- mariano
- OP
- 941 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 941
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Pt ca s-a ivit ocazia am schimbat vechiul vas cu unl nou aftermarket. Senzorul l-am luat de pe vasul vechi. Toate bune pana cand am pornit motorul. Desi era la nivel mesajul de pe mid imi aparea coolant level. Senzorul functiona pefect pe vasul vechi. Il sterg din maneta dardupa un timp apare din nou. De ce?......masina Vectra B Y 2.0 DTH.
Bateria nu a fost pe masina in timpul operatiunii.
Bateria nu a fost pe masina in timpul operatiunii.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mariano
- OP
- 941 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 941
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
incearca o spalare, si verifica mufa, firele. | si sa nu fie ud in mufa.
https://www.clubopel.com/vie...p=1743240#1743240
https://www.clubopel.com/vie...p=1743240#1743240
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- mariano
- OP
- 941 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 941
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Tacanitul de care spui tu il face plutitorul vasului de expansiune. Senzorul am impresia ca lucreaza prin inductie magnetica, deoarece nu intra in contact cu lichidul din vas. Eu suspectez proasta calitate vasului care nu are acel inel magnetic corespunzator calibrat. De aceea cred ca arata si aiurea sise aprinde cand i se pune pata. Marfa proasta de rahat. Eu l-am schimbat din considerente pur estetice, nu functionale. Vasul original nu avea nimic, doar ca se ingalbenise.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- mariano
- OP
- 941 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 941
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Da......verdictul este clar! Acum pot spune cu certitudine ca acest vas aftermarket estre o porcãrie. Acel metal sau magnet montat pe plutitorul propriu-zis nu este calibrat corect. În plus am impresia ca tijã este un pic mai scurtã, fapt care duce la declanșarea avertizãrii coolant level din mid.
Va sfãtuiesc sã luați piesã originalã sau aftermarket de calitate, nu orice fãcãturã. Eu am dat 45 pentru aceastã ploscã. Dacã n-ar avea atât de multe curtine și tevuci a-si tine-o ca oalã de noapte. La calitatea de care a dat dovada numai pentru acest lucru e bunã....
Va sfãtuiesc sã luați piesã originalã sau aftermarket de calitate, nu orice fãcãturã. Eu am dat 45 pentru aceastã ploscã. Dacã n-ar avea atât de multe curtine și tevuci a-si tine-o ca oalã de noapte. La calitatea de care a dat dovada numai pentru acest lucru e bunã....