P0100 - Mass air flow (MAF) sensor/voume air flow (VAF) sensor circuit malfunction
in Autodata scrie cauze: Wiring, MAF/VAF sensor, ECU
Scoate mufa de la debimetru, daca merge mai constant este debimetru.
Verifica si "furtunasul si vacum de la admisie" - sa nu fie iesit spart sau nu este pus bine etc.
https://www.clubopel.com/vie...p?p=352683#352683
Din ce vad pe schema, apare si o siguranta FE15 de 10A - verifica siguranta daca exista.
Pin 41 Intake air temperature (IAT) sensor | firul GY (gri)
Pin 27 Mass air flow (MAF) sensor | firul YE (galben)
Pin 43 Mass air flow (MAF) sensor | firul GNWH (verde-alb)
Siguranta FE15 de 10A | firul RDWH (rosul-alb)
La Pin 1 (ECU pin 41) cu contactul pus 1.9v
La Pin 2 (ECU pin 27) cu contactul "0" | cred ca este firul de masa. | se verifica daca este masa pe carcasa ECU.
La pin 3 (ECU pin 43) cu contactul pus valoare este "0" | la relanti 0.8v | cu accelerare la relanti 4v
La pin 4 - 12v daca vine de la siguranta | Siguranta FE15 de 10A | firul RDWH (rosul-alb)
Sunt doar pareri OK.
Vezi ce spun colegi.
Ultima modificare făcută de T.ion la Sam 15 Aug, 2015 12:44 pm