Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • cristisst

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2013

  • Mesaj Privat
ps: vã mulțumesc tuturor pentru tot ajutorul acordat în depistarea și remedierea acestor defecțiuni și am preferat sa stau și sa lecturez zeci de pagini cu probleme asemãnãtoare decât sa ma duc la vreun desfãcãtor de șuruburi(mecanic dupa cum se autointituleazã multi) și sa dea baia jos, sa arunce niște benzina pe ea și sa numeascã asta curãțare baie ulei, eventual sa ma taxeze și cu vreo 2-300lei
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Deja ai facut economie....pentru distributie....Very Happy....sa lasam totusi off-topicul....
  • cristisst

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Smile mulțam pentru tot.
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
problema cred ca vine de la uleiul GM 5W30.. nu-i chiar asa "stralucit", am avut si eu de vreo 4-5 ori acelasi sunet de mers pe uscat vreo 3-4 secunde la pornire in zilele cu 37-39 grade afara.Plus ca se aude ceva mai tare motoru acum.. cert e ca GM 5W30 se subtiaza repede,nu-i de calitate.. eu il am de 3000 KM si cat de curand il schimb.. Imi pare rau ca am dat 110RON pe el, m-am luat dupa unu-altu si-am dat cu batu-n balta..sa-mi fie invatatura de minte.. urmatorul schimb inainte de a intra in iarna bag Mobil 1 5w30.
Z10XE are punctele lui slabe, dar Z12XE daca e ingrijit poti trage mult si bine de el.
  • cristisst

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2013

  • Mesaj Privat
de acord cu tine. am bãgat ultimele dati 5w30 de la gm tocmai pt ca tacanea prea tare și am crezut ca e uleiul prea puțin vâscos. de fapt problema era scãderea presiunii uleiului cel mai probabil bãnuiesc eu din cauza canalelor de ungere infundate. odatã cu acest ulei puțin mai gros, s-a accentuat problema și mai mult. cert e, și sunt bucuros de asta ca am rezolvat problema cu engine flush-ul. negativ e ca persistand aceasta problema și ignorand-o cu mobil 0w40 pentru ca nu era asa stridenta e posibil sa se fi uzat acel întinzãtor de lanț hidraulic și sa capete acea bãtaie specifica distribuției. nu e foarte stridenta însã existã. acum, peste 2000km ii voi mai face un flush și schimb uleiul înapoi cu 0w40 de la mobil.
  • Rooth

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Poate mai ,, ducea,, Cata ... dar cel mai vulnerabil este pinionul de la arbore .Am vazut sparte in 2 bucati Smile .
Regula de schimb a distributiei la motorul asta este 120k km .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR