Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • rareslrdro

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 W0LGM
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Buna seara Smile,
am cumparat o masinuta, opel insignia, 2010, disel, 2.0.

Am fost la service acum, si am cateva coduri de eroare care au fost resetate. Mi s-a spus sa nu imi fac momentan griji, am programare peste o saptamana sa schimb distributia si sa fac revizia. Au spus baietii daca apar iar , atunci sa vedem ce si cum.

Dar, eu as vrea sa gasesc mai multe informatii, daca se poate.

Am asa;
P03BA - Variatia de presiune la cilindrul 4 este prea mica.
P03A6 - Variatia de presiune la cilindrul 2 este prea mica.
P03A3 - Semnal intermitent in circuitul senzorului de presiune - cilindru 2.
P1325 - Randamentul mecanismului de armare a pozitiei arborelui principal.

Si urmatoarele; U0159 , U0164 , U1901


Orice sfat/parere va fi bine-venite , apreciate.

PS; Ce functii noi se pot activa ? Poate sa pun navicatia in Romana ? Pana cand apare cineva aici eu ma voi documenta prin topicurile existente.

Multumesc.
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cu ce au citit erorile?
Zgomote suspecte ai de la motor?
Par probleme pe admisie... clapeti.
  • rareslrdro

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 W0LGM
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
De la opel gtt , cu testerul. Nu sunt zgomote suspecte. Nu am martori aprinsi in bord.

Am programare marti pentru schimbare de distributie, se va face atunci alta verificare. Problema este ca pana atunci as vrea sa am idee despre ce si cum Smile.

Multumesc mult.
  • Micu P.Cosmin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salutare.
Am si eu aceiasi problema legata de masina mea, o insignia breck din 2010 cu cutie automata.
La mine aveam ceva zgomote, care s-au dovedit a fi facute de fulia de la alternator pe care am schimbat-o.
Zgomotele au disparut dar nu si erorile.
Mentionez ca am aceleasi coduri de eroare ca si colegul de mai sus, respectiv
P03b1 variatie de presiune la cilindru 3 este prea mare.
P0a7 variatie de presiune la cilindru 2este prea mare
P03ad semnal intermitent la circuitul senzorului de presiune-cilindru 3.
P03a3 semnal intermitent la circuitul senzorului de presiune-cilindru 2.
P1325 randamentul mecanismului de armare a pozitiei arborelui principal
  • Micu P.Cosmin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salutare .
Am revenit cu un raspuns legat postare de mai sus, mai precis cum am rezolvat problema:
In primul rand am inlocuit bujiile aferente cilindrului 2 si respectiv 3, iar mai apoi am reinitializat senzorul de la arborele motorului.
Aceste operatiuni au fost facute la reprezentanta Opel Galati si au costat cu totul (piese originale+manopera) 870 ron, iar timpul aferent intregii lucrari circa o ora.
Sper ca am fost de ajutor celor care s-au mai lovit de asemenea probleme.
  • edmond79

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Dupa toata operatiunea nu ti-a mai aparut nimic ? Am si eu aceeasi probl cu aceste erori Doar ca pe cilindrul 1 si 2 imi da presiune mai mica si am si P1325 randamentul mecanismului de armare a pozitiei arborelui principal . Nu am ajuns inca la reprezentanta, iar prima solutie pe care mi-a dat-o mecanicul de la service-ul unde merg de mai bine de un an de zile a fost sa inlocuim senzorul de la vibrochen si si bujiile. Multumesc.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu problema asta A20DTH, 2011
Merge urat.
Pe un forum rusesc zice ca sunt bujiile murdare si ca daca nu merg curatate trebuie resoftat.
Ma puteti ajuta?
Multumesc
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
In primul rand va trebui sa verifici cablul si senzorul de la axa cu came..., apoi verifici injectoarele.Ai cumva bujii ECO...?
Ai schimbat de curand distributia?
  • deleted-91993

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2014

  • Mesaj Privat
P03B1
P2282
P03B0
P03AD
P1325
Am gasit erorile astea. Presiunea pe cilindtrul 3 este afisata mica. Cu opcom arata 1400 pe cilindrul 3 fata de 4000 sau 3000 (parca) pe ceilalti.
De cateva ori cand era in sarcina aparea lipsa de putere pentru cateva secunde apoi isi revenea. Pe bord Service vehicule soon!
De unde sa incep cu verificarile?
  • deleted-91993

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Am gasit prima problema. Furtunul de la intercooler crapat. Dupa Inlocuire o sa rezolve niste coduri de eroare dar tot mai raman cele cu presiunea la cilindrul 3.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
DTC P03B1 00: Cylinder 3 Pressure Variation Too High
DTC P03B0 00: Cylinder 3 Pressure Variation Too Low
DTC P03AD 00: Cylinder 3 Pressure Sensor Circuit Erratic
Le ai pe toate, deci aici este o problema cu conexiunea/cablul/mufa sau senzorul... Idea
Ai motor Eco flex?

DTC P1325 01: Crankshaft Position Reluctor Wheel Performance
Probleme cu senzorul de la axa cu came...,conectica sau sensor defect...

DTC P2282 52: Mass Air Flow (MAF) Sensor Performance
Aici ai depistat problema, debit mare de aer datorat furtunului de la intercooler...
  • deleted-91993

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns. Ecoflex e motorul. Diseara schimb furunul de la intercooler. Am citit pe aici ca presiunea ar trebui sa fie cam 120 kpa la ralanti si cam 140 la 3500 rpm. O sa verific cu opcomul. Restul de erori mai studiez. Chestia cu cilindrul 3 nu cred ca ma deranjeaza. Sa vad daca mai apare P1325.
Crezi ca influenteaza cu ceva eroarea de la cilindrul 3?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Este bujia incandescentã de la pistonul 3 , adica ea furnizeaza informatiile de presiune...
  • deleted-91993

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Adica e de aia scumpa? Am citit ca au patit si altii. Am vazut bujia incandescenta si nu are decat un sigur fir in mufa care intra in ea. Crezi ca ar putea trasmite si presiunea prin acest singur fir? Nu ar trebui sa aiba mai multe?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Asa este, este cea scumpa deoarece are senzor de presiune...
  • deleted-91993

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Scuze ca insist. Dar nu trebuia sa fie putin diferita de celelelate?
  • stefanq

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Salut,

Ceva probleme asemanataore am si eu;
- Presiune scazuta pe cilindrul 3 si 4
- Senzorul la arbore
De cateva ori cand era in sarcina aparea lipsa de putere pentru cateva secunde apoi isi revenea. Pe bord Service vehicule soon!
Am scos mufa de la debitmetru merge pana la 3000 rot/min dupa apare lipsa de putere.
Daca opresc / pornesc motorul isi revine.

Mecanicul spune sa cumparam bujiile ( motor ecoflex) 405 ron / buc
  • deleted-91993

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Am reparat furtunul cu o țeavã și niște coliere și surpriza, toate erorile au dispãrut, trage f bine. F ciudat comportamentul. La cilindrul 3 presiunea este acum la fel ca la celelalte.. Nu mai am eroare la senzorul de la axele cu came și nici la turbina. Mulțumesc pentru ajutor!
  • stefanq

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Salut,

Am incercat sa verific instalatia cat m-am priceput.
Mecanicul imi spune acum sa cupar toate bujiile si dupa sa vedem ce eroare mai da.
Ma poate ajuta cine cu un sfat sau un mecanic mai priceput in Buzau

MS
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Fa update de soft.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR