- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
- CosteaCristy
- *
- 3 mesaje
- din 09 Apr 2013
- Corsa 2001 x10xe
- Cluj
CosteaCristy
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2001 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2013
- Mesaj Privat
- CosteaCristy
- *
- 3 mesaje
- din 09 Apr 2013
- Corsa 2001 x10xe
- Cluj
CosteaCristy
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2001 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2013
- Mesaj Privat
- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
- ionut_nasu47
- *
- 10 mesaje
- din 11 Jan 2014
- Corsa 2003 Z10XE
- Neamt
ionut_nasu47
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2014
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,792 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,792
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Pai care este intrebarea? Sa stim cum formulam raspunsul!
Ai citit codurile de eroare?
Esti sigur ca ai cautat discutii similare? Ia citeste aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=91935
Cum se citesc coduri eroare fara tester:
1 se apasa frana si acceleratia pana la fund
2 se pune contactul pe pozitia II
3 in bord va incepe sa clipeasca masina cu cheita,incepem sa numaram clip-urile
EXEMPLU
**********pauza*pauza*pauza*****
Cod P0115 :
unde 0 este reprezentat de 10 clip-uri
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 5 este reprezentat de 5 clip-uri
Daca ai o pauza mai mare incepe al doilea cod stocat si tot asa....
Ai citit codurile de eroare?
Esti sigur ca ai cautat discutii similare? Ia citeste aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=91935
Cum se citesc coduri eroare fara tester:
1 se apasa frana si acceleratia pana la fund
2 se pune contactul pe pozitia II
3 in bord va incepe sa clipeasca masina cu cheita,incepem sa numaram clip-urile
EXEMPLU
**********pauza*pauza*pauza*****
Cod P0115 :
unde 0 este reprezentat de 10 clip-uri
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 5 este reprezentat de 5 clip-uri
Daca ai o pauza mai mare incepe al doilea cod stocat si tot asa....
mgm2000ro
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2009
- Mesaj Privat
Salut, opel corsa 2002 1.0l tremura motorul mai mult decit trebuie (devine mai zgomotos) in plaja de turatii 1200-2000 la accelerare cit si la decelerare. Parca intra intr-un regim de rezonanta intreaga masina pe la 1500 rot.
Clapeta de acceleratie curatata, bujiile sunt ok, suspectez ca am ceva fisura in zona catalizatorului .
Masina a fost scanata si nu prezinta erori.
Ce pot sa fac sa scap de acea vibratie si zgomot manifestat intre 1200 si 2000 rot.
Clapeta de acceleratie curatata, bujiile sunt ok, suspectez ca am ceva fisura in zona catalizatorului .
Masina a fost scanata si nu prezinta erori.
Ce pot sa fac sa scap de acea vibratie si zgomot manifestat intre 1200 si 2000 rot.
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
mgm2000ro
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2009
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
mgm2000ro
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2009
- Mesaj Privat
Masina este luata decurand, de la un bun prieten. El a schimbat distributia la 120 k si acum are 160 k.
Mi-a zis ca masina are simtomele acestea de mult.
Pt moment mi-am comandat o diagnoza op-com si astept sa-mi vina.
Din ce am citit pe forum banuiesc urmatoarele 3 cauze : 1 clapeta EGR, / 2 catalizatorul fisurat, / 3 distributia sa nu fie pusa inregula.
Modalitati de rezolbare:
1 egr-ul sa-l curat.
2 Pt catalizator m-am gandit sa caut fisura prin metoda " flacara" sa vad pe unde sufla si sa incerc sa-l lipesc. Catalizatorul are urme de sudura, deci a mai fost reconditionat. Vreau sa il lipesc cu http://www.helmat.ro/chimic...on-refractar.html
3 la aceasta problema trebuie sa-mi vina diagnoza si numai atunci cu ajutorul cuiva sa-mi dau seama daca este in regula!
Multumesc frumos pentru sfaturi !
Mi-a zis ca masina are simtomele acestea de mult.
Pt moment mi-am comandat o diagnoza op-com si astept sa-mi vina.
Din ce am citit pe forum banuiesc urmatoarele 3 cauze : 1 clapeta EGR, / 2 catalizatorul fisurat, / 3 distributia sa nu fie pusa inregula.
Modalitati de rezolbare:
1 egr-ul sa-l curat.
2 Pt catalizator m-am gandit sa caut fisura prin metoda " flacara" sa vad pe unde sufla si sa incerc sa-l lipesc. Catalizatorul are urme de sudura, deci a mai fost reconditionat. Vreau sa il lipesc cu http://www.helmat.ro/chimic...on-refractar.html
3 la aceasta problema trebuie sa-mi vina diagnoza si numai atunci cu ajutorul cuiva sa-mi dau seama daca este in regula!
