributie, si asa umbli acolo, mai conteaza ce pui ? Adica ce economie faci ? Nu merita sa mai desfaci odata pentru vreo 450lei piese.
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Mulțumesc frumos. Motorul are în bord 187 000. Dacã am mai pune 100 000 posibili dați înapoi... An 2002. Distribuția schimbatã cu pompã apã la 137000.( pompã nu o mai schimb) și mai are prelingere ulei între cutie și motor(simering palier). Sã pregãtesc bani și de ambreiaj dacã tot da cutia jos? La cald intrã greu în treapa 1. Ar mai fi un ronțãit la rece(pânã se încãlzește bine) în dreaptã pe la compresor ac,role,ceva... Cam cu 2500 și puțin peste, se meritã sã îl repar,da? Mulțumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cum sa nu merite, meserias bun si iese boboc.
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Mulțumesc frumos. Recomandați vreun meseriaș pt București sau Caracal? Doamne ajuta! Va țin la curent despre ce voi face..
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Ai avut dreptate cu pompa de apa Smile alta noua Smile .
Tocmai am pornit motorul. E ok. Acum ramane sa vad cu uleiul.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
mihaidarie a scris:Mulțumesc frumos. Recomandați vreun meseriaș pt București sau Caracal? Doamne ajuta! Va țin la curent despre ce voi face..


Concluzia mea dupa o segmentare facuta in proportie de 60-70% singur (la lucrurile chiar importante nu am insistat pentru ca nu stiam cum se face) pot sa spun ca este a dracu de grea mecanica.
Am mainile pline de taieturi nici acum nu stiu de unde.
Dar nu imi pare rau pentru ca acum stiu sa apreciez o munca care relativ apare ca usoara .
Asadar tot respectul meu pentru mecanicii care sunt mecanici si nu carpaci.

Norocul meu iarasi este ca am cumparat surubaraia, pentru ca atunci cand le-am aratat,suruburi, garnituri evacuare admisie ssmd., raspunsul a fost "ai cumparat suruburi noi? nu era necesar ca le foloseam pe astea vechi,ai dat bani aiurea pe ele".
Daca plateam sa mi se faca operatiunea asta, se intampla exact ceea ce ma asteptam, angjatul este angajat, baga repede sa termine, te taxaza la cat este normata lucrarea si tu defapt ai tot o troaca si revi la el cu fel si fel de probleme.
Asadar oameni buni, cand faceti operatiunea asta, stati langa cel care face, si insistati pe produse noi.
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Am gãsit un mecanic în Caracal pt ca am plecat din București , in concediu. Mi-a cerut 600 lei manoperã cu tot cu înlocuire simering palier. Mi-a mai zis sã schimbãm și cuzineți bielã. Trebuie? Alte completãri , va rog? Luni începe marea operație. Va mulțumesc!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
De obicei nu strica de inlocuit cuzinetii biela si palier, oricum au ceva uzura si greu ajungi la ei. Ca pret este ok, deh este Caracal nu Bucuresti. Acum sa se priceapa ca fiecare motor are chichitele lui.
Acum rhydin stie ca munca e munca, daca mai rezolva si tabla buclucasa din admisie mai bine, la mihaidarie nu e cazul.
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Am cumpãrat piese în valoare de 1660 lei. Abia aștept ziua de luni... Și sã vãd ok motorașul asta flãmând Smile revin cu info..
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
@dancuciureanu ca se schimbe si cuzineti sititi cunva cam cat este manopera in mare.
La segmentare am inteles ca aproape cat piesele folosite. |
Daca se schimba ghiduri supape, simeringuri supape - cam cat ar fi manopera in mare.

La schimbare cuzineti nu am nici o idee cat costa manopera? - stiu ca sunteti secretos dar faceti o exceptie.

@mihaidarie din cate stiu piesele se comanda dupa ce desfaci motorul in functie de ce este nevoie, cote etc...
Stii este greu pana desfaci, dupa trebuie cam de toate...
Suruburi la garnitura de chiuloasa noi pe original din cate am inteles pe forum.
Sper ca lucrarea sa iasa bine, si sa ne spui si noua la ce anume sa fim atenti cand ne apucam, sau ce sa folosim.

Si mare grija pana isi face rodajul nu o forta.
https://www.clubopel.com/vie...p=1817036#1817036
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Posibil lista sa nu fie completa garnituri evacuare, admisie etc.

- Garnitura la capac sus - GOETZE, Victor REINZ, ELRING
- Garnitura chiulasa - GOETZE, KOLBENSCHMIDT (KOLBENSCHMIDT nu se gaseste spun colegi)
- Suruburi garnitura chiuloasa noi pe original

Ghid, Simering supape.
- Ghid supapa GOETZE, Victor REINZ, ELRING
- Simering supapa GOETZE, Victor REINZ, ELRING, MAHLE ORIGINAL

Distributie:
- Pompa apa HEPU sau GM + garnitura daca nu are.
(Pompa de apa nu o cumperi pana nu vezi ce ai pe motor, ca sunt doua modele pentru Z16XE)
- Cure distributie - GATES (colegi spuneau ca nu face zgomot fata de Conti) | sau CONTITECH
- Set 3 Role INA

Este bine sa fie schimbate odata cu distributia.
- Simering ax cu came 2 buc - spre distributie | GOETZE, Victor REINZ, ELRING
- Simering arbore cotit 1 buc - spre distributie | GOETZE, Victor REINZ, ELRING
- Simering arbore cotit 1 buc - spre cutia de viteze | GOETZE, Victor REINZ, ELRING (doar daca se poate umbla daca nu il lasi pana cedeaza si il schimbi atunci)
http://www.partsbase.org/op...asket-sets-contd/
http://www.partsbase.org/op...gine-gasket-sets/

Segmenti piston este bine sa ii cumperi numai dupa desfacere, in functie de ce cote, dimesiuni...
- Segmenti piston - KOLBENSCHMIDT am auzit pe forum ca sunt cele mai bune. |sau GOETZE

Daca se schimb si cuzineti arbore cotit:
- se pune KOLBENSCHMIDT am auzit pe forum ca sunt cele mai bune. | sau GOETZE
Numai dupa desfacere se cumpara, in functie de ce cote, dimesiuni.

O curatare a admisiei (clapeta acceleratie...) cred ca acum este indicata.

Cam asta este lista cu pareri de la colegi de pe forum.
Daca mai este ceva de completat sau de adaugat....

Si eu ma pregatesc in caz ca... macar cu lista.
La multumesc colegilor de pe forum pentru informatii.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Corect. E bine sa comanzi doar dupa ce desfaci motorul. Am facut deja 500km si pana acum nivelul e ok. Credca egr imi face figuri si il voi anula pt ca,cu el oprit motorul merge bine. Cu el cuplat se mai opreste si da senzatia ca s&ar inneca.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:suruburi biela -> pe original, producator mai rar

Ce sa inteleg, prin producator mai rar, ce RAR-ul face suruburi. Laughing

Deci care sunt bune si cine este producatorul sa il trec pe lista. - sau a disparut si el.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Suruburi biela nu se gasesc pe producator, doar original. Suruburi chiulasa se gasesc pe Victor Reinz dar si original.
Ca sa schimbe cuzineti biela nu costa in plus, oricum umbla acolo si nu mai conteaza ca pune vechi sau noi. Costa in schimb ceva simbolic pentru cei de palier, atunci chiar mai are de demontat.
De obicei se desface motorul dupa care se comanda piese, poate este prea mult de inlocuit si mai degraba alt motor si gata.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Mersi pentru raspunsul la obiect.

"pentru cei de palier, atunci chiar mai are de demontat." - gen zona la ambreiaj si zona la volanta trebuie desfacuta.

Dar de cuzineti care tine arborele cotit - ce poti sa ne spui este bine sa fie schimbati si ei (sau trebuie rectifica arborele pentru aceasta | sau nu este indicat.)
Si inca o intrebare ca sa fie tacamul complet in zona aceasta - boltul din piston este indicat sa se schimbe sau nu, si de ce?
Bucsa inserata in biela se poate schimba, este indicat sa se schimbe sau nu, si de ce?
Daca se pot face ce recomandari ne poti da...(sa se puna cutare, sa se faca cutare, se va tine cont de....)
Curatare la cap piston si valve de depuneri cu ce se poate face? - poate fi indepartate.


http://www.e-automobile.ro/...olt-cuzineti.html
Poate intrebarile sunt exagerate, eu caut raspuns la ele - ca sa fiu lamurit complet pe aceasta zona.
Stiu, implica demontarea motorului cu totul de pe masina. - daca operatia devine mai complexa.
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Am cumpãrat garniturile chiulasã si capac. Segmenți și simeringuri supape. Cuzineți bielã și simeringuri ax came și palier. Curea și role. Șuruburi chiulasã și bielã. Filtre , ulei,apã și antigel. Țeavã eșapament cu racord și tobã finalã. Butuc roatã fata cu abs. Ar mai fi sondã lambda 2, dar poate se curata.. Cred ca nu am sãrit nimic în afarã de garnituri galerii..
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Ar mai fi sondã lambda 2, dar poate se curata..
Se poate curata cu alta noua Smile
Cel putin in cazul meu mai mult ca sigur asa va fi.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ioane vrei sa faci singur ? Cu ajutor de mecanic dupa program ? Daca tu crezi ca un mecanic parat te va lasa sa-i rupi capul cu fa asa si asa te cam inseli, mai degraba mergi la unul bun si tu ca salahor mai inveti cate ceva.
Nu umblati la bol piston si altele, numerotati pistoanele fin sau cu etichetare, se curata cu solventi si pasla de bucatarie, canalele segmentilor cu o trusa sau cel mai simplu cu segment rupt. Trusa pentru canale e cam moft, am si nu stiu cat am folosit investitia paguboasa, la montarea pistoanelor grija ca trebuie trusa si vin doar in pozitia normala, aveti semne si programe.

rhydin are din nou dreptate se curata prin inlocuire, prima vizata este lambda 1.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR