Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Pentru detalii intra pe www.retromobil.ro , commo c nu intra inca in categ de autoturism istoric , trebuie sa aiba cel putin 30 de ani de la data incheierii productiei modelului , deci intra doar commo a si commo b .
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
salut si eu am opel commodore c si sincer sa fiu nu as dao pe o alta masina,a mea e disel motorul e schimbat in 2005 si e adus din america de sora mea e un mototr GM sunt ft multumit am tot ce imi trebuie la ea linie audio servo directie oglinzi cu reglaj din interior jenti am sa fac cateva poze cu ea intradevar a ta arata mai bine dar luna asta se pregateste de o mare revizie totala adica cauciucuri vopsire bucsi originale ,triple spate schimbate ii pun de senator interiorul il schimb in rosu total iar bordul va fi imbracat in piele rosie cu negru cam atat dar vreau si eu sa stiu unde se poate face tuning pt ea quote="vulturul_fly"]Ba da am yo un opel commodore mi l-am luat de curand e super tare masina :X:X
[/quote]
Marfa din cate ai zis bafta la reconditionare si astept niste poze ca sunt curios cum arata cat despre tuning sunt destule ateliere da..nu stiu la interior cine iti face iar la motor am eu pe cineva daca te intereseaza sal si sa nu uiti pozele
In cazul in care motorul de pe masina provine de la un model american ar fi bine sa dai niste date legate de el , capacitate cilindrica , numar de cilindri , putere etc.
Daca motorul e insa diesel de 2.3 tuning-ul inseamna in prima faza revenirea la un motor pe benzina cu 6 cilindri asa cum este originalul de pe Commodore C.
Cel mai de seama proprietar de Opel Commodore este regina Angliei. Intre cele 8 masini in uz la ora actuala exista un Opel Commodore C (ce-i drept sub numele de Vauxhall Viceroy) din 1981.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Salut! Am si eu nevoie de un carburator WEBER 32/36 DGV progresiv ma poate ajuta cineva ? sau de un mecanic bun care sa imi faca SOLEXu sa mearga merci
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Pai nush dak pot sa iti zic prea multe ca sincer nu prea ma pricep..dar..cand pornea..statea la relantiu bine..iar cand turam nu avea putere deloc..iar masina facea de zici tragea cineva cu tancu in ea..vibra toata urat rau si putere ioc..
dupa parerea mea ai jiglerul principal de pe treapta 1 semiinfundat . Trebuie demontat carburatorul si spalat in carburol , dupa care trebuie suflat cu aer comprimat , dupa care se regleaza . S-au daca ai pe cineva care stie cum se face se tureaza motorul si se astupa cu palma intrerea in camera de amestec pentru a face vid si a trage mizeriile din jiglere . Asta e , mai trebuiesc si curatate din cand in cand carburatoarele .
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com si partenerii nostri folosesc cookies pentru a va putea oferi informatiile si serviciile pe care le doriti si, in unele cazuri, pentru a personaliza experienta online.
Puteti seta ce cookies acceptati, pe care nu si puteti schimba aceste setari oricand accesand optiunea Setari cookie disponibila in toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare functionarii site-ului
Daca blocati aceste cookies nu mai puteti folosi site-ul clubopel.com in mod corespunzator, functionarea lui fiind afectata.
Cookie-uri pentru publicitate netargetata - se asigura doar ca nu primiti aceeasi reclama mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveti detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului in mod anonim, care ne permit sa stim cati utilizatori acceseaza clubopel.com si care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizeaza reclamele in functie de locul de unde vizitati
site-ul si interesele manifestate pana acum, astfel incat sa aveti reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu opreste reclamele, in schimb v-ar putea oferi anunturi care sa nu va intereseze.
Demografice
Pentru a va cunoste mai bine, sunt stocate cookies care ajuta serviciile de monitorizare a traficului sa
retina sexul, orasul, categoria de varsta sau alte detalii care ar putea determina pe viitor continut
relvant si o politica editoriala care sa corespunda asteptarilor vizitatorilor nostri prin serviciul
oferit de Google Analytics.