Multumesc frumos pentru sfaturi !
mgm2000ro
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2009
- Mesaj Privat
Azi am dat galeria de admisie jos, am declipsat-o si am spalat-o.
Nu era foarte murdara, in 5 minute cu solutie Triumf de aragaz era ca noua, teava de la EGR avea depuneri subtiri, cu decarburor si o pensula in 2 minute era curata.
Galeria nu prezenta urme de arsuri in zola tevii de la EGR.
Dupa curatare am retestat, dar degeaba, motorul prezinta vinbratii mai ample la 1500 rot.
Credeti ca are rost sa scot si egr-ul sa-l curat? Nu l-am scos pt ca nu aveam garnitura.
Si mai vin cu o rugaminte, cine este dispus sa ma ajute la o diagnosticare mai amanuntita, mi-a venit interfata op-com.
Multumesc!
Nu era foarte murdara, in 5 minute cu solutie Triumf de aragaz era ca noua, teava de la EGR avea depuneri subtiri, cu decarburor si o pensula in 2 minute era curata.
Galeria nu prezenta urme de arsuri in zola tevii de la EGR.
Dupa curatare am retestat, dar degeaba, motorul prezinta vinbratii mai ample la 1500 rot.
Credeti ca are rost sa scot si egr-ul sa-l curat? Nu l-am scos pt ca nu aveam garnitura.
Si mai vin cu o rugaminte, cine este dispus sa ma ajute la o diagnosticare mai amanuntita, mi-a venit interfata op-com.
Multumesc!
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
De la cine ai luat-o nu-ti poate spune cand a aparut trepidatia? Inainte sau dupa schimbare distributie? Unde a schimbat distributia si ce piese a schimbat? In Bucuresti exista cateva service-uri bine vazute pe acest forum unde te-ai putea duce sa verifici daca distributia a fost pusa corect (distributia e piatra de incercare la motorasele astea)
Ma mir ca n-ai gasit "smoala" prin admisie, la anii masinii, dar poate Triumf e mai tare ca Carbusolv-ul de Policolor
Daca tot ai umblat si curatat admisie & stuff, ar merita si EGR-ul, ca sa stii o treaba. Si clapeta de acceleratie.
Ma mir ca n-ai gasit "smoala" prin admisie, la anii masinii, dar poate Triumf e mai tare ca Carbusolv-ul de Policolor
Daca tot ai umblat si curatat admisie & stuff, ar merita si EGR-ul, ca sa stii o treaba. Si clapeta de acceleratie.
mgm2000ro
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2009
- Mesaj Privat
Sorin D.
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2013
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
- Khrysty@n
- **
- 106 mesaje
- din 16 Jan 2010
- Corsa 2003 Z14XE
- Arad
Khrysty@n
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2003 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2010
- Mesaj Privat
Va salut!
Am o problema cu nistre trepidatii la relantii, la un Corsa C din 2004, motor 1.4 (Z14XE).
Masina in trecut a avut probleme mult mai grave, cum ar fi:
- Consum Exagerat (11-12 in oras; 8 afara)
- Imposibilitatea de a trece peste 160km/h
- Lipsa de putere sub 2.500 ture si peste 5000 ture (tremurat sub 2.500 ture si plafonare peste 5000 ture)
- Fum negru pe evacuare
- Pornire foarte grea dimineata (2-3 secunde la automat, apoi se tura violent pana la 3500 ture singura)
- Pornire cu probleme la cald (se inneca)
- Miros foarte puternic de benzina vara cand se incalzea apa peste 90 grade, insotit de lipsa totala de putere (sa plec de pe loc bagam picioru pana la fund, si tot ce facea masina era un zdranganit metalic insotit de un tremurat)
S.a.m.d ...
Disperat de faptul ca niciun service nu ii gaseste problema, nu aveam erori, pe OP-COM nu a aparut nimic dubios si ca unele probleme nu se manifestau tot timpul, am inceput sa ii fac pe cont propriu mentenanta, fara sa mai depind de nimeni.
Am inceput cu un schimb de filtre (aer/benzina) si ulei, urmat de curatarea clapetei de acceleratie si EGR.
Pot sa zic, ca fiecare problema s-a ameliorat cu... 20-30%, insa tot acolo erau, pana cand intr-o seara mi-am pierdut timpul cautand amanuntit toate forumurile (inclusiv de afara), pana am gasit o posibila solutie... Am citit ca e posibil sa fie debitmetrul de aer si sa incerc o curatare a lui cu alcool Izopropilic.
Am demontat admisia si am dus-o in casa, si am curatat-o in totalitate cu Pur de vase, iar debitmetrul l-am curatat cu alcool in mai multe "transe" ( spalat, suflat, spalat, uscat)...
Dimineata am montat-o la loc si surpriza, totul functioneaza perfect, cu exceptia unei smucituri violente la sub 2300 ture. Masina intra in frana de motor pentru 1-2 secunde, indiferent de treapta. Asta ar mai fi singura problema ramasa nerezolvata... De la ce ar putea fi?
Multumesc anticipat tuturor si scuze pentru romanul pe care l-am scris, dar consider ca sunt informatii vitale, care nu pot fi omise.
Am o problema cu nistre trepidatii la relantii, la un Corsa C din 2004, motor 1.4 (Z14XE).
Masina in trecut a avut probleme mult mai grave, cum ar fi:
- Consum Exagerat (11-12 in oras; 8 afara)
- Imposibilitatea de a trece peste 160km/h
- Lipsa de putere sub 2.500 ture si peste 5000 ture (tremurat sub 2.500 ture si plafonare peste 5000 ture)
- Fum negru pe evacuare
- Pornire foarte grea dimineata (2-3 secunde la automat, apoi se tura violent pana la 3500 ture singura)
- Pornire cu probleme la cald (se inneca)
- Miros foarte puternic de benzina vara cand se incalzea apa peste 90 grade, insotit de lipsa totala de putere (sa plec de pe loc bagam picioru pana la fund, si tot ce facea masina era un zdranganit metalic insotit de un tremurat)
S.a.m.d ...
Disperat de faptul ca niciun service nu ii gaseste problema, nu aveam erori, pe OP-COM nu a aparut nimic dubios si ca unele probleme nu se manifestau tot timpul, am inceput sa ii fac pe cont propriu mentenanta, fara sa mai depind de nimeni.
Am inceput cu un schimb de filtre (aer/benzina) si ulei, urmat de curatarea clapetei de acceleratie si EGR.
Pot sa zic, ca fiecare problema s-a ameliorat cu... 20-30%, insa tot acolo erau, pana cand intr-o seara mi-am pierdut timpul cautand amanuntit toate forumurile (inclusiv de afara), pana am gasit o posibila solutie... Am citit ca e posibil sa fie debitmetrul de aer si sa incerc o curatare a lui cu alcool Izopropilic.
Am demontat admisia si am dus-o in casa, si am curatat-o in totalitate cu Pur de vase, iar debitmetrul l-am curatat cu alcool in mai multe "transe" ( spalat, suflat, spalat, uscat)...
Dimineata am montat-o la loc si surpriza, totul functioneaza perfect, cu exceptia unei smucituri violente la sub 2300 ture. Masina intra in frana de motor pentru 1-2 secunde, indiferent de treapta. Asta ar mai fi singura problema ramasa nerezolvata... De la ce ar putea fi?
Multumesc anticipat tuturor si scuze pentru romanul pe care l-am scris, dar consider ca sunt informatii vitale, care nu pot fi omise.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Khrysty@n
- **
- 106 mesaje
- din 16 Jan 2010
- Corsa 2003 Z14XE
- Arad
Khrysty@n
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2003 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2010
- Mesaj Privat
Atunci cum se numeste piesa de pe corpul furtunului ce face legatura intre clapeta de acceleratie si carcasa filtrului de aer? Piesa se afla aproape de carcasa filtrului de aer.
Am demontat cu totul acel furtun si l-am spalat, iar acea piesa electronica am curatat-o cu alcool izopropilic.
Toate problemele s-au rezolvat, cu exceptia unor frane de motor foarte violente ce se petrec in orice treapta, in jurul a 2.200 - 2.300 ture, si un mers neregulat la relanti (sa zic... oscileaza cu vreo 70-100RPM). O sa atasez o filmare, cu turatia de pe ceas, si lucrurile de pe masina, se observa tremuratul pe detectorul de radar.
Am demontat cu totul acel furtun si l-am spalat, iar acea piesa electronica am curatat-o cu alcool izopropilic.
Toate problemele s-au rezolvat, cu exceptia unor frane de motor foarte violente ce se petrec in orice treapta, in jurul a 2.200 - 2.300 ture, si un mers neregulat la relanti (sa zic... oscileaza cu vreo 70-100RPM). O sa atasez o filmare, cu turatia de pe ceas, si lucrurile de pe masina, se observa tremuratul pe detectorul de radar.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat