h0tz0manu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2015
- Mesaj Privat
Salutare, m-am decis sa atasez cateva poze cu masina mea, in ideea ca veti veni cu idei noi despre ce-ar trebui sa-i fac, sa-i modific, s-o fac cat mai personalizata.
Este vorba despre un Opel Vectra C GTS, 1.9 150cp an 11.2004. Am trecut de la jantele originale la cele care sunt in poze, le-am vopsit negre (nu prea sunt incantat de cum arata cu ele). Am dat un lac peste faruri (erau matuite), iar pe parte tehnica, schimbat volanta cu una SACHS noua, rulment presiune nou, scos filtrul de particule si anulat din calculator, inlocuite toate discurile + placutele, o curatire totala a injectoarelor.
Este vorba despre un Opel Vectra C GTS, 1.9 150cp an 11.2004. Am trecut de la jantele originale la cele care sunt in poze, le-am vopsit negre (nu prea sunt incantat de cum arata cu ele). Am dat un lac peste faruri (erau matuite), iar pe parte tehnica, schimbat volanta cu una SACHS noua, rulment presiune nou, scos filtrul de particule si anulat din calculator, inlocuite toate discurile + placutele, o curatire totala a injectoarelor.
- dr_tzyghe
- **
- 408 mesaje
- din 21 Sep 2014
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
dr_tzyghe
- Mesaje scrise: 408
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2014
- Mesaj Privat
Pai...up-grade sistem franare. de pe 3.0 CDTI, evacuare dubla..daca nu de OPC, macar normala, eleron OPC, folii si tot asa. Cauta la sectiunea "Ai un Opel.." topicul Vectra mea si o sa gaseti multe idei.
Acum depinde ce vrei si tu, performante dinamice, estetic sau modificari la interior?
Eu am aceeasi masina ca a ta si obiectivul meu e sa ii pun cat mai multe din optiunile de fabrica originale...si am inceput cu achizitionare alarma originale, cu tot cu BCM...doar ca nu e montata deocamdata.
Acum depinde ce vrei si tu, performante dinamice, estetic sau modificari la interior?
Eu am aceeasi masina ca a ta si obiectivul meu e sa ii pun cat mai multe din optiunile de fabrica originale...si am inceput cu achizitionare alarma originale, cu tot cu BCM...doar ca nu e montata deocamdata.
hatchback
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2008
- Mesaj Privat
sal!
eu zic ca e frumoasa asa cum e, daca tot vrei sa bagi in ea baga in confort nu in estetic! sau poti incepe cu un up la cei 150 co pana la 180!
eu am gts 2005 2.2 155cp direct, acum e putin pe butuci ca s-a facut distributia zob, dar daca as pune ceva pe ea ar fi ventilatie in scaune si o cutie automata
eu zic ca e frumoasa asa cum e, daca tot vrei sa bagi in ea baga in confort nu in estetic! sau poti incepe cu un up la cei 150 co pana la 180!
eu am gts 2005 2.2 155cp direct, acum e putin pe butuci ca s-a facut distributia zob, dar daca as pune ceva pe ea ar fi ventilatie in scaune si o cutie automata
- dr_tzyghe
- **
- 408 mesaje
- din 21 Sep 2014
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
dr_tzyghe
- Mesaje scrise: 408
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2014
- Mesaj Privat
h0tz0manu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2015
- Mesaj Privat
Mi-e frica sa fac up la cei 150 cp, am gasit si chiar convenabil la pret, 750 ron pt 180-200 cp. Dar mi-e frica sa nu cedeze ambreiajul sau mai rau, motorul. Totusi are 215.000 km. Oricum s-a mai castigat ceva putere prin eliminarea si anularea filtrului de particule. Mi-as dori mai mult estetic, eventual niste jante pe 18", o prelungire la bara fata din fibra, un eleron pt luneta, un blow off, si eventual niste luminite in jante (desi s-ar putea sa para cam kitch-oase)
- dr_tzyghe
- **
- 408 mesaje
- din 21 Sep 2014
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
dr_tzyghe
- Mesaje scrise: 408
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2014
- Mesaj Privat
Din cate stiu, nu e nicio problema nici cu ambreiaj-cutie nici cu motorul la o putere de 200cp. Daca vrei mai mult, faci pe propria raspundere...dar nu cred ca e cazul de mai mult de atat.
Jante de 18...de OPC sunt senzationale. Zic sa uiti de luminite si alte briz-brizuri. Eleronul de luneta m-ar tenta si pe mine, dar si mai mult m-ar tenta un eleron de OPC pentru haion (scump si greu de gasit).
Pt. prelungire bara fata poti opta pentru model Irmsher sau sa iti faci custom si nu cred ca se merita sa risti banii pe asa ceva avand in vedere drumurile de la noi (mai ales iarna).
Eu intre timp mi-am mai comandat si butonul Sport...mai trebuie CDC-ul si gata, trec la altceva de completat dintre extraoptiuni.
Jante de 18...de OPC sunt senzationale. Zic sa uiti de luminite si alte briz-brizuri. Eleronul de luneta m-ar tenta si pe mine, dar si mai mult m-ar tenta un eleron de OPC pentru haion (scump si greu de gasit).
Pt. prelungire bara fata poti opta pentru model Irmsher sau sa iti faci custom si nu cred ca se merita sa risti banii pe asa ceva avand in vedere drumurile de la noi (mai ales iarna).
Eu intre timp mi-am mai comandat si butonul Sport...mai trebuie CDC-ul si gata, trec la altceva de completat dintre extraoptiuni.
- PunctAlbastru
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jul 2013
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
PunctAlbastru
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2013
- Mesaj Privat
Iti stau banii degeaba?
Mai bine nu ii maresti puterea ca oricum subvireaza ca un porc. Si face torquesteer. Ca si sasiu e cam de kko Vectra C. Fix de putere mai mare NU are nevoie !
150 de cp, mai ales din motor diesel, sunt suficienti dupa standardele oricui are un bob de minte.
Ca si aspect arata foarte ok, daca te-ai plictisit de ea mai bine vinde-o decat sa iti bati joc de o masina in mintile ei. Oricum dupa tunning estetic pierzi la pret in caz de vanzare. Si suntem satui cu totii de opeluri "tunate". Eventual si fara tobe. Cel mult ai putea sa mai scapi de o parte din cromul ala de pe ea...
Pe la suspensii ai totul in regula? Esti sigur ca nu ai nimic de schimbat? nu curge nici un burduf de planetara, nu ti-ar placea niste amortizoare noi? Daca te duci la ITP acuma trece si de cel mai chitibusar inspector ?
Ia sa bagi niste bani in suspensii sa vezi dup'aia cum merge de zici ca ai tunat-o ! Zic si io...
Mai bine nu ii maresti puterea ca oricum subvireaza ca un porc. Si face torquesteer. Ca si sasiu e cam de kko Vectra C. Fix de putere mai mare NU are nevoie !
150 de cp, mai ales din motor diesel, sunt suficienti dupa standardele oricui are un bob de minte.
Ca si aspect arata foarte ok, daca te-ai plictisit de ea mai bine vinde-o decat sa iti bati joc de o masina in mintile ei. Oricum dupa tunning estetic pierzi la pret in caz de vanzare. Si suntem satui cu totii de opeluri "tunate". Eventual si fara tobe. Cel mult ai putea sa mai scapi de o parte din cromul ala de pe ea...
Pe la suspensii ai totul in regula? Esti sigur ca nu ai nimic de schimbat? nu curge nici un burduf de planetara, nu ti-ar placea niste amortizoare noi? Daca te duci la ITP acuma trece si de cel mai chitibusar inspector ?
Ia sa bagi niste bani in suspensii sa vezi dup'aia cum merge de zici ca ai tunat-o ! Zic si io...
- dr_tzyghe
- **
- 408 mesaje
- din 21 Sep 2014
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
dr_tzyghe
- Mesaje scrise: 408
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2014
- Mesaj Privat
Din moment ce producãtorul a pus peste 200 de cai pe acest sasiu...nu vad nicio problema la 180-200. Plus ca noi nu suntem Jeremy Clarkson si nici mersul de zi cu zi nu constituie un test continuu ca sa ne deranjeze tendinta subviratoare sau torquesteering sau mai stiu eu ce. Toata lumea a ramas cu impresia de la top gear...uitand ca noi conducem in viata reala si mai alea ca la acea emisiune sunt exagerate multe....orice masina cu tracțiune fata subvireaza, ca asa sunt legile fizicii.
Apoi, pe strãzile noastre înguste si traficul de TIR.uri te fac sa te bucuri de fiecare cal in plus.
Apoi, pe strãzile noastre înguste si traficul de TIR.uri te fac sa te bucuri de fiecare cal in plus.
- dr_tzyghe
- **
- 408 mesaje
- din 21 Sep 2014
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
dr_tzyghe
- Mesaje scrise: 408
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2014
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
. Parerea celor care resofteaza este ca nu afecteaza remapare la 200 CP . Parerea mea , logica de altfel... este ca afecteaza din moment ce cuplul creste cu 85 Nm.Fiabilitatea ambreiajului si a vestitei (in senstul rau) cutii de viteze M32 vor avea de suferit ca deh ... daca ai 200 CP bineinteles vei dori sa folosesti masina la potential.
Spre ex la rivalii de la VAG 2.0 TDI varianta de 140 CP nu prea este receptiva la remaparea catre 170 CP, in foarte multe cazuri volanta (noua) crapa relativ repede pana in 50 000 km.
Si ca o incheire Opel fiind cam la coada industriei de masini nemtesti , iti dai si tu seama ca isi doreau sa scoata pe piata Z19DTH cu 200 CP stock sa "puna in cap conccurenta" din punctul acesta de vedere dar ... nu au facut-o. Intrebare este de ce?
P.S. Majoritatea romanilor abia se taraie 15 000 km pe an deci n-ar fi o problema o volanta la 3 ani. In nemtia gandirea este altfel . In general dieselul merge cam 4-50 000 km pe an.Se schimba datele problemei.
Spre ex la rivalii de la VAG 2.0 TDI varianta de 140 CP nu prea este receptiva la remaparea catre 170 CP, in foarte multe cazuri volanta (noua) crapa relativ repede pana in 50 000 km.
Si ca o incheire Opel fiind cam la coada industriei de masini nemtesti , iti dai si tu seama ca isi doreau sa scoata pe piata Z19DTH cu 200 CP stock sa "puna in cap conccurenta" din punctul acesta de vedere dar ... nu au facut-o. Intrebare este de ce?
P.S. Majoritatea romanilor abia se taraie 15 000 km pe an deci n-ar fi o problema o volanta la 3 ani. In nemtia gandirea este altfel . In general dieselul merge cam 4-50 000 km pe an.Se schimba datele problemei.
h0tz0manu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2015
- Mesaj Privat
Mai pe la suspensie n-am nimic de schimbat, tocmai ce am trecut itp-ul acum o luna. Doar bratul bumerang de pe spate dreapta, care sincer va spun, mi-e sila sa ma apuc sa-l schimb. O problema majora ar fi ca eu nu am ESP (din ce mi-a zis vechiul propritar, am banda rupta). Service-ul unde ma duc eu de 7 ani mi-a zis ca nu se baga sa mi-o schimbe, pentru ca trebuie fff mare atentie. O sa trec la pilot automat, am gasit cu 150 lei cu tot cu montaj si activare. Scaunului din dreapta nu-i merge incalzirea, nush de unde sa ma apuc sa incerc s-o repar, n-am incercat niciodata. Daca cineva stie, sa-mi zica si mie, eventual daca are si cateva poze facute dau 2-3 beri .
Apropo, s-ar merita sa schimb culoarea jantelor? As avea cam 4 optiuni: verde aprins, albastru, portocaliu aprins, sau culoarea lor initiala, argintiu
Apropo, s-ar merita sa schimb culoarea jantelor? As avea cam 4 optiuni: verde aprins, albastru, portocaliu aprins, sau culoarea lor initiala, argintiu
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
La jante as merge pe argintiul clasic si lucios (nu ala mat ca mie cel putin nu imi place).
Apoi scoate porcaria aia de invelitoare de pe volan si pune una cusuta cu ata gri (sa vina la culoare cu cdplayer-ul sau cu bandourile de pe bord)...
Schimbi si mansonul de la schimbatorul de viteze cu unul aceeasi culoare + ata de aceeasi culoare ca pe volan...
Apoi daca nu ai, iti recomand o tavita de portbagaj dedicata pentru hatchback (de la ptc-auto (eu mi-am luat si sunt super multumit de achizitie).
Unii schimba grila din fata (aia din capota) cu una fara semn, dar eu as lasa-o pe aia cromata cu semn, arata destul de bine si da o pata de culoare pe masina, plus ca vine bine cu proiectoarele si cu cromurile de la geamuri. Daca faci si jantele argintii... o sa arate super zic eu...
Mi-as mai pune un car kit bt (si de-asta am si e ok, nu e cel original care sa se integreze cu cdplayerul masinii, dar macar pot sa merg fara griji si sa vb la telefon fara sa risc vreo amenda. Eu am un mototola hf 850 care e conectat pe tel mute din cdplayer si atunci cand vb la telefon se opreste muzica din boxe...
Apoi scoate porcaria aia de invelitoare de pe volan si pune una cusuta cu ata gri (sa vina la culoare cu cdplayer-ul sau cu bandourile de pe bord)...
Schimbi si mansonul de la schimbatorul de viteze cu unul aceeasi culoare + ata de aceeasi culoare ca pe volan...
Apoi daca nu ai, iti recomand o tavita de portbagaj dedicata pentru hatchback (de la ptc-auto (eu mi-am luat si sunt super multumit de achizitie).
Unii schimba grila din fata (aia din capota) cu una fara semn, dar eu as lasa-o pe aia cromata cu semn, arata destul de bine si da o pata de culoare pe masina, plus ca vine bine cu proiectoarele si cu cromurile de la geamuri. Daca faci si jantele argintii... o sa arate super zic eu...
Mi-as mai pune un car kit bt (si de-asta am si e ok, nu e cel original care sa se integreze cu cdplayerul masinii, dar macar pot sa merg fara griji si sa vb la telefon fara sa risc vreo amenda. Eu am un mototola hf 850 care e conectat pe tel mute din cdplayer si atunci cand vb la telefon se opreste muzica din boxe...
- dr_tzyghe
- **
- 408 mesaje
- din 21 Sep 2014
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
dr_tzyghe
- Mesaje scrise: 408
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2014
- Mesaj Privat
De acord cu ce spune colegu @jgyprime, cu mentiunea ca el avand CD70 isi poate cumpara direct modulul pt BT si asa are inca o extraoptiune originala pe masina bifata...iar la jante ar mai fi si o varianta de gri inchis metalic, care cred ca se numeste chiar METAL GREY, sau ceva de genu, de la BMW.
@Op3l: La Z19DTH cutia este F40 nu M32 si din cate am discutat si cu baietii de la EDS rezista fara nicio problema. 200 de cai este limita maxima la care se poate ajunge cu acest motor doar din soft, iar raspunsul la intrebarea ta este simplu: toate masinile vin din fabrica cu mai putini cai decat maximul posibil pentru ca sunt gandite sa aiba o fiabilitate cat mai mare si sa reziste indiferent de cine, unde, cat si cum conduce masina. Intr-adevar, nemtii merg 50.000km intr-un an, dar care e proportia extra/intra-urban?
@Op3l: La Z19DTH cutia este F40 nu M32 si din cate am discutat si cu baietii de la EDS rezista fara nicio problema. 200 de cai este limita maxima la care se poate ajunge cu acest motor doar din soft, iar raspunsul la intrebarea ta este simplu: toate masinile vin din fabrica cu mai putini cai decat maximul posibil pentru ca sunt gandite sa aiba o fiabilitate cat mai mare si sa reziste indiferent de cine, unde, cat si cum conduce masina. Intr-adevar, nemtii merg 50.000km intr-un an, dar care e proportia extra/intra-urban?
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
@dr_tzyghe, am vazut eu pe o berlina din 2007 cu z19dth si muuulte dotari (cred ca era foarte aproape de full, incluzand piele + incalzire scaune fata-spate, oglinzi rabatabile electric si heliomate, scaune electrice, navi, si altele de care nu-mi aduc aminte) cutie de viteze M32.
deci nu e o chestie generalizata, mai sunt si exceptii, probabil de la tara de destinatie a autoturismului, cel in cauza fusese facut pentru tarile mai la est de romania...
cel putin asa a iesit din decodare VIN.
fizic nu as sti sa-mi dau seama care e diferenta intre cele 2 cutii...
deci nu e o chestie generalizata, mai sunt si exceptii, probabil de la tara de destinatie a autoturismului, cel in cauza fusese facut pentru tarile mai la est de romania...
cel putin asa a iesit din decodare VIN.
fizic nu as sti sa-mi dau seama care e diferenta intre cele 2 cutii...
h0tz0manu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2015
- Mesaj Privat
azi mi-a mai aparut o problema, mergem linistit in exterior, si dintr-o data s-a prins martorul de servodirectie. cand am parcat-o, un sfert de cursa a volanului s-a miscat destul de greu, iar s-a aprins, apoi si-a revenit. M-am uitat la lichidul de servo, iar "joja" aia de pe capac abia daca atinge varful ei uleiul, deci clar nu este la nivel. sa fie asta o cauza?
si inca o chestie, am scos furtunul de la intercooler, si surpriza, nu mai vedeam nimic de fum. scotea fum ca un furnal
si inca o chestie, am scos furtunul de la intercooler, si surpriza, nu mai vedeam nimic de fum. scotea fum ca un furnal